Здравейте, климатика на моята брава 1.8 взе да се държи по различен начин. Преди усещах компресора кога спира и се пуска сега сякаш работи постоянно и охлаждането стана по-силно,обаче и температурата на двигателя се покачи 110 градуса. Понякога ми издава странни променливи свистенета за 2,3 секунди, но днес преди да излезна на магистралата шумът беше поне 10 секунди. Не е звук от лагер, по-скоро нещо от налягане. Ползвам го лятото вече доста години без да подменям нищо освен зареждане със специална машина на 2,3 години.Вероятно нещо си заминава и ще се радвам ако ми дадете някакъв съвет, благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моля помогнете със съвет за климатик брава 1.8
Collapse
X
-
Mihail4o написа: Преглед на мнениетоЗдравейте, климатика на моята брава 1.8 взе да се държи по различен начин. Преди усещах компресора кога спира и се пуска сега сякаш работи постоянно и охлаждането стана по-силно,обаче и температурата на двигателя се покачи 110 градуса. Понякога ми издава странни променливи свистенета за 2,3 секунди, но днес преди да излезна на магистралата шумът беше поне 10 секунди. Не е звук от лагер, по-скоро нещо от налягане. Ползвам го лятото вече доста години без да подменям нищо освен зареждане със специална машина на 2,3 години.Вероятно нещо си заминава и ще се радвам ако ми дадете някакъв съвет, благодаря!
- 1 like
-
Аз залагам на препълнен преди климатик,който след минимално изпускане е достигнал до правилното количество фреон и сега работи правилно. Най добре си заведи колата при специалист и не пипай пресостата сам. Климатика като в включен и е наред изключва само при рязко подаване на газ,това че си го усещал да включва и изключва и че е не е охлаждал така както сега говори за това което съм написал по-назад. А и свистенето което се чува в началото е нормално за всички климатици и говори за правилна работа. Проверката е лесна с достатъчно дълъг термометър (15 )см примерно,при затворени духалки на краката и на прозореца оставени само тези на таблото над касетофона включен климатик и двигател на 2000 оборота вентилатор средна степен и поработил климатик (не току що включен) се търсят 7-10 градуса. Забравих да спомена че термометъра се навира в духалките и околната температура трябва да е над 25. Добре се получава с мултицет който има температурен датчик,тъй като е на кабел и лесно се бърка в духалката. Ако ги имаш тези параметри не пипаш нищо. При правилна работа на климатика имаш и по-висока температура на кондензатора отпред и затова имаш повишена температура 110 градуса на двигателя,и това е нормално. Можеш да погледнеш между радиатора на двигателя и кондензатора (радиатор)на климатика дали не е пълно с мръсотия и да го измиеш с водоструйка.Последна редакция от kiriluz1; 11.09.2022, 11:47.
- 1 like
Коментар
-
Мерси за информацията! Кондензатора само го почуках да не е залепнал ще го махна да го огледам. Свистенето не е от изпускането на фриона, променливо е и се чува силно само понякога когато съм намалил или спрял. Фриона по скоро е към края защото 2торо лято карам с него. Когато го зареждах го измериха на духалката и мисля че беше не по ниско от 11градуса дали и 14 не беше. А незнам защо четох че климатика трябва да спира защото бил полуавтоматичен. Благодаря за ценния съвет.
Коментар
-
Mihail4o написа: Преглед на мнениетоМерси за информацията! Кондензатора само го почуках да не е залепнал ще го махна да го огледам. Свистенето не е от изпускането на фриона, променливо е и се чува силно само понякога когато съм намалил или спрял. Фриона по скоро е към края защото 2торо лято карам с него. Когато го зареждах го измериха на духалката и мисля че беше не по ниско от 11градуса дали и 14 не беше. А незнам защо четох че климатика трябва да спира защото бил полуавтоматичен. Благодаря за ценния съвет.Последна редакция от kiriluz1; 11.09.2022, 13:39.
Коментар
-
Ясно мерси,ще внимавам и следя да не задуха топло че ме чакат 350км и утре незнам дали ще ме приемат да го погледнат. И това свистне няма как да го изсвиря с уста но не е нормалното от изпускането на фриона. И ме съмнява че колегата по горе е прав, защото почва по скоро вие намаля и спира усещам по звука че е налягане, този пресостат за изпускане на налягане ако не работи нормално нищо чудно да е от него. Защото звука е сякаш от някой клапан който затваря но с мъка, и звука е стряскащ.Ще отида при специалисти и дано могат да тестват този пресостат защото няма как да чуят този звук защото не се появява често. Благодаря и на двамата имам успокоение след вашите насоки.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар