Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Работеща перка при студен двигател

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Работеща перка при студен двигател

    Колеги, тази сутрин ми се случи следното - при запалване на колата лампичката на инжекциона ми светна и перката на радиатора се включи веднага, още при студен двигател. Изгасих колата, след малко пак я запалих - същото. Трябва спешно да пътувам, а незная дали това няма да е голям проблем. Благодаря Ви.
    Fiat Marea Weekend '99 1.6 16V

    #2
    Ако е много спешно и нямаш друг избор откачи буксата на перката и си карай така. На дълъг път перка не ти трябва. НО още като влезеш в града си гледай стрелаката на температурата и ако наближи 100 градуса спирай и пак вкарай буксата. И гледай да не караш много в града. Следи си температурата.
    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
    FIAT UNO 1.5

    Коментар


      #3
      Спешна диагностика за да се прочете грешката! Може би ти отчита прегряване.

      Коментар


        #4
        Оставих я да поработи малко. И лампичката изгасна. Но перката почна да се включва на по висока температура от колкото преди. Досега никога стрелката не ми е показвала такава температура. Но все пак перката се включи и малко се охлади. Дано на извънградско не ми загрява. Може би трябва да се смени някакъв датчик свързан с перката и инжекциона - така поне мисля.
        Fiat Marea Weekend '99 1.6 16V

        Коментар


          #5
          baudolino написа:
          Оставих я да поработи малко. И лампичката изгасна. Но перката почна да се включва на по висока температура от колкото преди. Досега никога стрелката не ми е показвала такава температура. Но все пак перката се включи и малко се охлади. Дано на извънградско не ми загрява. Може би трябва да се смени някакъв датчик свързан с перката и инжекциона - така поне мисля.
          прецакан температурен датчик, включващ перката (вътре има една биметална пластина, която дава контакт като се достигне температурата на включване и тя с времето се пре....бава) - това показва хвърления боб датчика е около 10лв.

          Коментар


            #6
            Buch написа:
            baudolino написа:
            Оставих я да поработи малко. И лампичката изгасна. Но перката почна да се включва на по висока температура от колкото преди. Досега никога стрелката не ми е показвала такава температура. Но все пак перката се включи и малко се охлади. Дано на извънградско не ми загрява. Може би трябва да се смени някакъв датчик свързан с перката и инжекциона - така поне мисля.
            прецакан температурен датчик, включващ перката (вътре има една биметална пластина, която дава контакт като се достигне температурата на включване и тя с времето се пре....бава) - това показва хвърления боб датчика е около 10лв.
            Същата причина и при мен! Само дето при мен датчика, който включва перката е на термостата и струва 27, но важното е че се оправи. Пускаше си перката твърде късно и то първата степен...
            Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
            Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
            FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
            Powered by Total & Fobos LPG

            Коментар


              #7
              прецакан температурен датчик, включващ перката (вътре има една биметална пластина, която дава контакт като се достигне температурата на включване и тя с времето се пре....бава) - това показва хвърления боб Wink датчика е около 10лв.
              Вероятно колегата няма такъв датчик, след като му свети лампа на таблото, значи ЕКУ-то управлява перката.
              FIAT BRAVO II 1.4 GPL
              FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
              FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
              FIAT UNO 1.5

              Коментар

              Working...
              X