Колеги от 2 дни имам голям проблем ,който засяга охладителната система на колата.Когато тръгна и карам на около 2000 оборота стрелката на водата почва да се покачва и почти да стигне до червеното и трябва да я изфорсирам за да почне да пада и така до следващото кръстовище,а когато съм във задръстване става Според мен има въздух в системата ,но толкова ли е много и от каде идва ???Сто пъти отварям казанчето за радиатора и даваам малко газ за да излезе .но нищо не помага Вече ме е страх да я карам ,че незнам какво може да стане.Помагайте моля ,че лошо П.С.:Това го прави и на бензин и на газ ,разликата е че на газ като стане тя направо гасне ,щото сигурно не качва вода в изпарителя.Когато почне да загрява духа студено от парното и когато я изфорсирам и задържа на 4000 оборота почва да духа топло и стрелката на водата пада
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въздух в системата или нещо друго, помощ!!!
Collapse
X
-
Ако : охлажда само когато я форсираш или съответно караш бързо с високи обороти и само тогава "идва" парното а иначе духа хладко...бегай бързо да смениш водната помпа , незнам на фиата дали е като на форда ама с мондеото брах същите ядове , купувах му датчици , термостати , капачки...два пъти свалях главата и на финала случайно при второто зглобяване на главата както си държах в ръка водната помпа така я завъртях и забелязах че "турбинката" отвътре се върти по инерция...демек - превъртяла. ВЕРВАЙ МИ...ТОВА Е...
Коментар
-
сега едно малко предположение -има една системка за обезвъздушаване,и ако ти е запушенаможе да ти прави тези магарии огледай системата добре-имаш маркуче малко дето отива в разширителния съдда не е запушен щуцера ......типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
[quote="snaiperisto"]Ако : охлажда само когато я форсираш или съответно караш бързо с високи обороти и само тогава "идва" парното а иначе духа хладко...бегай бързо да смениш водната помпа , незнам на фиата дали е като на форда ама с мондеото брах същите ядове , купувах му датчици , термостати , капачки...два пъти свалях главата и на финала случайно при второто зглобяване на главата както си държах в ръка водната помпа така я завъртях и забелязах че "турбинката" отвътре се върти по инерция...демек - превъртяла. ВЕРВАЙ МИ...ТОВА Е...[/quoДобре де,ако не ми работи водната помпа не би ли трябвало колкото и газ да давам да не върти вода.Преди 3 дни бях до стара загора и по магистралата на 3000 оборота никакви проблеми стрелката на водата стоеше по средата и не мърдашеNissan Primera 1.6 16v P11
ex.Fiat Bravo 1.6 16v
Коментар
-
Аз пък бих ти предложил да видиш по какъв начин е монтирана газовата. Ако водата се отклонява чрез тройник то съм 95% убеден, че проблемът е там. Преди да започнеш каквито и да било ремонти шунтирай изпарителя и свържи системата както си е била заводски и пробвай пак на бензинче. Почти убеден съм, че газаджиите са се усрали. Знам си от опит.www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
99,9% съм сигурен че е от въздух само че трябва да обезвъздушиш първо радиатора и след това от тръбите на парното които влизт в купето това са двете наи-високи точки а въздуха според мен е в радиатора на купето и е станал на вазглавница и няма да го изкараш с отваряне на капачката поне според менFiat Punto 1.2 75 ELX-Forever
Alfa Romeo 146 1.9 JTD
Fiat Bravo 1.6 16v SX-Ex
Alfa Romeo 155 2.0 8V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар