Браво 1.2 с климатроник,99год.!Когато е изключен климатроника и градусите са намалени на минимум,продължава да духа леко топло!Къде се намира кранчето(ако е механично) за спиране?Знам как ставаше на Жигулата,ама тя е вече минало....! И вероятно това топло духане си го има и когато работи климатроника,което вероятно намалява действието му?!?Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Откъде да спра парното на Браво?
Collapse
X
-
Няма кранче колега, през парното винаги си върви топлата вода но има една клапа която казва от къде ще духа въздуха дали през климата ( студени) или през радиатора на парното (топло) тая клапа при мен не затварше до краи и леко ми лъхаше топло, което също оказва и кофти влияние при работа на климатик. Та трябва да се понавреш малко под таблото където е парното и леко да регулираш хода на клапата за да може като е врътнат ключа към студено тя да затваря добре. Намира се от към шофиорската страна!Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
-
Там е бре, ти самата клапа не можеш да видиш но се вижда рамото дето я отваря и затваря, самото жило е законтрено там с една пластина и трябва малко да го издърпаш за да се увеличи хода в режим на затваряне на топлото. Моята е 1.6 невярвам при теб да е различно и да имаш кранче за парното, ако беше така някои колега щеше да обади до сега че бъркам.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Ами аз още одеве щях да се обадя , ама викам айде понеже ти си го отварял и си го виждал, да не спамя излишно. Но изхождайки от начина на управление на клапите в полу- и автоматичния климатик, смятам че просто няма смисъл колегата да си губи времето. Няма жило. Има електромотор, който движи клапата. Има и един потенциометър който я засича кога и къде точно се намира. При LO електромотора я върти докато усети съпротивление, т.е. докато я затвори напълно. От друга страна - това което написах може изобщо да не е вярно, т.е. елкектромотора действително да движи някое жило, в смисъл че ако клапата е сложена така че на определена позиция да дава определено съпротивление в потенциометъра, което да отговаря на "напълно затворена" , и клапата се е разместила.... демек има нужда от калибриране. Понеже не съм сигурен в това което пиша, затова и одеве не написах нищо.
Коментар
-
Да и аз си видях грешката пише климатроник а не климатик, от тук идва объркването значи всичко е така както каза колегата в предния пост, жило нямаш щот при тебе е автоматика.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
И какъв е моят вариант сега?А между другото(може и да съм се заблудил),но ми се струва че не винаги продължава да духа топло.Възможно ли е просто по някой път(вероятно от старост) да го прави?Не съм сигурен,но може и да съм бил завъртял регулатора на топло за момент и след това да е продължило да духа (просто да е заседнала за момента,а не докато издуха топлото от питата)!THE DRUMMER!!!
Коментар
-
Ха верно си е деба , вчера я бях оставил на слънце и кат тръгнах преди да пусна климата пуснах само вентилатора ми то си духа все едно от парното, оставих я така и след 4-5 мин въздуха се изравни като тем. с външния.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Съфорумци откриха ... топлия въздух Хехе, тая тема утепа рибата - особено с кранчето за топлата водаSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар