Съжалявам за не на място зададения въпрос но нямам към кого да се обърна.На моята приятелка колата(Опел Корса 1.4 бензин 1992г.) Дига температурата до 94-95 градуса и не се вклучва перката на радятора,карах я при 1 майстор и почна да ми развива теории че е изгоряла гарнитурата на главата и ми изкара ремонти за сума ти пари някой зна е ли на колко се вклучва по принцип на тези кочини пераюката м,мерси предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
На температура се включва перката на радиятора
Collapse
X
-
Re: На температура се включва перката на радиятора
tosho_mt написа:Съжалявам за не на място зададения въпрос но нямам към кого да се обърна.На моята приятелка колата(Опел Корса 1.4 бензин 1992г.) Дига температурата до 94-95 градуса и не се вклучва перката на радятора,карах я при 1 майстор и почна да ми развива теории че е изгоряла гарнитурата на главата и ми изкара ремонти за сума ти пари някой зна е ли на колко се вклучва по принцип на тези кочини пераюката м,мерси предварителноДруг пък пише, че перката се включва на третата черта след 90 градуса!!!Това вече ми се струва нормално!УспехП.п.А какво общо има включването на перката с главата?Май тоя майстор те врътка нещо!Дори да ти е изгоряла гарнитурата, включването на перката не зависи от това!
Fiat Grande Punto
-
u_bo
казал ти е гарнитура - защото ако тя е отишла - надува въздух в антифриза -> нямаш циркулация в радиатора-> не загрява радиатора а само мотора -> не отчита датчика за перката -> не върти вент-апробвай дали ти надува :при студена кола - отвиваш капачката на антифриза - за излезе ако има неш - завиваш я пак- палиш - форсираш 5 - 10 пъти- гасиш- отвиваш капачката пак -> ако издуха налягане - >гарнитура или галаваако не издуха налягане - може да има нужда от обезвъздушаване.може и да идеш на свестен механик - има тестове за газове с антифриза - ако ти вземе между 10 и 20 лева - цената е наред - просто лакмуса им е скъпичък.
Коментар
-
u_bo написа:казал ти е гарнитура - защото ако тя е отишла - надува въздух в антифриза -> нямаш циркулация в радиатора-> не загрява радиатора а само мотора -> не отчита датчика за перката -> не върти вент-апробвай дали ти надува :при студена кола - отвиваш капачката на антифриза - за излезе ако има неш - завиваш я пак- палиш - форсираш 5 - 10 пъти- гасиш- отвиваш капачката пак -> ако издуха налягане - >гарнитура или галаваако не издуха налягане - може да има нужда от обезвъздушаване.може и да идеш на свестен механик - има тестове за газове с антифриза - ако ти вземе между 10 и 20 лева - цената е наред - просто лакмуса им е скъпичък.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар