...1. Импас - 56 - Пловдив ЕООД, Пловдив, ул. Знаме №4 тел. 032/643999 -винаги имат много работа но според мен са читави...
отивай там.търсиш Жоро. около 40 г. - най-възвастния е .има 2 бр. майстори и около 4-ма чираци.майсторите са по-възрастните (ако не се брои собственика)повече пропоръчват споменатия - той е БЕЗ мустаци.иди рано сутрин - около 8:50 - те почват в 9:00.тоя без мустаците е в дясното хале. в лявото е този с мустаците и двамата са в същата фирма.и пиши кво е станалода знаеш че ако идеш по-късно - дори 9:10 вече са затрупани от задачи и може да не ти обърнат внимание.всички гар. сервизи в ПД си карат там климатиците от гар. автомобили
Здр. и от мен,Да се поуплача малко, на мен ми дозаредиха фреон 500 грама и имаше ефект / наистина мощноста пада 1.9 ТД 100 коня/. Ако сработи компресора е добре става хладно и пиятно но, като не сработи тогава лошо. На диагностиката ми показаха че ПРЕОСТАТА ми забива/гадината му мръсна/ и не тръгва компресора. Това е устройството което колегата бе описал за какво служи. Въпроса ми е: АКО ГО ИЗУЛИРАМ ТОЗИ ДАТЧИК СЪС СЪПРОТИВЛЕНИЕ ОТ 1килоом КАКВО щЕ МУ СТАНЕ, ТЪЙ КАТО НОВ Е МНОГО СКЪП , А И ГО НЯМА, И СЕ НАМИРА ПОД,ВЪВ,НАД И СЕ СМЪКВА С МНОГО ТРУД , ЦЯЛОТО ТЪБЛО НА ЗЕМЯТА ЗА 2 ДНИ РАБОТА? Къде трябва да тече този конденз от купето, никъде не видях и да капне. колата ми е ФИАТ МАРЕА 1.9 ТД 100 коня/недохранени /?Пак взех да бера душа с колата. Помагайте със съвети.
Здр. и от мен,Да се поуплача малко, на мен ми дозаредиха фреон 500 грама и имаше ефект / наистина мощноста пада 1.9 ТД 100 коня/. Ако сработи компресора е добре става хладно и пиятно но, като не сработи тогава лошо. На диагностиката ми показаха че ПРЕОСТАТА ми забива/гадината му мръсна/ и не тръгва компресора. Това е устройството което колегата бе описал за какво служи. Въпроса ми е: АКО ГО ИЗУЛИРАМ ТОЗИ ДАТЧИК СЪС СЪПРОТИВЛЕНИЕ ОТ 1килоом КАКВО щЕ МУ СТАНЕ, ТЪЙ КАТО НОВ Е МНОГО СКЪП , А И ГО НЯМА, И СЕ НАМИРА ПОД,ВЪВ,НАД И СЕ СМЪКВА С МНОГО ТРУД , ЦЯЛОТО ТЪБЛО НА ЗЕМЯТА ЗА 2 ДНИ РАБОТА? Къде трябва да тече този конденз от купето, никъде не видях и да капне. колата ми е ФИАТ МАРЕА 1.9 ТД 100 коня/недохранени /?Пак взех да бера душа с колата. Помагайте със съвети.
МНОГО е опасно да го изолираш!!!не бих го направил!!!
И СЕ СМЪКВА С МНОГО ТРУД , ЦЯЛОТО ТЪБЛО НА ЗЕМЯТА ЗА 2 ДНИ РАБОТА?
За начало да видим къде се намира това, което смяташ че се сваля 2 дни, и се сваля цялото тЪбло. Твърдя че е пред лявата гума, зад фара за мъгла, и няма нищо общо с тЪблото. Пресостат - елемент номер 314. На долната снимка, оградено в кръкче. Голямото дълго цилиндрично нещо под него е филтъра.
Там този датчик точно под кутията с релетата е здрав. Забивал ми е този в купето, намирал се е над или до радиатора на климатика в самото тъбло. Този датчик който е в тъблото а те били там 2, по вътрешният го шунтираха със съпротивлението 1 килоом и всичко заработи. не съм на ти с тези ледове и ветрове
Там този датчик точно под кутията с релетата е здрав. Забивал ми е този в купето, намирал се е над или до радиатора на климатика в самото тъбло. Този датчик който е в тъблото а те били там 2, по вътрешният го шунтираха със съпротивлението 1 килоом и всичко заработи. не съм на ти с тези ледове и ветрове
по спомен - там трябва да има темп. датчик - да изключва при падане под определена температура.
Здр. и от мен,Да се поуплача малко, на мен ми дозаредиха фреон 500 грама и имаше ефект / наистина мощноста пада 1.9 ТД 100 коня/. Ако сработи компресора е добре става хладно и пиятно но, като не сработи тогава лошо. На диагностиката ми показаха че ПРЕОСТАТА ми забива/гадината му мръсна/ и не тръгва компресора. Това е устройството което колегата бе описал за какво служи. Въпроса ми е: АКО ГО ИЗУЛИРАМ ТОЗИ ДАТЧИК СЪС СЪПРОТИВЛЕНИЕ ОТ 1килоом КАКВО щЕ МУ СТАНЕ, ТЪЙ КАТО НОВ Е МНОГО СКЪП , А И ГО НЯМА, И СЕ НАМИРА ПОД,ВЪВ,НАД И СЕ СМЪКВА С МНОГО ТРУД , ЦЯЛОТО ТЪБЛО НА ЗЕМЯТА ЗА 2 ДНИ РАБОТА? Къде трябва да тече този конденз от купето, никъде не видях и да капне. колата ми е ФИАТ МАРЕА 1.9 ТД 100 коня/недохранени /?Пак взех да бера душа с колата. Помагайте със съвети.
Конденз може да не капе по две причини: 1.Запушена кондензна тръба. 2. Малко количество фреон при което се получава много ниска температура на изпарение на фреона и замръзване на конденза по ламелите на (кондензатора) вътрешното радиаторче. Тази причнина е най неприятна защото на дълъг път се запушва напълно и спира притока на въздух в купето.
Трябва да видиш имаше такава тема каде се намира маркуча за конденза и да пробваш с нещо гъвкаво и здраво на го отпушиш аз на реното пробвах с парче кабел объл.
Коментар