Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ за смяна радиатор парно Браво - СМЕНЕН + пояснения !

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    u_bo написа:
    pakumba написа:
    ... тези радиатори протичат от възката между тръбичките в питата- там където влизат в обшия обем- не знам дали някой ме разбира, но в 2-та края на трубичките където се вливат в пласмасовото има едни гумички, те се спичат и почва да сълзи....... аз моято го залях с лепило и реално тези гумички останаха под лепилото- вече това радиаторче няма да се прави никогаш
    с какво лепило? нали все пак там тава около 100 градуса. та лепилото трябва :- да е топлоустойчиво- да не се напуква ( зимата става - 10 градуса през ноща, а като се запали колата стига до 100 градуса)та наистина , с какво лепило го заля???
    Аз днес правих тази процедура. Обиколих с този червения силикон, който се продава (2-3лв) в малки тубички като паста за зъби, а не в цилиндър, и се води като заместител на гарнитури - устойчив на високи температури, на масла и на вода - изцърках много отгоре над О-пръзстените (въпреки, че сложих нови пръстени) - за да съм сигурен. А тръбичките ги вкарвах с помощта на едно мъничко менгеме. Може и с такива дърводелски скоби да се стисне зад планката която ги придърпва към отворите. Не знам как сте развивали третия болт на тази пластмаса - този който е там от където тръбите идват в купето - то разстояние до пода е 3-4 см - как се вкарва отвертка там? По-лесно е начина на zgabrovski - откачаш панела и при педалите и се усуква пластмасата да не пречи.
    Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

    Коментар


      #47
      Болта между тръбите не питай как го развих, 2-3 часа само там загубих. След това не съм го завивал тръбите ги подпрях яко с едно трупче, че не се знае кога пак ще се наложи повторна процедура
      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

      Коментар


        #48
        spark написа:
        Болта между тръбите не питай как го развих, 2-3 часа само там загубих. След това не съм го завивал тръбите ги подпрях яко с едно трупче, че не се знае кога пак ще се наложи повторна процедура

        Коментар


          #49
          niko_ymn написа:
          u_bo написа:
          pakumba написа:
          ... тези радиатори протичат от възката между тръбичките в питата- там където влизат в обшия обем- не знам дали някой ме разбира, но в 2-та края на трубичките където се вливат в пласмасовото има едни гумички, те се спичат и почва да сълзи....... аз моято го залях с лепило и реално тези гумички останаха под лепилото- вече това радиаторче няма да се прави никогаш
          с какво лепило? нали все пак там тава около 100 градуса. та лепилото трябва :- да е топлоустойчиво- да не се напуква ( зимата става - 10 градуса през ноща, а като се запали колата стига до 100 градуса)та наистина , с какво лепило го заля???
          Аз днес правих тази процедура. Обиколих с този червения силикон, който се продава (2-3лв) в малки тубички като паста за зъби, а не в цилиндър, и се води като заместител на гарнитури - устойчив на високи температури, на масла и на вода - изцърках много отгоре над О-пръзстените (въпреки, че сложих нови пръстени) - за да съм сигурен. А тръбичките ги вкарвах с помощта на едно мъничко менгеме. Може и с такива дърводелски скоби да се стисне зад планката която ги придърпва към отворите. Не знам как сте развивали третия болт на тази пластмаса - този който е там от където тръбите идват в купето - то разстояние до пода е 3-4 см - как се вкарва отвертка там? По-лесно е начина на zgabrovski - откачаш панела и при педалите и се усуква пластмасата да не пречи.
          елементарно се откача, ама като всичко си иска инструмент. С тресчотка и накрайник го развих ако си спомням добре, все пак беше преди години. Със сигурност не съм го свалял повече от 30 мин....
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #50
            Човека пита за болта, който държи пластмасата под тръбите, които влизат в купето долу ниско назад от пепелника. Мисля, че с малко гедоре с накрайник за камък за отвертка го развих, ама беше голяма мъка де. Другия вариант е да не се сваля цялата пластмаса, а да се изкриви горе за да се свали радиатора.
            u_bo написа:
            spark написа:
            Болта между тръбите не питай как го развих, 2-3 часа само там загубих. След това не съм го завивал тръбите ги подпрях яко с едно трупче, че не се знае кога пак ще се наложи повторна процедура
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #51
              Не си играй колега да го махаш. натисни пластмасата нагоре или надолу беше не помня вече и излиза. Все пак е хубаво да има още един човек покрай теб. Става доста по лесно.
              Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
              Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

              Коментар


                #52
                Hristian_Aleksiev написа:
                Не си играй колега да го махаш. натисни пластмасата нагоре или надолу беше не помня вече и излиза. Все пак е хубаво да има още един човек покрай теб. Става доста по лесно.
                да, става и без да се маха.

                Коментар


                  #53
                  значи и аз минах тази процедура за сменяне на радиаторчето всичко мина гладко само,че след като се монтира(само да спомена че не е оригинално а някакво китайско за 47лв от Евро07)някак си не духа така топло както предното макар че беше спукано,с новото пак обезвъздушавахме и пак същия проблем.Тръбите които влизат в радиатора са горещи доста само че като пусна парното на МАКС и горната (номер 2 ) изстива става по хладка от долната (номер 1 )
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                    #54
                    евро 07 - това обяснява всичко

                    Коментар


                      #55
                      и моето радиаторче от там го взех, за сега година и половина нямам никакви проблеми, ама като цяло купуването на части от евро07 си е чист хазарт на какво ще попаднеш

                      Коментар


                        #56
                        Да се включа и аз .... преди 2 дни и аз сменях питата на парното .... процедурата ми отне точно 30мин. и 15 мин за обезвъздушаване и доиване на антифриз.Ползвах си старите пръстени и обикновен силикон. Питата и аз я купих от Евро07 за 35лв. (Перфектна- не ме интересува дали е китайска,португалска и т.н.).Ефекта след смяната е ... Парното духа топло толкова силно че като си сложиш ръката на загряла кола неможеш да я държиш повече от 10сек.
                        AUDI 1.8 20V TURBO
                        ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                        Коментар


                          #57
                          е явно аз не съм имал късмет с радиаторето

                          Коментар


                            #58
                            Ти колата покара ли я изобщо малко да се пораздруса? Защото аз като запалих и почнах да обезвъздушавам и стрелката почти отиваше в лютеницата. Явно някъде беше направила въздушна възглавница и чак като прекарах колата по един черен път около блока тогава успя да излезе тоя въздух.
                            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                            Коментар


                              #59
                              колеги ... няма нужда от каране просто като поработи малко (да позагреее) я вкарвате малко в обороти за да може водната помпа да направи по-голямо налягане и да избута въздуха.
                              AUDI 1.8 20V TURBO
                              ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                              Коментар


                                #60
                                ще покарам още 1-2 дена и дано да се оправи

                                Коментар

                                Working...
                                X