Колеги здравейте.Първо искам да похваля форума за изчерпателната информация, която се съдържа в него.В настоящата тема просто ще споделя как благодарение на форума и комплект инструменти съм открил топлата вода.От известно време забелязах как, може би откакто се постопли времето, започна стрелката на индикатора за темп. на охладителната система надхвърля леко половината, но тъй като беше едва 1 мм над средата не ми направи впечатление.Аз карам на къси разстояния 5-7 км рано сутрин и вечер и явно не може да загрее, а когато съм на извънградско от движението се охлажда достатъчно. И оня ден се заврях в едно задръстване и докато се прибера забелязах, че доста попрехвърли половината - по средата между половината и червено. Спрях, отворих капака и гледам не се върти перката - очевадно не работи резистора на вентилатора, даже и втората степен. Пробвах - дадох на късо кабелите дето водят към резистора и в резултат перката се включи с пълна сила.Резултатът - утре ще си закупя един резистор за 18 лв и живот и здраве утре вечер ще имам работеща перка.Благодаря още веднъж на колегите, които са споделили своя опит тук.P.S. Ако искат модераторите да преместят темата в подходящ раздел. Също така, няма да е лошо да се направи някоя изчерпателна тема за перките важна. Явно е често срещан проблем.За каузата утре ще се опитам да документирам със снимки процедурата по смяната, за да може темата да е полезна и на други.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Перка радиатор, резистор - Брава 1.6 '98
Collapse
X
Реклама
Collapse
Коментар