колеги подскажете...колата си върви вичко точно перката се включва периодично...като карам малко и бавно радиатора си е студен а като карам повече загрява (термостата бачка), но...на таблото срелката си прави каквото си поиска най-често си стои забита долу...понякога се покачва или се движи постоянно нагоре надолу...100% от случаите като стигне средата и перката се включва...но понякога и като е долу перката пак си се включва...как да я накарам да си показва реално?!? какво и подава сигнал и къде да го намеря и сменя ако трябва че така ме е страх малко...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стрелката за температурата
Collapse
X
-
Нещо което няма да ти навреди - проверка за въздух, и обезвъздушаване , например 2 пъти, за всеки случай. После се завираш някъде в двигателния отсек, и търсиш онова дето е навито на термостата, май е един син датчик. Ако не е скъпо - сменяш го, щото той може да си показва квото си иска, зависи от настроението му... Хубавото поне е че от него нищо не зависи. Служи само за да ти мести стрелката в разни направления, а като се прецака - кел файда..; а щом перката се включва - можеш да приемеш че останалата част от охлаждането ти работи нормално, вероятно. Даже преди да го свалиш , виж какво съпротивление дава, и го сравни с някоя таблица от аутодата, поне да разбереш дали работи или не.Ако се не се лъжа, на радиатора трябва да имаш един резистор, от оня модел дето прави номера при 1.6-двигателите. Проверри си го за всеки случай. Той няма общо със стрелката. Тя зависи само от конекторите на таблото, и от датчика, и от един конектор дето е под кутията с големите бушони, като тръгнеш по кабела на датчика, назад към купето, трябва да стигнеш до тоя конектор. Е там ако ти прави лош контакт - ето ти проблем.
-
ogi28b написа:Нещо което няма да ти навреди - проверка за въздух, и обезвъздушаване , например 2 пъти, за всеки случай. После се завираш някъде в двигателния отсек, и търсиш онова дето е навито на термостата, май е един син датчик. Ако не е скъпо - сменяш го, щото той може да си показва квото си иска, зависи от настроението му... Хубавото поне е че от него нищо не зависи. Служи само за да ти мести стрелката в разни направления, а като се прецака - кел файда..; а щом перката се включва - можеш да приемеш че останалата част от охлаждането ти работи нормално, вероятно. Даже преди да го свалиш , виж какво съпротивление дава, и го сравни с някоя таблица от аутодата, поне да разбереш дали работи или не.Ако се не се лъжа, на радиатора трябва да имаш един резистор, от оня модел дето прави номера при 1.6-двигателите. Проверри си го за всеки случай. Той няма общо със стрелката. Тя зависи само от конекторите на таблото, и от датчика, и от един конектор дето е под кутията с големите бушони, като тръгнеш по кабела на датчика, назад към купето, трябва да стигнеш до тоя конектор. Е там ако ти прави лош контакт - ето ти проблем.Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
ЛИНК (м/у другото тоя линк е супер-полезен!) Значи ще се появи един екран, и в дясната му половина, в най-горното поле пишеш "обезвъздушаване" и натискаш Enter. После от една от 6-те страници с теми в които се среща тази дума, си избираш някоя, и така М/у другото защо беше нужно да ме цитираш? Щеше ли да е по-различно ако нямаше цитат? - Не. Така е по-уморително и по-натоварващо за четене.ред.: Ако нещо не сме се разбрали , извинявай! Под проверка за въздух имах предвид да обезвъздушиш.
Коментар
-
колега и на мнен така ми оказваше стрелката или ниски градасуси или 4е пегрява. Изплашихсе и бързо смених термостата но проблема остана и един ден от яд ударих табло и какво да видя стрелкара се оправи и показва точно. Колсултирах се с майстор и ми каза че имам хлабава ел. връзка на уреда на таблото и за това играе стрелката.
Коментар
-
И аз имах подобен случай.Показваше доста висока температура и мног се бях изплашил - преправян термостат от рено 5.Доста бързо загряваше за 2 3 минути и 2 3 чертички на горе.Почуквах го докато карах , но сега се закрепи положението.Имаше някъде една тема в която се описва че се припояват спойките на стрелката за температурата, но не можах да я намеря.Пробваи с почукване в началото да локализираш проблема.Малкое неудобно за чукане че стъклото е леко под ъгъл.Поздрави.Bravo JTD 105 '98
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар