Благодаря за хубавата тема на мен ми предстои смяна на радиатор на парното всъщност свалих старото и утре ще взимам ново ще потърся тези О пръстени гумени и ще видя какво ще стане. На мен ми запотяваше прозореца като загрее и трудно се бършеше за съжаление и големия радиатор протече и той е махнат чака се новия че нещо този който го донесоха не съответства. Аз като свалих радиатора на парното беше хванат с планка с една гайка и болт и една рапидка. Явно предните майстори са икономисали гайки и рапидки. Може и за това да тече радиатора но вече съм поръчал нов този за резерва и мисля да си сложа всичките болтове на планката. Благодаря за полезната информация
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ за смяна радиатор парно Браво - СМЕНЕН + пояснения !
Collapse
X
-
Едно питане и от мен. Вчера разглобих всичко и радиаторчето се откри. Махнах и планката с трите болта, която стяга тръбите, но не мога и не мога да ги избия тия тръбички от радиатора. Дори леко се изкриви едната тръба, но не помръдват. Напъвах и с голяма отверка и с върток и не. Не мърдат! Друг имал ли е този проблем? Някакви идеи за "избиването" на тръбите?Fiat Brava 1.9TD 100
Коментар
-
Аз 2 пъти съм сменял радиатор на различни коли и до сега не се е опъвало :/Може някой преди теб да го е правил и да ги е набухал със силикон, знам ли..."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Такааа,тръбите излязоха. С много зор и тръбен ключ, но излязоха. Прилагам и снимка какво намерих в стария радиатор. Ужас! Проблемът обаче е, че като сглобих и запалих колата - в купето лейка. все едно няма уплътнение. Ебати. Сега си мисля, че тая работа няма как да стане като фабрично и си мисля за преработка. Горната тръба въобще не върви срещу нейния отвор в радиатора и беше зор, но я вкарах с тръбния ключ. Понаместих долната и стегнах със скобата. Явно обаче тръбите не могат да си дойдат на мястото хубаво. Мисля да ги срежа по средата примерно и чак тогава да ги стегна с планката, когато самите тръбички не са под напреженее. Другия вариант който обмислям е да залепя два щуцера в отворите на радиатора и от тях с маркучи и скоби за тръбите.С интеррес ще очаквам мнения по въпроса.ПоздравиFiat Brava 1.9TD 100
Коментар
-
Побулгаряването стана Вместо да се мъча да напасвам тръбите към отворите, че и да не скъсам о-пръстенчетата, направих следното: срязах с флекса двете тръби, горе долу по средата в правата им част, с краищата, които влизат в радиаторчето, както и с него директно обратно в железарията за о-пръстени. Сложих по 2 пръстена, както беше писал колега по-напред. Важно е да изчистите наслоилия се варовик защото пречи, а и не се виждаше преди да отрежа тръбите. След това си нагласяте тръбичките хубаво да легнат в новия радиатор и стягате със скобата. Удобно. Купувате си и маслоустойчив маркуч от някоя железария (мисля ф16) и скоби за стягане и снаждате тръбичките с маркуча. Резултатът е липса на течове и ядове че не пасват о-пръстени.ПоздравиFiat Brava 1.9TD 100
Коментар
-
Привет колеги,и аз минах през смяната на гумички, но ситуацията беше добре 3-4 дена, но от два дни пак капе в краката.Гумичките са оригинални от ахм по 5.80бр., но явно не е достатъчно. Явно ще сменям целия радиатор, но малко кофти, че не излиза лесно нещо над него му пречи. При мен като стигнах до радиатора видях, че някой го е правил преди мен, но явно му е било гъзенка и е сложил само средната гайка. Смених гумичките и сложих болтове с гайки. Ще поръчам радиатор и ще го сменям та да видим какво ще стане.Fiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
-
хахах, не споко Взех нов радиатор и сложих новите гумички. Колата е карана няколко дена и за момента всичко изглежда както трябва. Още не съм я събрал, че ако текне да не се дупя пакFiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар