колеги помогнете тая пласмаса кадето покрива радятора не мога да я слаля там кадето сам отбелязал сас сините стелки от началото на трабите от входа на двигателя кам купето
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ за смяна радиатор парно Браво - СМЕНЕН + пояснения !
Collapse
X
-
Тази пластмаса се сваля (до колкото си спомням), но трябва да се развие един болт със вътрешен шестостен, който е между двете тръбички. И за да е по-интересно е доста навътре към двигателя, не се вижда. Развива се с шестограм 5 или 6мм. Завиването му е още по-забавно.Fiat Bravo 11'97
1.4 12V A/C
Коментар
-
rudiem написа:Тази пластмаса се сваля (до колкото си спомням), но трябва да се развие един болт със вътрешен шестостен, който е между двете тръбички. И за да е по-интересно е доста навътре към двигателя, не се вижда. Развива се с шестограм 5 или 6мм. Завиването му е още по-забавно.
Коментар
-
Аз тази пластмаса дето мъчи всички не я свалях,защото видях,че мисията е много трудна. :D Завих на нея един френски ключ така,че с тежестта си да я тегли надолу и така си реших проблема без да я демонтирам.Е помагах му и аз с по малко,че ключа не беше много тежък и пластмасата е много жилава нейната м@м&ц@ и се мандахерцаше насам натам малко.Искам да кажа,че изключително важно е гумичките да са ТОЧЕН размер.Ако е така никога няма да протече.За съжаление мина време и забравих какъв е размера,но ги взех от магазина на Стамболийски.Хората там ми ги дадоха,аз само казах за каква кола.Наистина струват около 1 лв едната мисля,но повярвайте ми-заслужава си.Минал съм през две смени на радиаторчета и първият път станах луд направо.Тогава бях купил сигурно един плик гумички ,какви ли не.Слагах по една ,по две, стягах докато започнеше да пука пластмасата и пак течеше,направо половин ден само с това си загубих и накрая сложих гумичка,медната вложка и пак гумичка.Така спря да тече.Ама не това е решението.Поне не и елегантното решение.Само един О-пръстен,но точният решава всичко.В това се убедих при втората смяна(втори път го сменям,щото първият път имах неблагоразумието да си купя такъв на старо и той протече на първият месец).Другото е,че на старо такова нещо според мен не се купува.Повечето се продават за по 20 лв,а нов е 35 лв (аз за толкова го взех) и няма никакъв смисъл.Също така при навирането на тръбите в радиаторчето,не сложих гумичките да легнат в самият радиатор и да вкарам после тръбите,ами първо нахлузих гумичките на тръбите и така ги вкарах тръбите-с нахлузени на тях гумички.Иначе гумичките(О-пръстените имам впредвид) според мен се късат и разместват при сглобяване,защото върха на тръбата не може да влезе лесно и прецаква гумичката.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
u_bo написа:gamma написа:u_bo написа:най лесно се сваля с къса кръстата отверкаAlfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
радиатор на парното
смяна на некачествен термостат ме доведе до тук,след загряването на фиата(НЕОТВОРИ ЕДИНИЯ КРЪГ НА ТЕРМОСТАТА НА 3 МЕСЕЦА) и след поредната смяна на другия ден до шофиорското място ж краката всичко подгизнало-антифриз.В СЕРВИЗА ми казаха да сложа добавка в разш.казанче за запушване на течове засега няма загуба на АНТИФРИЗ но стуклата ми са мазни дали се пак не е заминал радиатора на парното или са остатъчни изпарения от преди.СВАЛИХ сичко да стигна до казанчето надоло по тръбите към двигателя са мазни, по нагоре е изъхнало но си личи че е текло и казанчео е бяло като котлен камък.СЕГА Е ПОД НАБЛЮДЕНИЕ---- МНЕНИЯ И СЪВЕТИ....
Коментар
-
И моята кола днес претърпя смяна на прословутото радиаторче. Радиаторчето го закупих за 40 лв от Bim auto или Auto Bim не помня точно, но и при мен първия път протече по простата причина ,че гумичките не бяха точния размер. За втория опит закупих гумички 16Х2.5 зелени или сини май бяха и някакви 16Х...( по малки от 2.5) и ги сложих на тръбата като първо нанизах малките гумички , след това медната шайба и след това тези които са 16Х2.5 и нанизах тръбите като още не бях захванал радиаточето и след това ,запалих , обезвъздуших и сега всичко е наред , без течове , запотени прозорци и с парно на което спокойно мога да си опека филиики хляб Мерси на всички който са писали за проблемите си при смяната , бяха ми от ползаFiat Bravo 1.4 12v '95
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар