Здравейте имам един въпрос: Колата ми е браво 1.8 та днеска ходих до селото ми и забелязах че температурата на колата стига до малко над чертичката преди средната черта на уреда,при условие че съм се качил на магистралата и карам само на 5-та някаде със 100 и нагоре без да сменям предавки.Преди това карах колата само градско около 200км само в софия и температурата си стигаше точно до средата а когато мине много малко отгоре се включва перката,та въпроса м,и е термостата ли се ебава или просто е нормално като съм изванградско малко да пада работната тремпература.Модерирано.Темата беше в неподходящ раздел.Модераторски екип на fiat-bg.org.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за термостат на Браво
Collapse
X
-
u_bo
Re: Въпрос за термостат на Браво
Harzulov написа:Здравейте имам един въпрос: Колата ми е браво 1.8 та днеска ходих до селото ми и забелязах че температурата на колата стига до малко над чертичката преди средната черта на уреда,при условие че съм се качил на магистралата и карам само на 5-та някаде със 100 и нагоре без да сменям предавки.Преди това карах колата само градско около 200км само в софия и температурата си стигаше точно до средата а когато мине много малко отгоре се включва перката,та въпроса м,и е термостата ли се ебава или просто е нормално като съм изванградско малко да пада работната тремпература.Модерирано.Темата беше в неподходящ раздел.Модераторски екип на fiat-bg.org.
-
Термостата ти не работи правилно. Той трябва да подържа работна температура от 90 градуса във всякакви режими на движение на автомобила. В градски условия нямаш проблеми, но извън града при движение с по-висока скорост температурата ти пада. Явно термо-клапата , която се намира вътре в термостата не си върши вече коректно задълженията :D .SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
VooDoo написа:Термостата ти не работи правилно. Той трябва да подържа работна температура от 90 градуса във всякакви режими на движение на автомобила. В градски условия нямаш проблеми, но извън града при движение с по-висока скорост температурата ти пада. Явно термо-клапата , която се намира вътре в термостата не си върши вече коректно задълженията :D .Fiat Bravo 1.8GT 16V 113hp '99
Коментар
-
Harzulov написа:VooDoo написа:Термостата ти не работи правилно. Той трябва да подържа работна температура от 90 градуса във всякакви режими на движение на автомобила. В градски условия нямаш проблеми, но извън града при движение с по-висока скорост температурата ти пада. Явно термо-клапата , която се намира вътре в термостата не си върши вече коректно задълженията :D .SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
Ами незнам колата ми е нова взех я преди две седмици и не сам разу4ил вси4ко по нея ето даже сега гледам че имало две степени на въртене на перката а аз знам само за едно на моята и ще видя утре даи направя тест на празен ход колко ще загреее кога ще се вклучи перката и т.н.А между другото чета че термостата е 80лв ама аз май не няма да мога да го сменя сам та препорачайте ми и сервиз за смяната му.Fiat Bravo 1.8GT 16V 113hp '99
Коментар
-
покарай ощене сменяй нищо засегане може точно да се кажепри Браво/Брава уреда е много чувствителен и показва и малки разлики в температурата, за разлика от много други колипрочети и това http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=4508
Коментар
-
Да ще изчакам още малко макар че градско няма проблеми освен че ми се струва че изтива малко бавно,но то ако е термостат той не би трябвало да се влияе от това какво е карането градско или изванградско,а и тия две степени на перката ме притесняват малко незнам пускат ли се или не аз с триста зора карам колата да загрее малко над средната чертичка (имам предвид че като закотви в средата и неще да мърда или мърда много трудно нанякъде)Fiat Bravo 1.8GT 16V 113hp '99
Коментар
-
имаш климатик нали?колите с клима имат две степенипървата степен вътре от купето не се усещавтората е като хеликоптер обачено щом стрелката леко подминава средата и се връща обратно - считай че перката и степените са наредвсе пак може да проверишчакаш да загрее, отваряш капака и чакаш да завърти перкатаслед това пусни климатика и пак гледайслед около минута перката ще работи на втора степен
Коментар
-
Да с климатроник съм.Попринцип хеликоптера го чух ама другата степен не съм.Хеликоптера се чува малко над средата ама много малко над нея.Чудя се още ако е термостат той трябва да се ебава и с разхода а той ми излезе много приличен между 10-11градско,също и вървежа а той е страшен просто не усещам кога стигнах днеска 140 а можеше още много ,чудна работа....Fiat Bravo 1.8GT 16V 113hp '99
Коментар
-
хммм, сигурен ли си че това е втората степен?не е нормално да се пуска толкова раноможе да са няколко проблемите, но са дребниако работи само втората степен, най-вероятно не работи т.нар. реостатако степените се включват по-рано - датчик за перкатаили уреда на таблото лъжеи трите части по-горе струват 20-на лева всякаможе да е комбинация от две нередностине бързай да сменяш каквото и да е обачепърво дай да видим степенитена студена кола пусни климатика и гледай перкататребва двете степени да се включат една след друга
Коментар
-
не си ли с една перка?като пуснеш климатика и на студена кола перката ще тръгнепърво бавната степен, после бързатавиж как се въртиако скоростта на въртене не се промени - това е бързата скоростпосле при спрян климатик чакаш да загрее и пак гледай за да сравниш и разбереш коя степен работипосле ще го мислим пак
Коментар
-
Значи ако правилно съм разбрал при пускането на климата веднага трагва първа степен на перката и после вече като загреее доста и мине средата трябва да се пусне втора степен на перката.А ако не пускам климата пак ли трябва да върти две степени на перката и кога е първата и кога е втората.Fiat Bravo 1.8GT 16V 113hp '99
Коментар
-
пускаш климатика при студена коласлед около половин минута трябва да тръгне бавната степени след още 10-15-20 секунди бързатаа при спрян климатик първата степен се пуска малко след средата на скалатаа втората на около 3/4 от цялата скалапри нормална работа на охладителната система, почти никога не се стига до работа на втората степен при спрян климатик
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар