Lane Staley написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как ви се държат колите с преработените термостати?
Collapse
X
-
Здравейте!Аз съм с "присадка":термостат "Вернет" за Рено5/не супер 5,обикновенна петица/;започва да отваря при 86*.Не съм разкачал или скопявал оригиналния.Двигателя работи по принцип на къси разстояния,т.е. ~10км,дори по-малко.При този режим колата си загрява приблизително по средата на маршрута,като обикновенно има задръстване/като за Пловдив,разбира се/.Температурата на мотора е стабилна;при включен климатроник;при повече "ръчкане";при извънградско шофиране/~100-110 км/ч /,за сега не съм забелязъл проблеми!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
bivmo
-
След летния период, а именно най-топлите месеци работата на термостата е все така стабилна.Както е на снимката по-горе!!! Без никакви колебания в температурата на мотора. Разбира се при отчет от таблото. Вентилаторите сработват коректно на необходимата температура и при включен климатроник/35гр.вън-26гр.вътре/ и при скорост от ~130-140км/ч.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар