Имам развитие по темата и по офтопикапо темата: Колата постоя известно време на място и под нея наистина се яви вода. Гледайки отпред, изглежда че капе точно под акумулатора. Внимателен поглед показва че всъщност капките капят от малко по-назад. Тръбата която влиза от двигтелния отсек в купето, има направление отскоростната кутия нагоре и наляво (гледно с/у колата) , демек към горивния филтър. По всичко личи че така са го измислили, че конденза който се образува вътре, да се стича по тази тръба. Тя е късичка като цяло и мисля че водата която се стичаше по нея е доста повече от колкото би могло да бъде ако конденза е само от тръбата. Затова мисля че целия конденз - тръбата + изпарителя , се стича по самата тръба и изтича от колата някъде точно под казанчето за спирачна течност. Тук вече се замислих - дали не може по нбякакъв начин да изолирам тази тръба с някакво шлаухче, защото тя е изложена на горещия въздух от двигателя, и той я затопля, като така в някаква степен намалява ефективността на климатика? Как мислите?По офтопика - днес взех един каталог от ес и кей-а, ще го взема в неделя на бояна, да го разгледат и други и ако някой иска нещо, мога да му купя, понеже работя наблизо и не ми проблем. Има всякакви спрейове - за табло, за стъкла, против потене, за климатици, има автошампоани, полир-пасти, абразивни пасти, калъфки за седалки, масажиращи седалки, тапицерия за волани... абе много неща има и нали ония са дистрибутори, продават по-тънко отколкото по магазините за аксесоари. Имат и чистачки ВАЛЕО!
Абе има какво да се купи! За спрея за климатици който си купих от практикер - факт е че миризмата на "гадно" която имаше след ползване на климатика, е много, много по-малко, и да ви кажа за цената на която може да се купи спрея - ефектът от него е повече от задоволителен.
![Exclamation](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_exclaim.gif)
Коментар