Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как ви се държат колите с преработените термостати?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Lane Staley написа:
    bogidar написа:
    Като се връщах от работа реших да видя как се държи колата, кога включва перката и т.н. Прибрах се и на работещ двигател вдигнах капака - колата беше загряла до нормалната работна температура и очаквах да се включи първа степен на перката. Но това не стана. Тепературата гледайки по скалата си беше за втора скорост дори. Изчаках още няколко минути но нямаше ефект. Перката не отлепи. Сега се чудя датчика ли се бъзика, присадката ли го бърка, какво ли... Интересно е че преди два дена всичко си беше като по учебник. Първа степен се включи малко преди стрелката да стане хоризонтална(черната стрелка на картинката) и след това и втора тръгна... А сега йок... Използвам снимката на колега от форума... Както е дал червената стрелка аз изчаках една идея преди чертата а перката не се включи. Поправете ме ако бъркам нещо или нещата не са в ред...
    При мен перката се включва между средната черта и тази над нея. Не знам коко степени имам, но сега в жегата, когато мине чертата над средната върти диста силно. В задръстванията, когато няма особено силен въздушен поток към радиатора си върти дълго време. Но засега не се е качвала повече от една черта над средата.
    blagun написа:
    Ааа помня аз като ми обещаят нещо
    Тази неделя ще ходиш ли на сбирката?
    Мислех да отскоча до Слънчев бряг, но ще видя.... утре ще го реша, иначе се майтапя за черпенето......
    BMW E90 320D
    ех. FIAT COUPE 2.0 16V
    ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
    ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

    Коментар


      #17
      Здравейте!Аз съм с "присадка":термостат "Вернет" за Рено5/не супер 5,обикновенна петица/;започва да отваря при 86*.Не съм разкачал или скопявал оригиналния.Двигателя работи по принцип на къси разстояния,т.е. ~10км,дори по-малко.При този режим колата си загрява приблизително по средата на маршрута,като обикновенно има задръстване/като за Пловдив,разбира се/.Температурата на мотора е стабилна;при включен климатроник;при повече "ръчкане";при извънградско шофиране/~100-110 км/ч /,за сега не съм забелязъл проблеми!
      Прикачени файлове
      Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
      Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
      http://www.keepfighting.ms

      Коментар


        #18
        При мен с термостат от рено всичко е океи.Дьржи едно деление под средата.

        Коментар


          #19
          След летния период, а именно най-топлите месеци работата на термостата е все така стабилна.Както е на снимката по-горе!!! Без никакви колебания в температурата на мотора. Разбира се при отчет от таблото. Вентилаторите сработват коректно на необходимата температура и при включен климатроник/35гр.вън-26гр.вътре/ и при скорост от ~130-140км/ч.
          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
          http://www.keepfighting.ms

          Коментар

          Working...
          X