развитие след като смених лепеното си радиаторче с ново/по-скапано/- моето лепене беше добре, лепилото се беше повтвърдило, но пак си беше малко пластично, беше почнало пак да пропуска и си личеше откъде- водата си беше направила дупка в лепилото ми, изглежда не е било добре изсъхнало и като е стоплила колата го е надуло и избило, може би пък просто от времето да си е направила път, не знам. факт е, че основно течеше от тръбите, защото при монтажите бях счупил основата на самото радиоаторче, където влиза о-пръстена и реално той нямаше къде да легне добре. този път го направих както трябва и разглобих допълнително колата, така тръбите можеха да дойдат на точното място. сега е сухо напълно, само дето дими яко новото радиаторче
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ за смяна радиатор парно Браво - СМЕНЕН + пояснения !
Collapse
X
-
u_bo написа:- пластмасасовия капак за който zgabrowski пише: "3. Развива се пластмасовия капак, който е върху радиаторчето. Натиска се надолу и вече радиаторчето се вижда" - Е ПО-ДОБРЕ да се махне напълно.това става като се махне и третата видия която го държи. тя се намира в другия му край(до стената на купето) отдолу точно между двете тръби. най лесно се сваля с къса кръстата отверка. може първо да го напипате с пръст за да го усетите. като се махне капака ,много по-лесно се вадят тръбите от радиатора.Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
u_bo
gamma написа:u_bo написа:- пластмасасовия капак за който zgabrowski пише: "3. Развива се пластмасовия капак, който е върху радиаторчето. Натиска се надолу и вече радиаторчето се вижда" - Е ПО-ДОБРЕ да се махне напълно.това става като се махне и третата видия която го държи. тя се намира в другия му край(до стената на купето) отдолу точно между двете тръби. най лесно се сваля с къса кръстата отверка. може първо да го напипате с пръст за да го усетите. като се махне капака ,много по-лесно се вадят тръбите от радиатора.
Коментар
-
Имам една снимка която може да бъде полезна.Вижда се радиаторчето и тръбите по които тече антифризът.Червените стрелки показват винтчетата с които трябва да се закрепи радиаторчето.Зелените стрелки показват къде е закрепена планката с тръбите към радиаторчето - гайки.Жълтите стрелки показват къде се закрепва предпазната пластмасова кутия към радиаторчето.Долната жълта стрелка показва винтчето което не трябва да се завива при монтажа на радиаторчето, а при монтажа на предпазната кутия.Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
То и 20мл да загуби аз по казанчето за антифриза няма как да го усетя, но целия под си е мокър. Не знам дали изобщо за тея 1-2 месеца откакто съм го сменил е възможно да изсъхне де, но е мокро а не влажно. Дано не е пробито новото, че иди доказвай в магазина.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Размера на о-пръстена трябва да е 17.12х2.62мм, аз сложих 16х2.5мм, поне така ги измерих с шублера. В магазините вадят едни кутии и избирай без да пише нищо никъде. Маркираното в зелено на снимката ми излиза като ЕПЕР номера на о-пръстена. Външния диаметър на мястото където ляга о-пръстена е 21.3мм и не знам как точно тоя оригинален о-пръстен се събира там.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
u_bo
spark написа:Размера на о-пръстена трябва да е 17.12х2.62мм, аз сложих 16х2.5мм, поне така ги измерих с шублера. В магазините вадят едни кутии и избирай без да пише нищо никъде. Маркираното в зелено на снимката ми излиза като ЕПЕР номера на о-пръстена. Външния диаметър на мястото където ляга о-пръстена е 21.3мм и не знам как точно тоя оригинален о-пръстен се събира там.
Коментар
-
Примерно:http://www.hubata-seals.comwww.satel...?дартни: 17.12x2.6217х2.517x3Предполагам, че всеки един от тези ще стане?Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996
Коментар
-
Аз слойих О-пръстени 16х3 и станаха идеално. Първо пробвах с 16х2 и протечеFiat Bravo 1.2 16v
http://www.spritmonitor.de/en/detail/298072.html
Коментар
-
В събота смених радиаторчето на Bravo-то. Според поста на spark си купих О-пръстени Ф17.12х2.62, а за по-сигурно и Ф17х3. До тук всичко добре. След монтажа обаче на новото радиаторче се оказа, че и без да е запален двигателя (т.е. без налягане в системата) капе. Разглобяване, нови О-пръстени Ф17х3, монтаж - капе... Поставих оригиналните и всичко си дойде на мястото. Сечението им обаче ми направи впечатление е правоъгълно. Реших в първия момент, че това се е получило в следствие на високите температури, продължителното деформиране в отвора, стареенето на гумата и т.н...Най-вероятно не е така. Виждам, че доста колеги са имали същия проблем и мисля, че причината е в новите О-пръстени които слагаме. Просто не са подходящи.Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар