Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ за смяна радиатор парно Браво - СМЕНЕН + пояснения !

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Благодаря за хубавата тема на мен ми предстои смяна на радиатор на парното всъщност свалих старото и утре ще взимам ново ще потърся тези О пръстени гумени и ще видя какво ще стане. На мен ми запотяваше прозореца като загрее и трудно се бършеше за съжаление и големия радиатор протече и той е махнат чака се новия че нещо този който го донесоха не съответства. Аз като свалих радиатора на парното беше хванат с планка с една гайка и болт и една рапидка. Явно предните майстори са икономисали гайки и рапидки. Може и за това да тече радиатора но вече съм поръчал нов този за резерва и мисля да си сложа всичките болтове на планката. Благодаря за полезната информация

    Коментар


      #77
      Едно питане и от мен. Вчера разглобих всичко и радиаторчето се откри. Махнах и планката с трите болта, която стяга тръбите, но не мога и не мога да ги избия тия тръбички от радиатора. Дори леко се изкриви едната тръба, но не помръдват. Напъвах и с голяма отверка и с върток и не. Не мърдат! Друг имал ли е този проблем? Някакви идеи за "избиването" на тръбите?
      Fiat Brava 1.9TD 100

      Коментар


        #78
        Залепили са се гумичките, напъни с някакъв лост/отвертка и ще излязат
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #79
          Напъвах и с голяма отверка и с върток и не. Не мърдат!
          Довечера след работа пак ще напъвам. Другия вариант е да хвана флекса и така. И до сега да съм го направил, но сглобката "тръба-радиатор" е малоумно измислена и нямам варианти за закрепване на щуцери примерно.
          Fiat Brava 1.9TD 100

          Коментар


            #80
            Аз 2 пъти съм сменял радиатор на различни коли и до сега не се е опъвало :/Може някой преди теб да го е правил и да ги е набухал със силикон, знам ли...
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #81
              няма да ме учуди въобще. Като знам каква мурдарска работа беше като я купих колата мани, мани.
              Fiat Brava 1.9TD 100

              Коментар


                #82
                Нали си се подсигурил с О-пръстени, понеже старите, ако ги сложиш 99.9% ще сълзи около тях?
                "Без сърца, сме просто машини"
                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                Коментар


                  #83
                  отидох директно с радиаторчето в железарията и взех 2 пръстена по размер на отвора и 2 много малко по-големи пък които паснат. Уж на Вюрт, ще ги видиме
                  Fiat Brava 1.9TD 100

                  Коментар


                    #84
                    Такааа,тръбите излязоха. С много зор и тръбен ключ, но излязоха. Прилагам и снимка какво намерих в стария радиатор. Ужас! Проблемът обаче е, че като сглобих и запалих колата - в купето лейка. все едно няма уплътнение. Ебати. Сега си мисля, че тая работа няма как да стане като фабрично и си мисля за преработка. Горната тръба въобще не върви срещу нейния отвор в радиатора и беше зор, но я вкарах с тръбния ключ. Понаместих долната и стегнах със скобата. Явно обаче тръбите не могат да си дойдат на мястото хубаво. Мисля да ги срежа по средата примерно и чак тогава да ги стегна с планката, когато самите тръбички не са под напреженее. Другия вариант който обмислям е да залепя два щуцера в отворите на радиатора и от тях с маркучи и скоби за тръбите.С интеррес ще очаквам мнения по въпроса.Поздрави
                    Прикачени файлове
                    Fiat Brava 1.9TD 100

                    Коментар


                      #85
                      Побулгаряването стана Вместо да се мъча да напасвам тръбите към отворите, че и да не скъсам о-пръстенчетата, направих следното: срязах с флекса двете тръби, горе долу по средата в правата им част, с краищата, които влизат в радиаторчето, както и с него директно обратно в железарията за о-пръстени. Сложих по 2 пръстена, както беше писал колега по-напред. Важно е да изчистите наслоилия се варовик защото пречи, а и не се виждаше преди да отрежа тръбите. След това си нагласяте тръбичките хубаво да легнат в новия радиатор и стягате със скобата. Удобно. Купувате си и маслоустойчив маркуч от някоя железария (мисля ф16) и скоби за стягане и снаждате тръбичките с маркуча. Резултатът е липса на течове и ядове че не пасват о-пръстени.Поздрави
                      Fiat Brava 1.9TD 100

                      Коментар


                        #86
                        А аз просто сложих старите О пръстени ,намотах тефлонова лента около тях ,монтирах и сега е Африка.Поздрави.
                        шофираме умно!!!!!!!
                        FIAT CROMA 1.9 MULTIJET 150

                        Коментар


                          #87
                          Аз не посмях след като четох коментарите на колегите. А и старите бяха толкова дървени, че нямаше накъде.
                          Fiat Brava 1.9TD 100

                          Коментар


                            #88
                            Привет колеги,и аз минах през смяната на гумички, но ситуацията беше добре 3-4 дена, но от два дни пак капе в краката.Гумичките са оригинални от ахм по 5.80бр., но явно не е достатъчно. Явно ще сменям целия радиатор, но малко кофти, че не излиза лесно нещо над него му пречи. При мен като стигнах до радиатора видях, че някой го е правил преди мен, но явно му е било гъзенка и е сложил само средната гайка. Смених гумичките и сложих болтове с гайки. Ще поръчам радиатор и ще го сменям та да видим какво ще стане.
                            Прикачени файлове
                            Fiat Marea 2.4 JTD+
                            Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
                            Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
                            Renault 19/1.7mi/ - crash

                            Коментар


                              #89
                              Абе колега, надявам се да не се опитваш да го свалиш откъм страната на шофьора както си снимал, че ще ти е леко казано трудно.
                              Fiat Bravo JTD '99

                              Коментар


                                #90
                                хахах, не споко Взех нов радиатор и сложих новите гумички. Колата е карана няколко дена и за момента всичко изглежда както трябва. Още не съм я събрал, че ако текне да не се дупя пак
                                Fiat Marea 2.4 JTD+
                                Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
                                Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
                                Renault 19/1.7mi/ - crash

                                Коментар

                                Working...
                                X