Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стрелката на температурата рязко загрява и рязко се връща

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стрелката на температурата рязко загрява и рязко се връща

    Здравейте група!
    Макаронът ми е Стило комби 1,6 103 коня, 2004 г.
    ​​​​​​Проблемът е, че по време на каране по случаен принцип стрелката на температурата рязко забива на дясно, често даже и в червения сектор и се включва аларма за прегряване. След около 5-10 или не повече от 20 -30 секунди пак рязко си застава в средата.
    Същото се случва и само с резки пикове продължаващи около секунда.
    Установих, че на нощно каране в същото време фаровете започват да светят по-ярко и като се върне стрелката в нормално положение и фаровете започват да светят нормално.
    Рязкото отклонение на стрелката ВИНАГИ Е СЪПРОВОДЕНО с рязко включване на перката на радиатора.
    Според мен колата не загрява, а проблемът е токов.
    За това към момента съм сменил чисто нов термостат, чисто нов алтернатор, чисто нов датчик на термостата и чисто ново реле за перката на радиатора.
    Проблемът обаче си остава. Шантава работа.
    Според мен някъде има датчик за перката, защото при изскубнато захранване на датчика на термостата перката се включва.
    Та ето защо моля за мнения и съвети, че вече откачам, а Макаронът може и да се превари.
    Предварително благодаря!

    Последна редакция от Italianeca; 03.12.2024, 15:58.

    #2
    Не искам да те плаша, но компа като тръгне към разваляне започват нелогични грешки. Тоя модел е известен с пораженията на компа, т.к. е монтиран в/у двигателя и се опича. Този филм го играхме преди време. Голям зор беше да го съживим и да се отървем от него. Местил ли си компа настрани от двигателя.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #3
      Благодаря колега.
      И на мен ми мина тази мисъл, че компа може да се е побъркал.
      Не съм му сменял мястото, даже не знам къде се намира. Дали не може да се увие в изолатор?

      Сега съм се хванал като удавник за сламка и въпреки, че е тъпо и нелогично ще връщам старите крушки, защото съм сложил едни диодни, които евентуално могат да дават този нежелан ефект (ама надали).
      ​​​​​​ Друго не е пипано по тази кола.

      Коментар


        #4
        Малко патила и от други колеги
        https://www.fiatforum.bg/forum/консу...проблем
        https://www.youtube.com/watch?v=J_oA3mcWqHo
        Моя го реших след няколко месеца ходене по мъките с помощта на този майстор https://www.facebook.com/p/Autoelekt...0066429318676/. Преди 2 седмици ходих пак при него за смяна на дисплеи на Голф. За час работа бях готов и се прибрах. В Габрово никой не се нае да поправи двата уреда.
        Последна редакция от NikMar; 05.12.2024, 15:42.
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #5
          Благодарности!

          Коментар


            #6
            Ето къде се мести компа
            https://youtu.be/nEhQkce6D9A?si=nfJiMkuxuJDQl1Kd
            И още една подробност. Компа трябва да е добре затворен за да не влиза влага. Има една пластмасова тапа на капака, тя служи като предпазен вентил при повишаване на налягането вътре при прегряване. Тази тапа се опича и направо почва да се рони и влагата има достъп до вътрешността.
            Последна редакция от NikMar; 07.12.2024, 21:42.
            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

            Коментар


              #7
              Демек не е зле да го преместя и аз.
              Това ми се вижда простичко действие, дето ще го направя сам.
              Благодаря!

              Коментар


                #8
                https://youtu.be/ilvJFW9IuSk?si=q9k299JNLDcmsimN
                Тук много добре обясняват как се свестява компютър, ама това не бих тръгнал да го правя сам, освен разбира се ако не съм решил да давам колата за скрап.

                Коментар


                  #9
                  Кило брашно го дай на майстор. Този ремонт не е за всеки, има си фирми за това. Когато се лутах за моя попаднах на такива в София, Варна, Бургас и т.н. Но моя се оказа пълен с влага заради тапата, иникой не се нае да го оправи. Накрая попаднах на горепосочения сервиз и Евгени /така се казва майстора/ ми намери друг комп и го направи. Контактувахме само по телефона и ЕКОНТ, даже не съм ходил в сервиза. Запознах се лично с него, когато отидох за дисплея на Голфа.
                  FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                  Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                  Коментар


                    #10
                    Това ясно го осъзнавам и вече се свързах с този човек от сервиза. Сега чакам едни доказани експерти дето са работили в сервиза на Фиат да потвърдят диагнозата и ако наистина е компютъра го пращам на този човек.
                    Така като поизчетох това дето ми изпрати най-вероятно е компа, защото доста симптоми съвпадат.

                    Коментар

                    Working...
                    X