Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо се потят стъклата?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    кола

    е да де точно за това говоря че е навряно на не удобно място и трудно се сваля цялото разглобявал съм на други коли но там нали дават пари и е по лесно а на моята няма кой да ми даде а и ми трябва всеки ден и така си карам може да се навия скоро да направя процедурата има е някъде тук със снимки
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #32
      kostov написа:
      Колегата е прав-свеж въздух!От скромния си 22 год.стаж стигнах до извода,че:влизаш,палиш и след 2 мин.включваш вентилатора на втора степен да обдухва само предното стъкло.Повярвайте,никога не се поти.Вярно,че първите 5 мин.духа неприятно студено точно в челото ти,но е за предпочитане пред изпотеното стъкло,което се чудиш как да почистиш,за да виждаш.И все пак провери радиаторчето за теч и не допускай влажен мокет в колата-има ли влага винаги се потят стъклата.Успех!
      Едно свястно мнение да прочета, след дестки оплаквания за изпотени стъкла.
      Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
      ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

      Коментар


        #33
        Колеги на мен също се потят стъклата, но антифриз не губи. Сменил съм филтъра на купето клапичките са чисти изчистих събралите се листа, но ефект няма... Как да процедирам? Да добавя, че като пусна парното леко намирисва странно от люковете, но не мога да разбера на какво е миризмата? Дори и да е на антифриз, странното е че не го губи...
        Вчера е минало, днес е подарък, а утре загадка!

        Коментар


          #34
          Може да не се губи понеже загубите са малки но... щом имаш странен мирис в купето вероятността от протекло радиаторче е много голяма.
          Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
          Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

          Коментар


            #35
            batproho написа:
            Може да не се губи понеже загубите са малки но... щом имаш странен мирис в купето вероятността от протекло радиаторче е много голяма.
            А какви последствия може да има, ако не се смени? Скъпо ли ляга смяната му?
            Вчера е минало, днес е подарък, а утре загадка!

            Коментар


              #36
              Murphy написа:
              batproho написа:
              Може да не се губи понеже загубите са малки но... щом имаш странен мирис в купето вероятността от протекло радиаторче е много голяма.
              А какви последствия може да има, ако не се смени? Скъпо ли ляга смяната му?
              На мен конкретно ми излезе радиаторче 52+40 труд.
              Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
              Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

              Коментар


                #37
                Не знам защо се потят стъклата ама замръзването на стъклата от вътрешната страна на колата не мога да си го обясня.На слизане по прохода Шипка днес следобед на -16 градуса и отопление от парното на макс в колата беше адски топло но стъклата замръзват.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #38
                  Въздуха в купето може да е топъл, но това не означава, че и другите неща са топли. Оставяйте да духа на стъклата дори и да е топло в колата за да могат да се нагреят. Когато са топли стъклата няма как да мръзнат и да се потят. Явно и самата циркулация на въздуха в купето има значение, при мен задното стъкло ако е замръзнало се разтопява от това, че съм пуснал да духа на другите стъкла и това е при положение, че на стъклото не работят нагревателите и няма обдухване направено за него. Пускате само на стъклото да духа и след като позагрее нормално пускате и в краката. Ако пуснете да духа от таблото ще имате чувството, че е топло, но реално не е.

                  Коментар


                    #39
                    Казаха ми за някакви добавки за лепене на пропуска в радиаторчето на парното. Някой ползвал ли е да рискувам ли да сложа? И другия ми въпрос е дали като се смени антифриза, ще повлияе на тая добавка? Възможна ли е обратна реакция след като се сипе тази добавка? Ако реално има пробив в радиаторчето, къде трябва да има теч?Благодаря за отговорите!
                    Вчера е минало, днес е подарък, а утре загадка!

                    Коментар

                    Working...
                    X