Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Намерен: Дренаж на изпарителя на климатика-Браво/а/Мареа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    PaUnOff написа:
    Иначе има една тръба която отива до шофьорския преден фар и влиза в един цилиндър, мисля че това го има и при моделите с фабричен климатик.
    Може би говориш за една тръбичка, която излиза от левия подкалник? Там е дренажът на легенчето на акумулатора.

    Коментар


      #92
      По-вероятно е да става дума за тръбата от компресора към дехидратора. Той се намира в подкалника.

      Коментар


        #93
        По коментара на "ogi28b" : Искам да кажа че един от мъркучите които излизат от компресора отива в един цилидър, който е голям колкото кен от бира примерно...незнам за какво служи този съд...А за колегата "tomny" : Положението е следното: Компресора когато и да работи бучи (вие, леко стържи) и колата се тормози (макар че не съм сравнявал с друг Фиат Браво 1.8 с оригинален климатик) А иначе като карам извънградско е добре, но паднат ли под 1200-1400 об/м спира компресора и съответно започва да духа по-топло. А за градското шофиране имам в предвид, че ту спирам, ту тръгвам и няма как да потдържам над 1400 об/мин и съответно не може да охлади климатика, понеже все изключва. Също така, ако съм на место и на свободна подам 2000об/мин, включи ли компресора оборотите падат на 1400 и работи климатика, но ако съм на 850-900об/мин, като включа климатика, компресора само изцъква, завърта за момент, оборотите падат до 400-500 и изключва компресора пак; след няколко секунди пак опитва да включи,но пак изключваКато купих колата работеше добре климатика, макар и малко хладко да духаше.Като го допълнихме с фреон беше добре, но на следващото лято започна постепенно да изключва под 1400 об/мин, сега дори и след допълване на системата пак си изключва под споменатите оборотиДано да съм обяснил както трябва
        Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
        Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
        Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

        Коментар


          #94
          Също така от къде ти капе конденза на теб колега "tomny" ?
          Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
          Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
          Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

          Коментар


            #95
            Да, сега те разбрах. При мен е същото, с разликата, че нямам този проблем на празен ход. Понякога се получава това "изцъкване" по няколко пъти, но оборотите не ми падат толкова, и компресора в един момент зацепва. При градско е нормално да не е толкова ефективен, заради по-честите изключвания при тръгване, но чак да духа топло... Конденза тече някъде зад рейката, в края на коша, точно където е описано в тази тема. При мен тече здраво, за 10-тина минути прави локва с диаметър 20 см. При теб го няма, вероятно защото климатика ти на практика не работи на място, а на дълъг път няма как да забележиш. Но според мен дренажа ти работи, защото иначе щеше да връща много влага. Пробвай на място да задържиш оборотите на 2000, както си описал, и изчакай 10 минути работа на климатика, предполагам ще започне да тече.

            Коментар


              #96
              Значи твоите обороти не падат толкова.... може би моя компресор не включва на презен ход точно за това, защото падат прекалено много оборотите.. Иначе след няколко часа каране на климатик, като спра и постоя малко на 1600об. примерно не капе от конденза и капка.... не знам къде е тръбичката, но не капе от никъде. Един път мисля че дупчих в една тръбичка с тел обаче нищо не се отпушиДруго да попитам: Като ти включи компресора изстъргва ли силно.... възможно ли е така наречения "съединител" на компресора да се износи?
              Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
              Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
              Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

              Коментар


                #97
                PaUnOff написа:
                може би моя компресор не включва на презен ход точно за това, защото падат прекалено много оборотите.
                И аз предполагам че е така. А за другия ти въпрос, не разбирам какво означава "изстъргва". Съединителя вероятно се износва, но не знам какви са симптомите за това.

                Коментар


                  #98
                  Еми примерно: както бучат накладките по диска,когато се натиснат яко спирачките...когато е крив спирачния диск примерно и избучава при спиране... така бучи при мен когато включва компресора. А иначе е точно това не ми е ясно: какво регулира оборотите и ги кара да се покачат автоматично при включване на компресора, мен това ме интересува и защо майстора казва, че може би я нямам тази функция след като при теб не става така. И след като от скоро започна да НЕ ми ги покачва автоматично( като купих колата си вдигаше оборота автомат.) Първото лято почти не се осещаше че включва компресор и постепенно за 2 години, намали оборотите при включване и сега пада с едни 400-500об.
                  Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                  Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                  Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                  Коментар


                    #99
                    Ами в такъв случай, и моят компресор "изстъргва". Според мен не е нормално, но не съм имал време да го разнищя. Отдавам го на факта, че е на 13 години. Като включа климатика, оборотите не се покачват, но и не падат драстично. В първия момент се усеща как двигателя се натоварва, но след секунда-две се нормализира.

                    Коментар


                      Някой друг..... коя част (ЕКУ-то, нещо от климатичната система или др.) вдига оборотите като включи компресора за да не се тормози двигателя и да не угасне също?.... При мен се вдигат, след като компресора изключи, понеже падат под 500
                      Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                      Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                      Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                      Коментар


                        Оборотите се вдигат от стъпковия мотор по сигнал от ЕКУ-то. При теб щом падат до 500, имаш явно и друг проблем. Всички коли с инжекциони (бензин, дизел, моно, мулти) се стремят да работят на определени обороти и да не падат под тях. Под товар компенсират с повече гориво/обороти и така можеш например да катериш баир без да подаваш газ. Подобно е и включването на климатика.
                        Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

                        Коментар


                          Само да ви кажа че съединителя всъщност са два метални диска които се зацепват.
                          Обичам си работата.

                          Коментар

                          Working...
                          X