Здравейте колеги,вчера ходих да ми пълнят климатика, при вакуумирането и пълненето , след като запалих и включих климатика, колата едва не угасна. Та хората констатираха , че нямам защита на климатика от претоварване май ( не разбрах много), от което много се шашнаха и се зачудиха как не е гръмнал още компресора .Yellow_Flash_Colorz_PDT_22 Също казаха че първата ми степен за включване на вентилатора изцяло липсва и ми показаха къде се слага резисторчето за него. Въпроса ми е дали ако си купя еднно което намерих в axm-auto.com за 18 лв., нещата ще се оправят поне с първата степен на вентилатора ?? За климатика ми казаха да отида след седмица 2 и да не го включвам че било опасно .. и ще ми струва към 200 лв. . поправката с пълненето като не е сигурно дали ще се оправи .П.С.: Климатика разбрах че е слаган допълнително от сервиз , който разпозна колата че е била там точно с тази цел .. Тея некадърници са за убиване явно .. Yellow_Flash_Colorz_PDT_21 Стърчаха някакви срязани кабели .. бог знае защо са го направили да изглежда, сякаш работи добре. От системата ми изпомпаха 10 грама !!Мерси за мненията !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Резистор на вентилатора за браво 1.6 !
Collapse
X
-
ами до филтъра на климатика който се намира зад левия халоген, малко по нагоре имаше 3 срязани кабела. Та казаха че по принцип са свързани е климатика не трябва да работи без нея защита, защото има голяма вероятност да прегрее или да претовари системата. А в моя случай преди да го заредят тоест с 10 грама фреон падаше с 100 200 оборота при включване. След зареждането обаче колата на 2 пъти угасна (това на бензин) и казаха че много натоварвал системата, не бил О.К. , сигурно филтъра бил задръстен а и показваше че духа с 12 градуса, като под тази темп не падна ( бях чел че във форума един колега при отворена клапа ( като моята) е държал 7 градуса . А и тея хора май вкараха 980 грама ..Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
u_bo
B1keP_B0y написа:ами до филтъра на климатика който се намира зад левия халоген, малко по нагоре имаше 3 срязани кабела. Та казаха че по принцип са свързани е климатика не трябва да работи без нея защита, защото има голяма вероятност да прегрее или да претовари системата. А в моя случай преди да го заредят тоест с 10 грама фреон падаше с 100 200 оборота при включване. След зареждането обаче колата на 2 пъти угасна (това на бензин) и казаха че много натоварвал системата, не бил О.К. , сигурно филтъра бил задръстен а и показваше че духа с 12 градуса, като под тази темп не падна ( бях чел че във форума един колега при отворена клапа ( като моята) е държал 7 градуса . А и тея хора май вкараха 980 грама ..
Коментар
-
Къде си го пълнил, в Търново? 980 гр. фреон са твърде много за системата, най-добре отиди на СБА и където е сервиза на рено предпоследния гараж търси Митака, занимава се с климатици и електрониката по тях, има нова хубава машина за пълнене и си разбира от работата, тай може да ти каже какъв е проблема и със сигурност няма да ти вземе 200лв. за ремонт.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
B1keP_B0y написа:А и тея хора май вкараха 980 грама ..
Коментар
-
ogi28b написа:B1keP_B0y написа:А и тея хора май вкараха 980 грама ..Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
Е така де, за него става въпрос, на него е монтиран пресостат, и в него влизат въпросните кабели. И понеже тоя пресостат подава основните сигнали, липсата му е ... как да кажа... абе не е добре да го няма или да не работи. трябва жичкаджия да ти свърже пресостата, и да пусне една паралелна верига към една от степените на перките, и пресостата трябва така да е вързан че да командва компресора, иначе губи смисъл. Та така - не включвай компресора, защото той като започне да помпа, помпа помпа помпа, и като няма пресостат да го спре, налягането стига 15 бара, на колкото се включва перката, подминава ги, стига 20 бара, подминава ги, е може и да не ги подмине, защото перката рано или късно ще се включи за да охлади антифриза, но като спре, компресора продължава да си помпа, налягането се повишава......
Коментар
-
уфф .. добре че несъм го използвал тоя климатик откакто съм я взел колата .. Мерси за инфото , тези хора мисля че точно това ще правят. дано заработи като хората, иначе кел файда че имам клима , като ще ми гори компресора или ще ми гасне двигателя при включването му :/Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
van_dal написа:Къде си го пълнил, в Търново? 980 гр. фреон са твърде много за системата, най-добре отиди на СБА и където е сервиза на рено предпоследния гараж търси Митака, занимава се с климатици и електрониката по тях, има нова хубава машина за пълнене и си разбира от работата, тай може да ти каже какъв е проблема и със сигурност няма да ти вземе 200лв. за ремонт.Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар