Колеги,които сте си преработили термостатите с такъв от Рено 5,моля споделете какви са ви наблюденията след затоплянето.Има ли проблем с охлаждането на двигателя?Също така лесно ли успяхте да извадите стария термостат от тялото?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как ви се държат колите с преработените термостати?
Collapse
X
-
при мен проблема беше, че моя хем не затваря плътно като е студена и колата зимата не може да загрее, хем, че не отваря докрай според мен и като загрее пък не се охлажда максимално ефективно. зимата не ми се занимаваше да избушвам стария, само сложих новия. моя е малко по-различен, но пак е от рено 5 и ми се струва че му е малка дупката и сега в града колата пуска по-често вента. извън града е добре.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
Аз съм от няколко дена така и не съм имал възможност да покарам повечко за да видя как се държи точно. Но на пръв поглед всичко е ОК. Процедурата е елементарна ако не сваляш стария термостат. Ако си подготвен със всичко необходимо няма да ти отнеме повече от час цялата процедура.Fiat Punto 1.7TD
Коментар
-
Аз оставих стария. Сега по-често се включва перката, но не е болка. На 2 места видях, че е сълзяло от съединенията - това е едно от опасенията ми, което бях споделил и в темата за смяна - че смяната ще покачи малко налягането в системата. Все пак я определени граници, тя е затворена система. Засега всичко е наред. След малко излизам за едно каране Центъра-Плиска-Младост, в тази жега и с тези задръствания ще бъде добър тест.Засега единствения проблем е коя неделя ще дойда на събирането, защото колегата Благун заслужава ( поне ) една бира за идеята която сподели.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Много благодарности за отговорите.Ще се радвам,ако продължавате да споделяте мнения.При мен дилемата е дали да бъде нов или да изтърбуша стария и да го преправям.Освен това гледам,че за рено 5 има термостати с доста различни температури на отваряне,като най-близка до тази на фиат е 89° ,а при фиат я дават 88°. Изтърбушването сложна процедура ли е?Какви инструменти ще са ми необходими.Аз съм на принципа,че щом едно нещо не работи както трябва е по-добре да го няма.Не искам в даден момент да ми блокира затворен.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Като се връщах от работа реших да видя как се държи колата, кога включва перката и т.н. Прибрах се и на работещ двигател вдигнах капака - колата беше загряла до нормалната работна температура и очаквах да се включи първа степен на перката. Но това не стана. Тепературата гледайки по скалата си беше за втора скорост дори. Изчаках още няколко минути но нямаше ефект. Перката не отлепи. Сега се чудя датчика ли се бъзика, присадката ли го бърка, какво ли... Интересно е че преди два дена всичко си беше като по учебник. Първа степен се включи малко преди стрелката да стане хоризонтална(черната стрелка на картинката) и след това и втора тръгна... А сега йок... Използвам снимката на колега от форума... Както е дал червената стрелка аз изчаках една идея преди чертата а перката не се включи. Поправете ме ако бъркам нещо или нещата не са в ред...Fiat Punto 1.7TD
Коментар
-
При мен с рено термостата държи малко ниска температура, може би съм го преебал като го напъвах в маркуча, но пак върши работа, просто отваря по-рано, като ми дойде мерака ще го сменя пак все пак 7 лв.струва, не 107--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Е щом отваря,значи бива.Все пак цена 7 лева.....Аз се замислям все пак дали да не сложа от 107,че да ми е мирна главата,или ако сте е от рено,от ще бъде на цена 25 лева,но поне да знам ,че е оригинален. :DBrava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Lane Staley написа:......Засега единствения проблем е коя неделя ще дойда на събирането, защото колегата Благун заслужава ( поне ) една бира за идеята която сподели.BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
dudulia написа:Е щом отваря,значи бива.Все пак цена 7 лева.....Аз се замислям все пак дали да не сложа от 107,че да ми е мирна главата,или ако сте е от рено,от ще бъде на цена 25 лева,но поне да знам ,че е оригинален. :D--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
bogidar написа:Като се връщах от работа реших да видя как се държи колата, кога включва перката и т.н. Прибрах се и на работещ двигател вдигнах капака - колата беше загряла до нормалната работна температура и очаквах да се включи първа степен на перката. Но това не стана. Тепературата гледайки по скалата си беше за втора скорост дори. Изчаках още няколко минути но нямаше ефект. Перката не отлепи. Сега се чудя датчика ли се бъзика, присадката ли го бърка, какво ли... Интересно е че преди два дена всичко си беше като по учебник. Първа степен се включи малко преди стрелката да стане хоризонтална(черната стрелка на картинката) и след това и втора тръгна... А сега йок... Използвам снимката на колега от форума... Както е дал червената стрелка аз изчаках една идея преди чертата а перката не се включи. Поправете ме ако бъркам нещо или нещата не са в ред...blagun написа:Ааа помня аз като ми обещаят нещоlike a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар