Здравейте, колеги.Преди месец си купих Палио Уикенд 99г., с климатик (не с климатроник).Понеже преди това с Пасат-а си имах проблеми с парното, сега(нищо, че е посред лято) реших да пробвам дали с Фиата всичко е наред. Оказа се, че не е. Студено духа без грешка, даже и да не е включен климатика, но ...топло няма. Нито на 1-ва, нито на 2-ра, нито на 3-та, нито дори на 4-та степен. Просто си духа студено на всички степени.Може ли някой да ме насочи къде е проблема и евентуално как да го реша?Предварително благодаря на всички отзовали се.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Парното на Палиото не ми работи
Collapse
X
-
Честито колега. Аз моята кола я вземах точно със същия проблем. От страната до водача, лягаш и гледаш. Виждаш нещо кръгло и в него влиза маркуч. От горната му страна ще видиш и жилото, ако не е скъсано вече от заялата клапа. Та преди да и теглиш една виж къде и е лостчето и пробвай да го движиш в двете посоки - трябва да се движи свободно. Ако се движи - значи не е клапа е най-вероятно въздух в системата. Ако е въздух - вдигаме капака и гледаме двата най-горни маркуча които влизат в купето. Там ще видиш и нещо кръгло с място за отвертка - това е пробката за обезвъздушаване. Палиш колата и развиваш, почва да тече вода или антифриз, държиш развито докато тече свободно вода а не на мехурчета и след това затягаш.Ако обаче клапата не се движи, значи ти е блокирала и то най-вероятно като мен - в студено положение и не пуска топлата вода да минава през радиатора. Та.... гледаш хубаво клапата и виждаш 3 видии на триъгълник. Развиваш ги и бъди готов да протече вода - доста. Т.е. да имаш канче под ръка че иначе цапа яко, защото може и да ти е оцветен антифриза с едни глупости против шупли. Развиваш и скобата на маркуча който е към клапата - само него. Скобата ако не е пипана е за еднократна употреба, махаш я и я хвърляш и купуваш нова. След сваляне на клапата - хубаво почистване с гореща вода и киснене. Така няколко пъти и на другия ден я монтираш. Тогава задължително обезвъздушаваш и си готов за зимата с яко парно.Fiat Palio Weekend TD70
ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"
-
Ама разбира се че първо въздуха - то е най-лесното. Другото иска много гъзурене. А и щракането е от въртенето на врътката а не от клапата. При мен от блокирането, и напъването на врътката ми се счупи чопа на жилото който е на врътката за топлото. И в момента се върти свободно без да прави нищо.Fiat Palio Weekend TD70
ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"
Коментар
-
- Знаех си аз . Точно моя проблем - сваляне - промиване и пак слагане. И си направи нещо гарнитура, аз от балатум си направих и не пуска. Защото поне не видях да има стара като свалях. Иначе ще ти тече от там. И много важно - след това не стягай много видиите - може да превъртят.Fiat Palio Weekend TD70
ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"
Коментар
-
Вчера ходих при един майстор и се оказа, че клапата и жилото са си в ред, но е счупена една зъбчатка(пластмасова) на врътката, която дърпа и връща жилото. Ходих да търся из половин софия, но няма. Като чуят за Палио и ме гледат умно.На едно място само ми предложиха цялата платка, но и на нея същата джиджавка беше счупена. Имаш ли представа дали предлагат само тая врътка?И става ли същата от Пунто или Браво? Засега накарах майстора да остави жилото отвън и го дърпам и бутам на ръка и си работи парното.Бате Гоги няма да изпружи ноги.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар