От есента в града температурата ми стои 3 деления преди червеното.Като напъна със 160-180 сега в жегата пак там.Като оправих сега и климатика с него до 160 е 3 деления преди червеното, с 180-190 отива към червеното и влиза в него,после пак се връща като отпусна до 160. Аз си мислих че нещо по таблото се ебава,ама може и да не е така,че като се връщах днес от морето и нещо тая кола таван 160км/ч при положение че вдигше 230. Само ръмжи яко и 160. На магистралата по едно време светна лампата с дюзата след като карах 5 минути с температура в червеното.Като отхлабих до 130 лампата изгасна. Ама колата нещо не ми харесва.Работи си добре само дето като и давам газ до долу се дави една такава,а преди дърпаше яко.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с температурата
Collapse
X
-
Re: ПРОБЛЕМ С ТЕМПЕРАТУРАТА
BULLDOG написа:От есента в града температурата ми стои 3 деления преди червеното.Като напъна със 160-180 сега в жегата пак там.Като оправих сега и климатика с него до 160 е 3 деления преди червеното,с 180-190 отива към червеното и влиза в него,после пак се връща като отпусна до 160.Аз си мислих че нещо по таблото се ебава,ама може и да не е така,че като се връщах днес от морето и нещо тая кола таван 160км/ч при положение че вдигше 230.Само ръмжи яко и 160.На магистралата по едно време светна лампата с дюзата след като карах 5 минути с температура в червеното.Като отхлабих до 130 лампата изгасна.Ама колата нещо не ми харесва.Работи си добре само дето като и давам газ до долу се дави една такава,а преди дърпаше яко.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
-
Претоварваш колата с тия 190 км/ч. Все пак тя не е предвидена да се движи постоянно с такива обороти, а и жегата отвън е голяма, та няма голяма възможност за охлаждане. Допълнително климатикът товари двигателя, което пак се отразява в неговото допълнително загряване.Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар