Процедурата по промиването е следната: - източваш стария антифриз на студен двигател, че иначе системата е под налягане и може да се изгориш. - смесваш тази добавка с вода в каквото съотношение пише, ако си в София може да ползваш чешмяна, защото е достатъчно мека. Пълниш системата, затваряш и палиш мотора да работи 10 мин. на място. Гасиш и чакаш малко да изстине, поради горната причина. - източваш системата и ако имаш под ръка маркуч с вода направо до пъхаш най-отгоре където си отвил капачката и промиваш системата. - пълниш отново с чиста вода и палиш за 2-3 мин. и после източваш. - сипваш дистилирана вода + антифриз 50/50, антифриза да е не-знам-какъв-си-специален-за-алуминиеви-части-супер-предпазващ-еthylene-glycol-anti-corrosion А, забравих - най-долу откъдето го източваш антифриза - там болтчето има медна шайба, добре е да я смениш, ако не е в добро състояние, ако имаш под ръка - сменяй без колебание. А, също е хубаво като източваш първо да отвиеш леко капачката на охладителната система най-отгоре, за предпочитане с хавлиена кърпа или парцал при топъл мотор, инак ако първо отвиеш болтчето най-долу е лошо ако си с голи краченца

Коментар