Съжалявам за не на място зададения въпрос но нямам към кого да се обърна.На моята приятелка колата(Опел Корса 1.4 бензин 1992г.) Дига температурата до 94-95 градуса и не се вклучва перката на радятора,карах я при 1 майстор и почна да ми развива теории че е изгоряла гарнитурата на главата и ми изкара ремонти за сума ти пари някой зна е ли на колко се вклучва по принцип на тези кочини пераюката м,мерси предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
На температура се включва перката на радиятора
Collapse
X
-
Re: На температура се включва перката на радиятора
tosho_mt написа:Съжалявам за не на място зададения въпрос но нямам към кого да се обърна.На моята приятелка колата(Опел Корса 1.4 бензин 1992г.) Дига температурата до 94-95 градуса и не се вклучва перката на радятора,карах я при 1 майстор и почна да ми развива теории че е изгоряла гарнитурата на главата и ми изкара ремонти за сума ти пари някой зна е ли на колко се вклучва по принцип на тези кочини пераюката м,мерси предварителноFiat Grande Punto
-
u_bo
казал ти е гарнитура - защото ако тя е отишла - надува въздух в антифриза -> нямаш циркулация в радиатора-> не загрява радиатора а само мотора -> не отчита датчика за перката -> не върти вент-апробвай дали ти надува :при студена кола - отвиваш капачката на антифриза - за излезе ако има неш - завиваш я пак- палиш - форсираш 5 - 10 пъти- гасиш- отвиваш капачката пак -> ако издуха налягане - >гарнитура или галаваако не издуха налягане - може да има нужда от обезвъздушаване.може и да идеш на свестен механик - има тестове за газове с антифриза - ако ти вземе между 10 и 20 лева - цената е наред - просто лакмуса им е скъпичък.
Коментар
-
u_bo написа:казал ти е гарнитура - защото ако тя е отишла - надува въздух в антифриза -> нямаш циркулация в радиатора-> не загрява радиатора а само мотора -> не отчита датчика за перката -> не върти вент-апробвай дали ти надува :при студена кола - отвиваш капачката на антифриза - за излезе ако има неш - завиваш я пак- палиш - форсираш 5 - 10 пъти- гасиш- отвиваш капачката пак -> ако издуха налягане - >гарнитура или галаваако не издуха налягане - може да има нужда от обезвъздушаване.може и да идеш на свестен механик - има тестове за газове с антифриза - ако ти вземе между 10 и 20 лева - цената е наред - просто лакмуса им е скъпичък.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар