по-горе ти обясних кое първо да обезвъздушиш!1:На радиатора (от страната на десния фар) има пробка която се маха (при мен се отвива) махаш я и започваш да доливаш течността в казанчето почне ли да протича през пробката я запушваш докато тече с цел да не остане въздух а само течност това е с радиатора! 2:Разхлабваш скобата на входния маркуч (те са 2 но не знам кои от 2та ти е входния) и првиш същата процедура като с радиатора:докато протече от маркуча и затягаш скобата доката тече!На някои автомобили на маркучите за парното си има вентил за обезвъздушаване ако имаш вентил е много по лесно защото на ръка отвиваш и завиваш!Надявам се да си ме разбрал защото малко не ме бива в обясненията!При мен проблема така се реши!дано съм помогнал
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въздух в системата или нещо друго, помощ!!!
Collapse
X
-
Virosss написа:Здравейте а при мен има др. страннен проблем. Аз си карам например и ако карам градско или по-бавно да речем с 60 км/ч температурата ми се вдига, а като карам например с 140 км/ч ми пада... предполагам въздушна възглавница... но все пак мнение?!
Коментар
-
kantarev написа:stef написа:аз залагам на издухана гарнитура на главаTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
[quote="kantarev"]snaiperisto написа:Ако : охлажда само когато я форсираш или съответно караш бързо с високи обороти и само тогава "идва" парното а иначе духа хладко...бегай бързо да смениш водната помпа , незнам на фиата дали е като на форда ама с мондеото брах същите ядове , купувах му датчици , термостати , капачки...два пъти свалях главата и на финала случайно при второто зглобяване на главата както си държах в ръка водната помпа така я завъртях и забелязах че "турбинката" отвътре се върти по инерция...демек - превъртяла. ВЕРВАЙ МИ...ТОВА Е...[/quoДобре де,ако не ми работи водната помпа не би ли трябвало колкото и газ да давам да не върти вода.Преди 3 дни бях до стара загора и по магистралата на 3000 оборота никакви проблеми стрелката на водата стоеше по средата и не мърдаше
Коментар
-
Колеги,днес се позанимах с обезвъздушаване -много въздух имаше и резултата е супер ,сега имам парно ,не загрява(стои стрелката на водата по средата,изпарителя загрява и т.н Много се изкефих че се оказа въздух .Сега ще я покарам няколко дена и пак ще споделя как се държи .Много благодаря на всички,знаех си че ще се отзовете.А на всички с подобни проблеми им препоръчвам да обезвъздушат първо и след това други работи да правятNissan Primera 1.6 16v P11
ex.Fiat Bravo 1.6 16v
Коментар
-
kantarev написа:Колеги,днес се позанимах с обезвъздушаване -много въздух имаше и резултата е супер ,сега имам парно ,не загрява(стои стрелката на водата по средата,изпарителя загрява и т.н Много се изкефих че се оказа въздух .Сега ще я покарам няколко дена и пак ще споделя как се държи .Много благодаря на всички,знаех си че ще се отзовете.А на всички с подобни проблеми им препоръчвам да обезвъздушат първо и след това други работи да правятTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
kantarev написа:Ами първите проблеми усетих когато ми сменяха термостата ,но тогава беше почти незабележимо,просто трябваше един път да вдигна оборотите и се оправяшеTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Втори ден каране без никакви проблеми :D Колега Stef не бях споменавал за термостата защото въобще не предполагах че проблема може да идва от неговото поставяне ,сори за което.Плюс това майстора ме убеди че няма никакви проблеми с обезвъздушаването ,че тя колата сама щяла да се обезвъздуши и тем подобни глупости.Вече на майстор не вярвамNissan Primera 1.6 16v P11
ex.Fiat Bravo 1.6 16v
Коментар
-
Хайде да ти е честито самостоятелното ремонтче! Кефя се като има резултат всичкото писанеCSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
kantarev написа:Колеги,днес се позанимах с обезвъздушаване -много въздух имаше и резултата е супер ,сега имам парно ,не загрява(стои стрелката на водата по средата,изпарителя загрява и т.н Много се изкефих че се оказа въздух .Сега ще я покарам няколко дена и пак ще споделя как се държи .Много благодаря на всички,знаех си че ще се отзовете.А на всички с подобни проблеми им препоръчвам да обезвъздушат първо и след това други работи да правятFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар