движението там е "въртеливо" една ос с ексцентрик се завърта около 90 градуса. не е невъзможно, но доста сложно ще се получи.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос относно клапа за въздух
Collapse
X
-
Напротив колеги (мързеше ме да пиша по тая тема че съм писал много дет се вика ветеран съм в тая област) та сега коитоиска да чете да чете и да се учи!!! иначе ще бере ядове Както каза колегата с машинка за централно ще стане перфектно но има един проблем, трябва да се измисли как машинката да се застопорява в отворено положение щото тя като и спре тока и сама ще се прибере от тежеста на клапата и няма да можете да я затворите. Така че трябва да се измисли нещо което да задържа клапата в затворено положение за да не се отваря сама. Другото е че тока на машинката за централно (говоря за тея стандартните дет продават) е много кратък можеб 1/4 от секундата. Това ръчно как ще го правите с ключето не знам иначе има ли опасност да изгори ако е по дълго времето незнам. Но определено тва е единствено и наи лесен вариант да се оправи тая скапана клапа.За всички онези които си мислят че като си оправят машинката с нови зъбчатки било то и железни или си намерят такава нова машинка и ще си опвят проблема да забравят Просто новата машинка ще се спраска ако не от първото пускане то поне от някое следващо, защото колеги счупването на тая машинка не е неино слабо място а на управлението и. Някъде има модул или нещо си такова което когато машинката стигне в краино положение и клапата се затвори или отвори тоя модул отчита натоварването в веригата и трябва да српе тока към машинката, но един слънчев ден тва чудо се прецаква машинката стига до краи и понеже няма кои да отчете натоварването на веригата тока не спира а задвижването е червячно кото дава голяма мощ на моторчето и то троши кво къде намери по пътя си, наи често самата ос или някои зъбно колело. Единственото решениое в този случаи е по веригата да сложите съпротивление или наи лесно една крушка която когато моторчето се натовари крушката да обере тока и така нищо няма да се счупи, лесен малко смешен но ефективен начин , аз на ланчата го направих с съпротивление не помня колко ома е може да излъжа ако кажа че е 8ома маи ми се върти в главата но вече 4 год работи и при положение че оста на моторчето ми е лепена още не я е счупило. Това е за всички тези ентосиасти които имат да загубят един ден и ще лежат по гръб на прага на колата ще мушат тънки рачики под таблото, ще псуват нервно и ще се опитват да сложат машинката на старото и място което е мисия невъзможна в 90% от случаите. На фиата го направих по съвсем друг прост начин но не и толкова лесен само с две думи ще обясня че сега машинка от алфа с корда и пружина в обратната посока отваря и затваря клапата, машинката също има и позиций за отворено и затворено и с реле и се спира тока в краино положение, абе сложна работа ако се прецака нещо ще я изхвърля и ще мъча с такава за централно , до колкото знам фордовите се застопоряват сами в краини положения и трябва да стане с тяхПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
При купето се вижда клапата от към двигателния отсек и само едан планка трябва да се сложи на клапата и моторчрто може да се монтира от към двигателния отсек има място и не е толкова неудобно за работа. Моторчетата за централно има различни модели тези който са универсални остават в положението в което спре така че няма да се затвори клапата а и моторчето е доста мощно щом успява да дръпне механизма за предния капак. Със жилото беше доста трудно. То ако колата не я държа в гаража в другия край на града и я карам редовно ще я направя тази модернизажия.Обичам си работата.
Коментар
-
pakumba написа:махането не е нищо сложно, ако чупиш разбира се аз си купих ново, но сега търся къде е този модул който прекъсва захранването. някой.....????TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
stef написа:pakumba написа:махането не е нищо сложно, ако чупиш разбира се аз си купих ново, но сега търся къде е този модул който прекъсва захранването. някой.....????Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Аз пък го направих по най-селския начин, една пружина да държи затворена клапата, а от другата страна кабел и е защипан в джапката, като вали жената отваря джапката и изпълнява функцията на моторче А иначе мислех да го няправя с моторче за ел. стъкло, ама сега не ми се занимава, ако го направя някой светъл ден ще пусна снимки какво се е по;лучило--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар