Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Намерен: Дренаж на изпарителя на климатика-Браво/а/Мареа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Mupo написа:
    Този които пробвах аз, доста бързо се превръщаше в пяна и не успя никъде да потече. А аз честно се поолях доста
    Да точно така, става на пяна в началото.После се втечнява и слиза по духалките(тези които духат в краката) от там върху централата И аз си купих една химийка за 18 лв на 1ZKlima Cleaner, изджитках я цялата , сега лекия аромат на чорапи се загуби, ама и от духалките си излезе бая чернилка
    now. BMW E39 523i '98 170hp
    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

    Коментар


      #62
      дублирах поста
      now. BMW E39 523i '98 170hp
      ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
      ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

      Коментар


        #63
        dimmX написа:
        Ето това направих аз(първо се заканих после го направих).Изпарителя на климатроника е в средата на конзолата.От към средните духалки достъпа е най-добър!Ето какво ще направя:Ще напръскам със спрея(през отворите) всички духалки по таблото, после разпределителя за духане в краката, после двете духалки под предните седалки(тези които духат в краката на пътниците отзад) и духалката между предните седалки.След това ще пусна климатроника на макс да духа на най-студено и ще изляза от колата.През това време ще махна пластмасата на филтъра(няма да го вадя макар, че ефекта ще е по-добър) и ще пръскам и отпред за да може вентилатора да вкара от антибиотика в купето!Ще изчакам 10 мин.После проветрявам влизам вътре и пускам да духа парното, във всички възможни посоки, като тръгна да я карам ще пусна и климатроника във всички посоки и се надявам да няма мирис на чорапки
        Това съм го писъл преди да го сторя, но процедурата си беше същата!Тръбичката се пъха максимално навътре в духалките и се пръска около 5 секунди, като се издърпва тръбичката.Така във всяка духалка.п.с.Внимание случва се тъбичката да се прегъне и да избие от аерозола и да ви омие очите така стана с мен!Успех
        now. BMW E39 523i '98 170hp
        ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
        ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

        Коментар


          #64
          ogi28b написа:
          Ето прясно инфо от днес - спреят за автоклиматици на Stac Plastic , който се продава и в практикер (синя опаковка 250 мл, с шлаухче), вече е на цена 3.60 при дистрибутора ес енд кей в софия (това не е реклама, а съобщение за добра цена на даден продукт , към колегите от форума ). Не знам дали е като пяна, но после мисля и аз да пробвам метода на пръскане през кутията на филтъра, да видим какво ще стане.Да допълня - може би е добра идея климатикът да е настроен на максимално топло, за да може спреят (пяната) да мине и през него, и през радиаторчето, макар че вероятно първо ще се попие на изпарителя.
          Точно такъв спрей си взех преди седмица от Кауфланд на 7 лв.Има лепенка със съдържание на български и със символите за R и S, дистрибуторa e ЕС и КЕЙ ООД,склада на Гара Искър.Честно казано има някакъв ефект,но като пусна на топло(с климатик съм,не е климатроник) пак се усеща неприятна миризма.Явно трябва да отида до склада на ул.Поручик Неделчо Бончев 10 и да взема 2 за 7 лв .Има и телефони 973-24-42 и 973-25-57,ако някой се интересува.p.s. това не е реклама ...
          Seat Altea XL 1.4/16v 92kW '14
          ex:Astra H 1.4/16v 66 kW '08
          ex:Brava 1.6/16v klima, LPG Lovato, 76 kW '96
          ex:Astra 1.7 D, 42 kW-мъртвец '93

          Коментар


            #65
            Malone написа:
            Здрасти trustworthy, много се радвам да те "видя" и тук.
            И аз съм много приятно изненадан от срещата. Бая време мина Та моят опит със препарата от снимката е следният:1. Махам филтъра на купето и отварям клапата за рециркулация на въздуха в купето така, че да се вижда перката на вентилатора2. Пускам на макс вентилатора (климатикът е включен също) и започвам да пръскам флакона директно върху перката (тръбичката не я слагаш на дюзата все още). От флакона излиза бяла пяна, не е течност. Пръска се по малко и постепенно, за да по-разномерно третиране. Пръскаш на око около 1/4 от флакона върху вентилатора и оставяш така да извуха добре пяната навътре.3. изчакваш 4-5-6 мин да се поразнесе после гасиш вентилатора или климатика4. вкарваш трубичката в дюзата на глакона и напъхваш възможно най-навътре във въздуховода и пръскайки издърпваш постепенно тръбичката, за да може добре да се третират вътрешностите. Повтаряш процедурата за всеки един отвор на климатизацията - странични, централна конзола, духалки на стъклото...където можеш.5. пускаш пак вентилатора и климатика на макс и чакаш пак 4-5-6 мин. Добре е да не си в купето, защото може да ти хвръкне пяна в очите 6. Слагаш си новия филтър и готово Това е. Миризмата на препарата е ненатрапчива, но ефектът е повече от задоволителен. Наскоро третирахме климатика на една от служебните кошници, че вътре миришеше не на пишано, а направо на зоологическа градина. Изпръсках половин флакон и сега миризмата едва се усеща. След 10-ина дни пак ще повторя.БТВ, няма опасност, ако пяната попадне върху тапицерията на колата. Същата фирма има и флакон, който е за почистване на тапицерии, който мирише и изглежда по абсолютно същия начин. единствената разлика е, че в този за климатици има добавен препарат за третиране на гъбичките, виновни за миризмата.Препаратчето го купувам от Мосю Бриколаж. Успех
            Прикачени файлове
            _______
            146 JTD

            Коментар


              #66
              ventsi79 написа:
              Точно такъв спрей си взех преди седмица от Кауфланд на 7 лв.Има лепенка със съдържание на български и със символите за R и S, дистрибуторa e ЕС и КЕЙ ООД,склада на Гара Искър.Честно казано има някакъв ефект,но като пусна на топло(с климатик съм,не е климатроник) пак се усеща неприятна миризма.Явно трябва да отида до склада на ул.Поручик Неделчо Бончев 10 и да взема 2 за 7 лв .Има и телефони 973-24-42 и 973-25-57,ако някой се интересува.p.s. това не е реклама ...
              Точно от там е далаверата - спрея е 3.60, ччистачки по 2 лева, всякаква автокозметика на е*** ти и цените...Ама така е като хванеш дистрибутора. (А те са до мен точно. Малко офтопик - открих че по-добре на всеки 2-3 месеца да си купувам чистачки по 2 лева, отколкото веднъж годишно някакви скъпи бош-мош, алка, валео, и винаги ще съм с почти нови и добре бършещи чистачкчи. ....) Този спрей ми е в колата, но утре ще го снимам. Не съм сигуррен че става на пяна, но определено процедурата за духалките е същата (Брава) - при контакт - климатикът се настройва на максимално студено, и врътката за духане се насочва така, че все едно да духа от там, от където ще се ръга тръбичката. Вентилатора е на нула, пъха се тръбичката, и се пръска постоянно 4-5 секунди, след което тръбичката бавно се вади, с пръскане. Това се повтаря с всяка клапа, като се следи позицията на врътката за клапите. Ако остане спрей, може парното да се даде на HI, и да се повтори. Така ще се осигури напръскване, или поне на теория, и на радиатора на парното. И явно трябва да не се прекалява. После колата се оставя около 15 минути да престои, след което вентилатора се пуска на макс, с работеща кола, иначе акумулатора умира бързо.

              Коментар


                #67
                @trustworthyАко модераторите ми простят, четири реда offtopic към стар форумен приятел, за което благодаря предварително:Мина друже, надявам се да си добре и всички около теб също. Аз не мога да се оплача.Жив, здрав, другия месец изпращам "Svart Lyset" - дъщеря ми, в Хага, да усвои международното право, "The Saint", синът ми, според мен бавноразвиващ се, го приеха в местната Английска гимназия, а жена ми благодарение на обичания от целия български народ министър Даниел Вълчев има безплатен интернет ...Какво му трябва друго на човек?По темата:Да, препарата е този, който и аз гледах, но служителят с когото се консултирах в Бриколаж, не беше много убедителен, че този препарат става за автомобилни климатици. По скоро мнението му беше, че е за битови. Явно греши, утре ще си купя такъв. Дори два, за моята кола не ми е жал, щом има ефект.А и колата на жена ми [Punto МК1] ... там климатик няма, но ще третирам и нея, всички тръби до които и до където стигна.trustworthy, моля за малко доуточнения.Под "филтъра на купето", поленовия филтър ли да разбирам? Този до който се стига отвън.Кое е "клапата за рециркулация"? Само ми обясни, няма нужда от снимки, надявам се да се ориентирам.И перката къде е, там под корите в жабката ли?Съжалявам, ако са ми досадни въпросите, но все още не съм разглобявал нищо по колата и имам нужда от ориентация по "топологията".
                .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
                www.cyxap.com

                Коментар


                  #68
                  Ако може и аз да попитам нещо... При мен има гадна миризма само,когато съм карал на климатик и го спра(обаче оставям перката да работи),след това започва да мирише много гадно! От какво се получава това?
                  Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                  Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                  Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                  Коментар


                    #69
                    Malone написа:
                    @trustworthyАко модераторите ми простят, четири реда offtopic към стар форумен приятел, за което благодаря предварително:Мина друже, надявам се да си добре и всички около теб също. Аз не мога да се оплача.Жив, здрав, другия месец изпращам "Svart Lyset" - дъщеря ми, в Хага, да усвои международното право, "The Saint", синът ми, според мен бавноразвиващ се, го приеха в местната Английска гимназия, а жена ми благодарение на обичания от целия български народ министър Даниел Вълчев има безплатен интернет ...Какво му трябва друго на човек?
                    Радвам се, че всичко е наред покрай теб - синът и дъщерята вървят по правилния път, а и жена ти се е уредила Аз освен да се клонирам два пъти и да си купя италиянска кошница, друго не успях да свърша за тези години Дори и ентузиазмът ми по телефоните посекна малко, но все още съм ’в играта’ в един win mobile апарат, който не прави много добри снимки, както се вижда по-горе
                    Malone написа:
                    По темата:Да, препарата е този, който и аз гледах, но служителят с когото се консултирах в Бриколаж, не беше много убедителен, че този препарат става за автомобилни климатици. По скоро мнението му беше, че е за битови. Явно греши, утре ще си купя такъв. Дори два, за моята кола не ми е жал, щом има ефект.А и колата на жена ми [Punto МК1] ... там климатик няма, но ще третирам и нея, всички тръби до които и до където стигна.
                    Този казус с приложението на битови климатици е много интересен. Един колега също ми разправя, че в Бриколаж му обяснявали как един флакон стигал за 2 автомобила и 3 домашни климатика Аз наскоро се мъчих да пръскам климатиците вкъщи и според мен не не е подходящ този препарат. Ламелите на домашния климатик са достатъчно нагъсто, за да не може се напъха тръбичката. При пръскане върху топлообменника вантилаторът няма необходимата всмукателна сила, за да вкара пяната навътре и тя остава да съхне по повърхността. Пръснах малко и после прибегнах до добрия стар препарат ’Savo’. Вярно, че мирише кофти, но трепе гъбите до крак Ако се остави климатикът да поработи 10-20 мин, кондензът отмива остатъците от препарат и миризмата изчезва много бързо. Да предупредя, че ’Savo’ НЕ СТАВА за автомобили, защото има белина в него и може да прецака тапицерията.Та флаконът си е баш за автомобили, според мен. За това говори и пластмасовата тръбичка, с която да се достига навътре във въздуховодите.
                    Malone написа:
                    trustworthy, моля за малко доуточнения.Под "филтъра на купето", поленовия филтър ли да разбирам? Този до който се стига отвън.Кое е "клапата за рециркулация"? Само ми обясни, няма нужда от снимки, надявам се да се ориентирам.И перката къде е, там под корите в жабката ли?Съжалявам, ако са ми досадни въпросите, но все още не съм разглобявал нищо по колата и имам нужда от ориентация по "топологията".
                    Да. При теб предполагам, че е както и при мен - филтърът за купето е един, поленов. На по-новите автомобили си има два - един за купето и отделно поленов за климатика.Ще говоря наизуст, защото не съм виждал как е при браво/брава, но не вярвам да е много по-различно отколкото при 145/6, каквато е моята.Филтърът би трябвало да ти се намира под пластмасовите кори, м/у капака на двигателя и предното стъкло. Т.е. - под чистачките. При мен се сваля дясната кора само, под лявата ми е моторчето на чистачките. Под нея има една друга пластмаса, която да пази филтъра, а под нея е самият филтър. Ако случайно има разлика в подредбата при браво/брава, нека някой колега каже. Повтарям - говоря на база опита ми с моята кошничка Така или иначе, когато намериш филтъра и го свалиш, под него ти се намира клапата за рециркулация на въздуха в купето - онази, която ти затваря достъпа на външен въздух и се командва от копчето на таблото. Когато натиснеш копчето да се отвори клапата, под нея ще видиш перката на вентилатора.Процедурата по пръскането вче ти я описах. Скоро ще сменям моят филтър и може да нащракам няколко снимки за онагледяване. Препаратът на снимката го купих по препоръки от алфа-форума. Много от колегите там го позват и са доволни.
                    _______
                    146 JTD

                    Коментар


                      #70
                      trustworthy написа:
                      Филтърът би трябвало да ти се намира под пластмасовите кори, м/у капака на двигателя и предното стъкло. Т.е. - под чистачките. При мен се сваля дясната кора само, под лявата ми е моторчето на чистачките. Под нея има една друга пластмаса, която да пази филтъра, а под нея е самият филтър. Ако случайно има разлика в подредбата при браво/брава, нека някой колега каже. Повтарям - говоря на база опита ми с моята кошничка Така или иначе, когато намериш филтъра и го свалиш, под него ти се намира клапата за рециркулация на въздуха в купето - онази, която ти затваря достъпа на външен въздух и се командва от копчето на таблото. Когато натиснеш копчето да се отвори клапата, под нея ще видиш перката на вентилатора.Процедурата по пръскането вче ти я описах. Скоро ще сменям моят филтър и може да нащракам няколко снимки за онагледяване. Препаратът на снимката го купих по препоръки от алфа-форума. Много от колегите там го позват и са доволни.
                      Потвърждавам , същото е. Днес си купих нов спрей , пак от тоя синия, на Стак Пластик, и пръсках във вентилатора, откъм филтъра. Този спрей не е пяна, а вентилаторът като е на 4, засмуква доста силно, и дори да се пръска отгоре, без тръбичка, пак ще си стигне до където трябва. Изпръсках половината спрей, като бях отворил клапата за топъл/студен въздух към парното, да мине и през него. Другата половина - вътре през клапите. Смятам че ефектът е задоволително добър, за тия пари - толко. След един месец пак ще си пръсна, ако усетя да ми мирише лошо.

                      Коментар


                        #71
                        Впечатления от аерозола на Motip.Онзи ден почистих под чистачките на пунтото на жена ми. Ужас! Имаше три шепи разлагащи се листа и други боклуци.След почистването изпръсках един флакон в отвора за въздуха от външната страна, както и във всички отвори в купето.Флакона си е за една кола. Никакви 2-3, че и домашни климатици.Оставих го 12 часа, не един или два, да стои така без да пускам въздух по тръбите.Ефекта е задоволителен. Пак мирише, но много по малко. Преди беше ужас, сега едва се усеща и то в началото. Вероятно след още един флакон нещата ще се подобрят още.Лошото е, че от външната страна пръскането е "на сляпо". Нямам представа къде са отворите най близки до вентилатора за да пръскам директно или най близо до него. Пъхах тръбичката и пръскам.
                        .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
                        www.cyxap.com

                        Коментар


                          #72
                          Че на този модел няма ли филтър за климатика, под който е вентилатора ? Под дясната чистачка ?

                          Коментар


                            #73
                            След като си реших кардинално проблема с миризмата на спарено в купето, днес намерих и дренажа.При мен той има една гумичка, като от снимката на колегата Airfan(тази от която изтича водата от към чистачките!Беше чисто ама и достъпа до дренажа си беше приключение
                            now. BMW E39 523i '98 170hp
                            ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                            ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                            Коментар


                              #74
                              ogi28b написа:
                              Че на този модел няма ли филтър за климатика, под който е вентилатора ? Под дясната чистачка ?
                              Няма Оги, няма климатик и няма филтър. Punto MK1, 1995 г.Иначе 2 еърбега, шибедах, шест скорости, но няма климатик.Три [съвсем грубо казано] елипсовидни отвора и някъде по надолу под тях взема въздух. Но се пада много навътре и само с опипване мога да преценя, че има някакви отвори към вентилатора.Това и исках да питам. До отворите има една шпилка и една ламаринка, като за пластмасова кука на нещо.На тези с климатик, респективно с филтър, как изглежда и как се закрепя пластмасовото "легло" за климатика?Има ли го като резервна част?Ако някой има такова Punto МК1, с филтър, ще съм му задължен, ако ме улесни със съвети и някоя друга снимчица.Ако стават леглата, ще си намеря ново или втора употреба за да монтирам филтър.Иначе, дренажите са два. Пред водача, под моторчето за чистачките и симетрично, пред пътника.Изчистих и тях, защото вътре имаше спори на танзанийски трипер, по мое мнение.
                              .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
                              www.cyxap.com

                              Коментар


                                #75
                                Ето как изглеждат отворите.Интересно ми е за какво са тези хуйни, които се виждат на снимката. Ламаринката и шпилката в дясно, посочил съм ги със стрелки.Не са ли за монтаж на "легло" за поленов филтър.Ако е така, ще потърся втора употреба и ще си реша проблема с боклуците по въздуховодите, които влизат непрекъснато.Моля, някой колега с Punto с климатик да каже там ли се закрепя леглото на филтъра.
                                Прикачени файлове
                                .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
                                www.cyxap.com

                                Коментар

                                Working...
                                X