Четох по чуждите форуми за тези миризми и за почистването на климатика (климатроника) и там препоръчват и има добри отзиви за препарат за почистване на климатици на фирмата WEURTH http://www.wuerth.bg/ струва 42 лв. флакончето е 300 мл. и е за два пъти.Тази течност се впръсква в трабата за кондензната вода като климатичната и вентилационната система са спряни впръсква се половината съдържание 30 сек.Рзтворените замърсения безпроблемно оттичат,препарата да остане да подейства поне 10 мин. преди пускането на климатичната система.Спрей за дезинфекция на климатици WEURTH http://www.wuerth.bg/ аз не мога да немерия тази тръбичка и ползвах друг препарат докато намеря или някой ми покаже тази тръбичка за да стане както трябва.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Намерен: Дренаж на изпарителя на климатика-Браво/а/Мареа
Collapse
X
-
tomny написа:Майна, не можа ли поне два-три поста да пуснеш, преди да да си изцикаш гнусната реклама, ей така, да замажеш очите на хората. Не че не е ясно и без това... Тоя Вюрт за какви Фиати върши работа?!? И моето мнение е за триене, след това на адаша!Fiat Marea 1.6 16v
Коментар
-
u_bo
georgi7 написа:Четох по чуждите форуми за тези миризми и за почистването на климатика (климатроника) и там препоръчват и има добри отзиви за препарат за почистване на климатици на фирмата WEURTH http://www.wuerth.bg/ струва 42 лв. флакончето е 300 мл. и е за два пъти.Тази течност се впръсква в трабата за кондензната вода като климатичната и вентилационната система са спряни впръсква се половината съдържание 30 сек.Рзтворените замърсения безпроблемно оттичат,препарата да остане да подейства поне 10 мин. преди пускането на климатичната система.Спрей за дезинфекция на климатици WEURTH http://www.wuerth.bg/ аз не мога да немерия тази тръбичка и ползвах друг препарат докато намеря или някой ми покаже тази тръбичка за да стане както трябва.georgi7 написа:tomny написа:Майна, не можа ли поне два-три поста да пуснеш, преди да да си изцикаш гнусната реклама, ей така, да замажеш очите на хората. Не че не е ясно и без това... Тоя Вюрт за какви Фиати върши работа?!? И моето мнение е за триене, след това на адаша!
Коментар
-
Тая вечер си измих Мареата и вика да погледна в ъглите под чистачките и ужас пак по една шепа листа и тем подобни.Изчистих, измих, налях вода и се изниза за миг под колата.Дренажа до сервото също си пуска вода от чистачките.Предния път слизах в канал и видях къде е дренажа на климатика, тая вечер се вглеждах от горе да го видя ама мишън импосибъл Та ако е запушен тоя дренаж къде би отивала водата от него...в купето ли!?now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
u_bo написа:georgi7 написа:Четох по чуждите форуми за тези миризми и за почистването на климатика (климатроника) и там препоръчват и има добри отзиви за препарат за почистване на климатици на фирмата WEURTH http://www.wuerth.bg/ струва 42 лв. флакончето е 300 мл. и е за два пъти.Тази течност се впръсква в трабата за кондензната вода като климатичната и вентилационната система са спряни впръсква се половината съдържание 30 сек.Рзтворените замърсения безпроблемно оттичат,препарата да остане да подейства поне 10 мин. преди пускането на климатичната система.Спрей за дезинфекция на климатици WEURTH http://www.wuerth.bg/ аз не мога да немерия тази тръбичка и ползвах друг препарат докато намеря или някой ми покаже тази тръбичка за да стане както трябва.georgi7 написа:tomny написа:Майна, не можа ли поне два-три поста да пуснеш, преди да да си изцикаш гнусната реклама, ей така, да замажеш очите на хората. Не че не е ясно и без това... Тоя Вюрт за какви Фиати върши работа?!? И моето мнение е за триене, след това на адаша!Fiat Marea 1.6 16v
Коментар
-
Понеже никога не съм виждал дренажа да капе, както съм писъл и в други постове да попитам следното. Гумената част е чиста.Срязах кечето на коша да видя до къде стига. В най-горния край има тръбичка(усеща се на пипане) тази по която се стича конденза, но през гумата да се почисте е невъзможно. Хрумна ми идея с губерка(голяма игла) да пробия гумата точно срещу тръбичката и да разчовъркам. Изпарителя на климатика е по- високо и предполагам не мога да го засегна. Вероятно дренажа е запушен някъде във вътрешната част от пепел, боклуци и т.н.. Удачно ли е да правя този опит с иглата? И да я натикам ще почистя само легналата част, а нагоре към изпарителя не. пластмасовия детайл за оттичане е с форма Г.Някой някога успявал ли е да го отпуши!? И имали възможност от вътре в купето да се почисти!?п.с. Причината е , че се образува лека влага вътре в духалките и най-вече на средните.Това за работа около 5 мин.( на празен ход) на дълго не съм обръщал внимание дали се увеличава влагата в духалките. След като подуха малко вентилатора (след спиране на климатроника всичко исъхва). Не знам дали причината бе високота температура в купето, или отворената клапа за циркулация за да с еобразува лека влага по духалките. Някой да е забелязвал подобен случай пруи него.Благодаряnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
dimmX написа:Понеже никога не съм виждал дренажа да капе, както съм писъл и в други постове да попитам следното. Гумената част е чиста.Срязах кечето на коша да видя до къде стига. В най-горния край има тръбичка(усеща се на пипане) тази по която се стича конденза, но през гумата да се почисте е невъзможно. Хрумна ми идея с губерка(голяма игла) да пробия гумата точно срещу тръбичката и да разчовъркам. Изпарителя на климатика е по- високо и предполагам не мога да го засегна. Вероятно дренажа е запушен някъде във вътрешната част от пепел, боклуци и т.н.. Удачно ли е да правя този опит с иглата? И да я натикам ще почистя само легналата част, а нагоре към изпарителя не. пластмасовия детайл за оттичане е с форма Г.Някой някога успявал ли е да го отпуши!? И имали възможност от вътре в купето да се почисти!?п.с. Причината е , че се образува лека влага вътре в духалките и най-вече на средните.Това за работа около 5 мин.( на празен ход) на дълго не съм обръщал внимание дали се увеличава влагата в духалките. След като подуха малко вентилатора (след спиране на климатроника всичко исъхва). Не знам дали причината бе високота температура в купето, или отворената клапа за циркулация за да с еобразува лека влага по духалките. Някой да е забелязвал подобен случай пруи него.БлагодаряFiat Bravo 1.2, 1999
Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!
Коментар
-
Я сега да попитам и аз . Моя компресор е слаган отделно... и целия климатик явно. Един майстор ми каза че сам нямал някаква част оригинално и затова като вклччва климатика на празен ход оборотите падат до почти 500. каква ще да е тази част? И също така нямам конденз и ми изключва компресора ако оборотите не са поне 1400? Някой ако може да помага..... Защо изключва компресора на градско каране( с чести спирания и падане на оборотите под 1200-1400) и защо нямам конденз след цял ден каране с вкючен климатик? Интересното е че при мен компресора тръгне ли не изключва изобщо и много тормози колата също така. Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 Yellow_Flash_Colorz_PDT_21 Yellow_Flash_Colorz_PDT_45 Фреона уж е колкото грама си трябва.П.С. Нямам влага по прозорците, нито е мокро на най ниската част (долу до централата на аербезите).Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
http://paunofff.snimka.bg/automobile...26712.20387108 не знам дали се разбира нещо, иначе черната тръбичка над компресора е от газта за изпарителя. Иначе има една тръба която отива до шофьорския преден фар и влиза в един цилиндър, мисля че това го има и при моделите с фабричен климатик.А майстора кое има в предвид с това че нямам част която да вдига оборотите при включването на компресора незнамFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
До колкото виждам, е същия. Компресор Harrison, системата е Diavia. При мен, обаче, си работи нормално на празен ход. Понякога изключва, но в никакъв случай не се налага да държа високи обороти, за да стои включен. Много не разбирам въпроса ти. Как така, хем "изключва компресора на градско каране", хем "тръгне ли не изключва изобщо и много тормози колата"?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар