Имам развитие по темата и по офтопикапо темата: Колата постоя известно време на място и под нея наистина се яви вода. Гледайки отпред, изглежда че капе точно под акумулатора. Внимателен поглед показва че всъщност капките капят от малко по-назад. Тръбата която влиза от двигтелния отсек в купето, има направление отскоростната кутия нагоре и наляво (гледно с/у колата) , демек към горивния филтър. По всичко личи че така са го измислили, че конденза който се образува вътре, да се стича по тази тръба. Тя е късичка като цяло и мисля че водата която се стичаше по нея е доста повече от колкото би могло да бъде ако конденза е само от тръбата. Затова мисля че целия конденз - тръбата + изпарителя , се стича по самата тръба и изтича от колата някъде точно под казанчето за спирачна течност. Тук вече се замислих - дали не може по нбякакъв начин да изолирам тази тръба с някакво шлаухче, защото тя е изложена на горещия въздух от двигателя, и той я затопля, като така в някаква степен намалява ефективността на климатика? Как мислите?По офтопика - днес взех един каталог от ес и кей-а, ще го взема в неделя на бояна, да го разгледат и други и ако някой иска нещо, мога да му купя, понеже работя наблизо и не ми проблем. Има всякакви спрейове - за табло, за стъкла, против потене, за климатици, има автошампоани, полир-пасти, абразивни пасти, калъфки за седалки, масажиращи седалки, тапицерия за волани... абе много неща има и нали ония са дистрибутори, продават по-тънко отколкото по магазините за аксесоари. Имат и чистачки ВАЛЕО! Абе има какво да се купи! За спрея за климатици който си купих от практикер - факт е че миризмата на "гадно" която имаше след ползване на климатика, е много, много по-малко, и да ви кажа за цената на която може да се купи спрея - ефектът от него е повече от задоволителен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Намерен: Дренаж на изпарителя на климатика-Браво/а/Мареа
Collapse
X
-
u_bo
да се включа и аз в тематавчера пред мен извадиха от кашона, оригинална фиатовска климатична система - върви си дори със ново табло , нали на старото няма бутон за клапата и за климатика, идва с ново окачване на двигателя ( за 2.0 ХГТ) , а цялата ел система на климатика, с клапатаи се загледах къде точно е тоз дрежаж.оги вярно си се ориентирал по схемата от предната страница, там е дренажа,но имаше и една гумена престилка/калъф дето се надява на тръбите към радиатора на климатика в купето..дали тя се свързваше с тоя дренаж не можах да питам щото имах други ГОЛЕМИ грижи...иначе комплекта е оргомен - с нов воден радиатор, нов вентилатор за водния радиатор ... и много други неща за които обикновенно не се сещаш че се различават в колите с и без климатик - има доста за разглеждане - така както е немонтирано и в перфектно състояние същия ден бях по моргите и .... пластмаси потрошени, радиатори нагънати .... а кви суми искат само - ама си имат клиенти
Коментар
-
Ето какво снимах днес. Качеството не е добро, тъй като снимах с телефона, а и достъпът е ужасен. В червеното кръгче е кръглата пластмата, монтирана на стената към купето, от която тече вода. Освен ако не е някаква остатъчна вода от автомивката, няма какво друго да тече от там, освен от климатроника. Със стрелка съм посочил къде е сервото на спирачките, гледано отпред.
Коментар
-
Airfan написа:Ето какво снимах днес. Качеството не е добро, тъй като снимах с телефона, а и достъпът е ужасен. В червеното кръгче е кръглата пластмата, монтирана на стената към купето, от която тече вода. Освен ако не е някаква остатъчна вода от автомивката, няма какво друго да тече от там, освен от климатроника. Със стрелка съм посочил къде е сервото на спирачките, гледано отпред.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Airfan написа:Ето какво снимах днес. Качеството не е добро, тъй като снимах с телефона, а и достъпът е ужасен. В червеното кръгче е кръглата пластмата, монтирана на стената към купето, от която тече вода. Освен ако не е някаква остатъчна вода от автомивката, няма какво друго да тече от там, освен от климатроника. Със стрелка съм посочил къде е сервото на спирачките, гледано отпред.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Airfan написа:Колата беше мита 3-4 часа преди това на автомивка и за това не подозирах, че може да е този дренаж. Търсенето продължава значи.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Ето какво заснех днес: на първата снимка - общ изглед, ограденото показва сектора който е сниман на снимки 2 и 3, само че не жълтозелените кабели, а зад тях, в дъното.На втората снимка - С червена точка е маркирана тръбата която силно се мокри, и по нея се стича вода при работа на климатика. На третата снимка - Същия правоъгълник в който влизат тръбите от снимка 2, сниман от по-различен ъгъл , откъм абс-а, почти като снимката на колегата от преди няколко поста.Червената точка е тръбата, а синята - това което и колегата беше снимал - дренажа на предното стъкло. Сега ако намерим схема, или снимка на изпарителя на климатика, ще можем да преценим дали наистина тази тръба отвежда водата , като най-ниска точка, или има по-ниска точка в самото тяло на изпарителя, от където капе някъде на друго място, и евентуално задържа вода в купето.
Коментар
-
Tornado написа:Stefan Hadjov написа:Airfan написа:Колата беше мита 3-4 часа преди това на автомивка и за това не подозирах, че може да е този дренаж. Търсенето продължава значи.
Коментар
-
Т.е. ако при червената стрелка ми е запушено, водата се трупа, докато се натрупа достатъчно че да започне да прелива там където е входящата тръба на фреона? По друг начин не мога да си обясня такъв интензивен теч какъвто наблюдавам да се стича по тази тръба. Просто тя е твърде малка за да кондензира такова количество вода на нея. Ми хайде утре ще се заровя откъм горивния филтър да видим от там какво може да се заснеме....
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар