Здравейте. Откакто почнаха жегите и взех да пускам климатика се появи следния проблем. За 100-200 км а понякога и по малко в краката на водача и съседа се появява локва вода. Проверих за спад на течностите - но никъде няма спад. Всичко си е в норма - и в казанчето на радиатора, и в казанчето за чистачките. Това се появява и при сухо време и изключвам възможността да е теч отвън през уплътнение. Единствено ми остава, че поради жегите климатика прави много конденз но явно има някъде сигурно подпушени канали. Някой знае ли къде са те и имал ли е такъв проблем и как го е решил. Според мен е там проблема но ако някой мисли че може и да е на друго място да казва. Че е ужас така с тази вода.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Теч на вода в купето на Палиото? - Оправено!!! Има и снимки!
Collapse
X
-
Теч на вода в купето на Палиото? - Оправено!!! Има и снимки!
Fiat Palio Weekend TD70
ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"Етикети: –
-
Виж тази тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=28495 не вярвам при теб дренажа да е на друго място.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Ами за палиото за климата само тая снимка има в ръководството на полски. Аз един път махах отпред корите и нищо не открих а според тях всичко е там ? ДА съм бил толкова сляп да не видя нищо ли ебаси ... Или снимката лъже и всичко си мисля че е купето и излиза че трябва да сваля едва ли не цялото табло за да стигна до него. Някой с някое пунто след 96-97 не се ли е мъчил по тоя въпрос?Fiat Palio Weekend TD70
ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"
Коментар
-
Пичове - успях. Ама мамата ми се такова - на такова гадно място е всичко и нищо общо с това което го имам като документация. Започвам първо със снимка на която е махната преданта пластмасова решетка където на Брава и Браво има филтър - но тук е така - снимка 1 и 2.Ако погледна по навътре от дупката от страната на шофьора се вижда това - снимка 3 и 4.От там като си пъхна ръката и набутвам перката на вентилатора. Значи 100% няма филтър преди него, а и не знам къде ли би трябвало да стои.След това на тези въпросни отвори, долу вътрешните и най-външните сложих мрежа за прозорци залепена със силикон. Нямам снимка бях омазан и ме домързя да се бърша, а и да не цапам фотото. Сега преминавам към същинската част. Всичко е в купето и се работи едва ли не на челна стойка. Страшно гадно и неудобно ама няма как. Първо се махат двете кори покрай скоростния лост за да имате малко повече видимост и обхват за работа - снимка 5.На снимка 5 с червена стрелка съм показал долу-горе къде ще се работи. На снимка 6 най-после се вижда търсения дренаж. Излиза от една пластмасова кутийка с триъгълна форма, представлява корито и събира всичката вода от климатика. От там чрез този мъркуч, който е захванат чрез скоба към нея, се отвежда вън от купето и излиза извън колата. Къде излиза се вижда на снимка 7.Това е снимка отдолу, където е меката връзка на изходния колектор, над щангата за напречна устойчивост. Една гума дълга около 5 см. Едвам я отрких признавам си, голямо пулене падна докато я видя. На снимка 8 и 9 се вижда коритцето, преди да я издърпам от мъркуча и да я прочистя от тинята. Нямам снимка извадена, бях омазан и ми беше адски горещо. Това коритце е захванто чрез 3 видии като две са отгоре и се развиват що годе лесно с кръстата отвертка. Но третата е точно най-отдолу и там трябва нещо което да е дълго около 3-4 см за да може да се пъхне и да я развъртите. Не знам какви иснтрументи ще имате. Аз лично я развих с един бит и с клещи дългоусти въртях бита. Слава богу че е къса видията... Сглобяването се извършва аналогично по обратния път, като трябва само да минете уплътнението на коритцето със универсален силикон - 100 %, и нова скоба за мъркуча, защото оригиналната е еднодневка. Успех на тези, които ще се мъчат да правят това.Fiat Palio Weekend TD70
ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"
Коментар
-
Реклама
Collapse
Коментар