Проблема е ч е климатика изключва и включва непрекъснато особенно в градска среда.Сега да поясня,ходих в сервиз, там източиха системата вакумираха и напълниха.НО майстора реши че в системата трябва да има 500 гр. фреон и 2 унции масло което е 60 грама.След което проблема остана а преди това в системата имаше 400 гр. фреон. След което аз чета в аутодата че фреона трябва да е 650 гр а маслото 140 гр. връщам се при маистора и му казвам -- ТОИ МЕРИ С ЕДНИ УРЕДИ НАЛЯГАНЕТО И КАЗВА ЧЕ АКО СЛОЖИ 650 ГР ФРЕОН КЛИМАТИКА МИ ЩЯЛ ДА СПРЕ В ГОЛЕМИТЕ ГОРЕЩИНИ И ОТКАЗВА ДА ГО ДОПЪЛНИ. И още че компресора бил перфектен.Въпроса ми е -- и вашите фиати ли правят така в градски условя , или проблема е в количеството че вече полудявам.Когато карам извън града климатика работи перфектно но в града все едно го няма понеже тои непрекъснато се изключва.Забравих да кажа че това зарееждане стана преди 2 месеца а миналата седмица ходих да гледат дали има теч . ТЕЧ НЯМА .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с климатик Bravo 1.8 GT
Collapse
X
-
Аз съм със същия двигател и когато, преди месец, допълвах системата, майстора сложи 700гр фреон съвсем умишлено. Когато му казах, че по каталог количеството е 650гр, ми отговори, че знае, но така е правилно - малко повече (нямам идея защо) и, че той си носи отговорност. Нямам никакви проблеми, климатика си бачка перфектно.
-
Rokambol написа:Аз съм със същия двигател и когато, преди месец, допълвах системата, майстора сложи 700гр фреон съвсем умишлено. Когато му казах, че по каталог количеството е 650гр, ми отговори, че знае, но така е правилно - малко повече (нямам идея защо) и, че той си носи отговорност. Нямам никакви проблеми, климатика си бачка перфектно.
Коментар
-
Rokambol - в ауто дата пише 650+/-/ 25 гр така че не се учудвам.Чудното в моя случаи е че колата ми иска високи обороти за да духа студено и дали от недостига на фреон е проблема.А Също това досадно включване и изключване когато карам в града.И най важното е дали маслото е недостатъчно. 60 ГР. ми сипаха.
Коментар
-
Аз съм с 1.6 16v и преди 2 седмици ходих да ми напълнат климатика тъй като го бях източил по-погрешка и майстора(близак приятел) ми сложи 800 грама и в големите жеги до момента няма проблем той също кара фиат ала GT модела .Източват фреона пробва да ли има пропуск и пълнят и всичко това го правят за 60 лева (всеки който плаща там може да бъде на 100% сигорен че не го пълнят с масло )1.6 16v 96 г. 103 hp.
България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
Да мина да те взема...или да взема да те мина?
Коментар
-
Блгодаря ви за одговорите но все още не намирам одговор на моя въпрос.Най вече искам да знам колко грама масло ви слагат към фреона,и още дали сте забелязали този -ФЕНОМЕН- включване и изключване когато карате в града.Разберете при мен разликата е огромна ако карам градско климатика сигурно духа 14-16градуса а извън града може би 6-8 градуса направо не може да си даржа раката на отворите от студ и в колата става студено.Но в града малеее ужас.Ще ви кажа още че като отидох при вапросниа маистор да се оплаквам след маниполациата му ме накара да си измия радиатора понеже можела да не се охлажда добре системата но пак няма разлика а и радиатора ми беше като нов.После каза че този компресор бил с постоянен обем и изключвал от време на време за да не замръзнела питата.
Коментар
-
Scorpion_BV написа:Къде и за колко ти го допълниха?danjor написа:Rokambol - в ауто дата пише 650+/-/ 25 гр така че не се учудвам.Чудното в моя случаи е че колата ми иска високи обороти за да духа студено и дали от недостига на фреон е проблема.А Също това досадно включване и изключване когато карам в града.И най важното е дали маслото е недостатъчно. 60 ГР. ми сипаха.
Коментар
-
за съжаление и моят климатик включва и изключва когато си иска колицата е браво 1.8техника които го пълни ми сипа 640 грама фреон и като го пуснах ми замери нялягането оказа се че компресора прави слабо налягане, и като падне налягането се изключва за малко, като достигне налягане се включва.При изправен компресор налягането е високо и няма изключване, освен ако не е достигната тембературата за нашите коли която е 5-7 градусамоята достигна 7,7 градуса и после почна по 10 да държи което не е добре.Когато се напълни климатик се мери с термометър на средния възд. колко градуса достига.КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар