Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ за смяна радиатор парно Браво - СМЕНЕН + пояснения !

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    колеги помогнете тая пласмаса кадето покрива радятора не мога да я слаля там кадето сам отбелязал сас сините стелки от началото на трабите от входа на двигателя кам купето
    Прикачени файлове

    Коментар


      #62
      Може само да я натиснеш и да издърпаш радиатора без да я сваляш. И аз с тея болтове под тръбите се измъчих най-много. След като я сложих обратно изобщо не си играх да ги завивам ами подпрях пластмасата отдолу с една коркова тапа.
      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

      Коментар


        #63
        Не се сваля, както е казал колегата, само се огъва нагоре да не пречи. Моята дори се помъчих да я счупя от яд, но не можах...
        Stop giving directions, just say "Follow me."
        Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
        Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

        Коментар


          #64
          .

          в смисал нищо не можах да разбера само се изкривява ногоре и тои излиза......

          Коментар


            #65
            Нагоре, надолу, както ти е удобно. Натискаш юнашки
            Alfa 159 SW 2.4 Ti
            Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
            "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

            Коментар


              #66
              Дърпаш само тръбите да излязат от радиатора. Може например с лост направен от гаечен ключ. Но после аз ги връщах обратно вътре в новото с една малка стиска (или със скоби за стягане може да стане).
              Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

              Коментар


                #67
                Тази пластмаса се сваля (до колкото си спомням), но трябва да се развие един болт със вътрешен шестостен, който е между двете тръбички. И за да е по-интересно е доста навътре към двигателя, не се вижда. Развива се с шестограм 5 или 6мм. Завиването му е още по-забавно.
                Fiat Bravo 11'97
                1.4 12V A/C

                Коментар


                  #68
                  rudiem написа:
                  Тази пластмаса се сваля (до колкото си спомням), но трябва да се развие един болт със вътрешен шестостен, който е между двете тръбички. И за да е по-интересно е доста навътре към двигателя, не се вижда. Развива се с шестограм 5 или 6мм. Завиването му е още по-забавно.
                  Не си заслужава да се сваля!!!
                  Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                  Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                  Коментар


                    #69
                    Аз тази пластмаса дето мъчи всички не я свалях,защото видях,че мисията е много трудна. :D Завих на нея един френски ключ така,че с тежестта си да я тегли надолу и така си реших проблема без да я демонтирам.Е помагах му и аз с по малко,че ключа не беше много тежък и пластмасата е много жилава нейната м@м&ц@ и се мандахерцаше насам натам малко.Искам да кажа,че изключително важно е гумичките да са ТОЧЕН размер.Ако е така никога няма да протече.За съжаление мина време и забравих какъв е размера,но ги взех от магазина на Стамболийски.Хората там ми ги дадоха,аз само казах за каква кола.Наистина струват около 1 лв едната мисля,но повярвайте ми-заслужава си.Минал съм през две смени на радиаторчета и първият път станах луд направо.Тогава бях купил сигурно един плик гумички ,какви ли не.Слагах по една ,по две, стягах докато започнеше да пука пластмасата и пак течеше,направо половин ден само с това си загубих и накрая сложих гумичка,медната вложка и пак гумичка.Така спря да тече.Ама не това е решението.Поне не и елегантното решение.Само един О-пръстен,но точният решава всичко.В това се убедих при втората смяна(втори път го сменям,щото първият път имах неблагоразумието да си купя такъв на старо и той протече на първият месец).Другото е,че на старо такова нещо според мен не се купува.Повечето се продават за по 20 лв,а нов е 35 лв (аз за толкова го взех) и няма никакъв смисъл.Също така при навирането на тръбите в радиаторчето,не сложих гумичките да легнат в самият радиатор и да вкарам после тръбите,ами първо нахлузих гумичките на тръбите и така ги вкарах тръбите-с нахлузени на тях гумички.Иначе гумичките(О-пръстените имам впредвид) според мен се късат и разместват при сглобяване,защото върха на тръбата не може да влезе лесно и прецаква гумичката.
                    Fiat 1.4 12V
                    Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                    Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                    Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                    Коментар


                      #70
                      Тая пласмаса дето ви мъчи всички се сваля много лесно и не е с шестограм ами с кръстата отверка ама трябва да е ге образна като шестограмите .
                      FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

                      Коментар


                        #71
                        dani389 написа:
                        Тая пласмаса дето ви мъчи всички се сваля много лесно и не е с шестограм ами с кръстата отверка ама трябва да е ге образна като шестограмите .
                        Ква отвертка бе колега, тресчотката за какво е?
                        Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                        Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                        Коментар


                          #72
                          u_bo написа:
                          gamma написа:
                          u_bo написа:
                          най лесно се сваля с къса кръстата отверка
                          При мен е шестограм 4 мисля, че беше. Развива се лесно с малка тресчотка. Държа да го отбележа, защото изгубих един час в гъзене с кръстата отверка в ръка, докато се сетя да пробвам с друг камък.
                          ми като не ползваш огледалце
                          Жабарите са слагали каквото имат налично така, че е най-добре да се пробва :P
                          Alfa 159 SW 2.4 Ti
                          Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                          "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                          Коментар


                            #73
                            Някой може ли да ми го смени това радиаторче, понеже хич не ми се хваща с тази процедура, а пък стъклата са ми мазни се едно с олио съм ги поливал.Разбира се срещу съответно заплащане

                            Коментар


                              #74
                              радиатор на парното

                              смяна на некачествен термостат ме доведе до тук,след загряването на фиата(НЕОТВОРИ ЕДИНИЯ КРЪГ НА ТЕРМОСТАТА НА 3 МЕСЕЦА) и след поредната смяна на другия ден до шофиорското място ж краката всичко подгизнало-антифриз.В СЕРВИЗА ми казаха да сложа добавка в разш.казанче за запушване на течове засега няма загуба на АНТИФРИЗ но стуклата ми са мазни дали се пак не е заминал радиатора на парното или са остатъчни изпарения от преди.СВАЛИХ сичко да стигна до казанчето надоло по тръбите към двигателя са мазни, по нагоре е изъхнало но си личи че е текло и казанчео е бяло като котлен камък.СЕГА Е ПОД НАБЛЮДЕНИЕ---- МНЕНИЯ И СЪВЕТИ....

                              Коментар


                                #75
                                И моята кола днес претърпя смяна на прословутото радиаторче. Радиаторчето го закупих за 40 лв от Bim auto или Auto Bim не помня точно, но и при мен първия път протече по простата причина ,че гумичките не бяха точния размер. За втория опит закупих гумички 16Х2.5 зелени или сини май бяха и някакви 16Х...( по малки от 2.5) и ги сложих на тръбата като първо нанизах малките гумички , след това медната шайба и след това тези които са 16Х2.5 и нанизах тръбите като още не бях захванал радиаточето и след това ,запалих , обезвъздуших и сега всичко е наред , без течове , запотени прозорци и с парно на което спокойно мога да си опека филиики хляб Мерси на всички който са писали за проблемите си при смяната , бяха ми от полза
                                Fiat Bravo 1.4 12v '95

                                Коментар

                                Working...
                                X