pakumba написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос относно клапа за въздух
Collapse
X
-
B1keP_B0y написа:А още един кратък въпрос Не ме бърка да е счупено, стига да затворя клапата. Как мога да го направя без да я чупя и да я закеркенеча да си седи затворена ? Аз като искам въздух отвън просто ще си отворя джамовете а ако някой ме задушава ще ги затворя.. )Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
simeon3000 написа:B1keP_B0y написа:А още един кратък въпрос Не ме бърка да е счупено, стига да затворя клапата. Как мога да го направя без да я чупя и да я закеркенеча да си седи затворена ? Аз като искам въздух отвън просто ще си отворя джамовете а ако някой ме задушава ще ги затворя.. )Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
deadairplane
-
B1keP_B0y написа:simeon3000 написа:B1keP_B0y написа:А още един кратък въпрос Не ме бърка да е счупено, стига да затворя клапата. Как мога да го направя без да я чупя и да я закеркенеча да си седи затворена ? Аз като искам въздух отвън просто ще си отворя джамовете а ако някой ме задушава ще ги затворя.. )Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
-
deadairplane написа:B1keP_B0y написа:Е климатика няма ли да продухва стъклата ? Защото ако остана с тая клапа отворена все едно охлаждам вселената ... купето никога няма да се охлади достатъчно :/ Мисля че даже на сенника ми пише за най-бързо продухване на стъклата да се вкл климатика и да се затвори клпата и духалката на макс .. Не споря с вас, защото ми беше изгоряло релето на вентилатора зимата и беше ужас, просто се чудяRenault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
После щеше да има тема "Помощ, потят ми се стъклата" А при мен и предното се поти яко, като натоваря 4-ма мокри, и затворя клапата. Даже и климатика не смогва да изсуши.За най-бързо продухване - справка с функцията MAX DEF - вентилатор на макс, климатик включен, клапа ОТВОРЕНА, а не затворена, и парно на МАКС, ЗАдни реотани включени. Това е най-бързото продухване
Коментар
-
u_bo
колега - да затвориш клапата за постояно - НЕ е вариант - личен опит !доста колеги ще ти го потвърдят ,и никой няма да го отрече - ако е пробвал двата варианта иначе на зелено - мнения многоне слушай старило , а патило
Коментар
-
spark написа:Със затворена клапа си нямаш на идея какъв парник става в колата като вали дъжд. Айде на предното стъкло ще пуснеш духалката но страничните и задното се запотяват и те яко и НИЩО не се вижда.Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
-
днес свалих, отворих моторчето. свалих го за 10 мин ю- маха се жабката, после има 1 болт, който се развива на самото моторче и другите не могат и се чупи. веднагичеки ги счупих и го свалих. след това с ножовка се отваря, също за минути. няма никакъв проблем дотук. вътре има едно моторче с червяк и 3 колекца, с 2 оси. едното колекце ми е разцепено на 2, като си личи как е осуквано самите зъбци са осукани. да не би да го държи постоянно под напрежение или какво? да не би да не работи някаква работа, дето да го изключва ли не знам от какъв зор се осуква? някакви идеи за поправка- т.е. единствения вариант е да се направи ново колце, което не знам как ще станеLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
u_bo
pakumba написа:днес свалих, отворих моторчето. свалих го за 10 мин ю- маха се жабката, после има 1 болт, който се развива на самото моторче и другите не могат и се чупи. веднагичеки ги счупих и го свалих. след това с ножовка се отваря, също за минути. няма никакъв проблем дотук. вътре има едно моторче с червяк и 3 колекца, с 2 оси. едното колекце ми е разцепено на 2, като си личи как е осуквано самите зъбци са осукани. да не би да го държи постоянно под напрежение или какво? да не би да не работи някаква работа, дето да го изключва ли не знам от какъв зор се осуква? някакви идеи за поправка- т.е. единствения вариант е да се направи ново колце, което не знам как ще стане
Коментар
-
Аз съм си мислил че вместо това моторче може да се монтира моторче от централно заключване и да се отваря и затваря с един реверсивен ключ с 0 лева средна позиция. Такова моторче използвам успешно вече втора година за отваряне на предния капак на "ренде" еспейс. Просто трябва да отделя малко време да го направя.Обичам си работата.
Коментар
-
u_bo
Valentin_V написа:Аз съм си мислил че вместо това моторче може да се монтира моторче от централно заключване и да се отваря и затваря с един реверсивен ключ с 0 лева средна позиция. Такова моторче използвам успешно вече втора година за отваряне на предния капак на "ренде" еспейс. Просто трябва да отделя малко време да го направя.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар