Хора помагайте къде в София могат да ми измерят температурата с ИЧ термометър защото смених термостата с BEHR при Гената срещу скромните 135+35 за труд и сега колата грее повече от средата малко - не винаги отваря на време според мен ........... ще го отнесе някой най накрая както е тръгнало.P.S. Колата не е от подписа а е Браво Jtd
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Термостат - диагностика, проблеми, решения
Collapse
X
-
ами пробвах но......... ми се струва че не мърда..... didoterziev бих бил благодарен стига да не е проблем за теб (а ако това е 7:00 сутрината аз в 8 тръгвам за работа и е ОК като идея, ако пък е вечерта също е ОК)Честно казано не съм сигурен за новия термостат на колко градуса е, но Гената каза че е оргиналния на BEHR, а те май са на 88 или бъркам?Пунто '95 1.1
Коментар
-
Така развитие по темата - когато колата е на 72-3 градуса - стрелката вече е на средата на скалата. Това според мен трябваше да значи че датчика на чисто новия Бер или не е ОК или е направен така да отчита? Момчетата от магазина на АХМ ауто в Младост обаче ме убеждават, че това е проста термо двойка, която или работи или не (нямало положение - "неверни показания"). За капак вчера колата не мръна от средата, като очевидно беше и отворила термостата (макар че така и не успях да я накарам да пусне перките, но все пак беше хладно = 3-4 градуса). Просто не ми е ясна тази кола.......... дайте съвети (или пък термостата да работи когато си иска - което според хората от АХМ било едва ли не изключено)Пунто '95 1.1
Коментар
-
за термостата
Здравейте колеги от форума .Така по темата- ТЕРМОСТАТ-До тука всички колеги се стягахме за зимата да имаме парно и колата да загрява бързо .Баба марта си отива вече ще почнат жегите и започваме пак от начало сваляне на термостати запушване на малък кръг или байпас.Но никой не сподели всички тези фатки които се правят коя помогна за правилно загряване на автомобила.Някой от нас дали не прегря двигател.Нали за това е форум да споделяме и да си помагаме .Всичко това от 37 страници го няма в другите авто -форуми.Е има колеги с нови коли те нямат проблеми с нищо но останалите като мен трябва да се оправят по някакъв начин.Аначинът е един да опишем технически кой какво е направил премерил и т-н.Пожелавам на създателите на този сайт много здраве и дълголетие.До сега никого не съм върнал за консултация или съвет.Пък има и телефони.Хайде със здраве че стана 1900ч.Сървайварите чакат на беседката за зоб тази вечер е мой ред домашна гроздова около 50 градуса +маринован чаушан .със здраве Д.Денев 0878993729 Пловдив
Коментар
-
Здравейте колеги .На мен също ми предстой смяна на термостат което сам го разбрах за съжаление- по доста завишеният ми разход.Другият проблем е че от както имам фиатчето само 1 път в адските задръствания ми загря до средата и включи перката през останалото време стигаше най много до първата чертичка. А оборотите от 900 като тръгна и не спирам 2 3 километра се вдигаха на 1000-1100 което не е хич нормално. та тези дни ще дам едни 150-160 лева да се смени тоя скапан термостат и ще ям по рядко за баланс на финансите bravo 1.8 16vКУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!
Коментар
-
stefaka222 написа:Здравейте колеги .На мен също ми предстой смяна на термостат което сам го разбрах за съжаление- по доста завишеният ми разход.Другият проблем е че от както имам фиатчето само 1 път в адските задръствания ми загря до средата и включи перката през останалото време стигаше най много до първата чертичка. А оборотите от 900 като тръгна и не спирам 2 3 километра се вдигаха на 1000-1100 което не е хич нормално. та тези дни ще дам едни 150-160 лева да се смени тоя скапан термостат и ще ям по рядко за баланс на финансите bravo 1.8 16v
Коментар
-
благодаря колега но направо го смених термостатаоказах се прав като са я внасяли колата са изтърбушили клапата вътре в термостата или както му се казва и аз съм бил без термостат хич даже. Не му завиждам на предишният собсвеник който я караше 2 години без да се усети за това.Но аз понеже се усетих ето на едни 98 лева за термостат и 70 лева за смяна понеже си ремонтирах и алтернатора че виеше като сирена от лагерите му и още 70 лева малко множко но България е всеки гледа да заграби квото може да метне който и колкото може и да го на...е накраяКУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!
Коментар
-
благодаря колега но направо го смених термостатаоказах се прав като са я внасяли колата са изтърбушили клапата вътре в термостата или както му се казва и аз съм бил без термостат хич даже. Не му завиждам на предишният собсвеник който я караше 2 години без да се усети за това.Но аз понеже се усетих ето на едни 98 лева за термостат и 70 лева за смяна понеже си ремонтирах и алтернатора че виеше като сирена от лагерите му и още 70 лева малко множко но България е всеки гледа да заграби квото може да метне който и колкото може и да го на...е накраяКУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!
Коментар
-
Колеги като новак с Фиат и аз имам същия проблем т.е колата не загрява Проблемът е ясен-Термостат, но от всичко изчетено тук, също така и един PDF файл създаден от Ivan Ivanov"Mr. Nikoi" се вижда,че Термостатът на рено 5 пасва идеално.Въпросът ми е става ли този термостат и за Мареа TD-100,Благодаря предварително.ФИАТ се пише с А, а не с Я. ФИЯТ - грешно! ФИАТ - правилно. Модераторски екип на fiat-bg.orgFiat Marea ELX 1.9 TD-100 kombi
Коментар
-
Здравейте Колеги,Прочетох много мнения в този форум и Ви моля за помощ, като проблема е следния:Карам Фиат Браво GT, 1.8, 16V, 1996 г., като преди два дни на път от София за Сливен, в температурата на охладителната система всичко изглеждаше нормално. От София до Пловдив стрелката показваше 3 чертички преди средата (като извънградско стрелката почти никога не е стигала точно до средата) и всичко ми изглеждаше нормално, но извиднъж стрелката отиде на средата и тръгна да се покачва отгоре с две деления, след което пак падна до средата, пак нагоре с едно-две деления и пак падна. И така стрелката започна да се държи странно или по-точно казано започна да играе нагоре-надолу. И така температурата тръгваше на горе, перката се включва и температурата пак се връщаше в средата. На другия ден отидох да търся сервиз и докато карах градско в Сливен колата загря до две деления над началото на склата и срелката пак започна да "танцува" нагоре надолу. В сервиза ми казаха смяна на термостат и като вдигнах капака (като колата вече беше загряла почти до половината) и двата маркуча бяха топли. Аз също мисля, че причината е в термостата. Моля, ако някой е имал подобен проблем да разкаже как го е отстранил, като всички други мнения ще са от полза.
Коментар
-
Това е НАПЪЛНО НОРМАЛНОкогато загрее до определена темб - около 86 градуса май беше или 88 отваря термостата и пада стрелката с 2 деления като се охлади достатъчно затваря термостата за да не изтива двигателя след което пак достигне 88 градуса пак ще отвори термостата и стрелката ще падне с 2 черти. А когато стигне малко над средата влючва перката и пак пада с 2 3 черти и изключва ако пак стигне градуси за перка тя пак се включва и стрелката пада НОРМАЛНО Е СПОКОАКО от сервиза са компетентни ще ти проверят термостата както трябва--- на студен двигател палиш като стигне 2 черта преди средата термостата отваря и се затопля и втората тръба а на таблото пада стрелката не се прави диагностика така--- отвори капака я да видим термостат е с един поглед не става внимаваи защото термостата е към 100 лева а труда е 40 50 леваСИНЯТА СТРЕЛА BRAVO 1.8GT 113кончетаКУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!
Коментар
-
Изобщо не е нормално! Много пъти, дори и тази тема, ако не се лъжа, сме коментирали, че стрелката трябва да стигне до средата (или хайде, малко под средата), и повече да не мърда от там. Зима, лято, с климатик, без, задръстване, магистрала, това ѝ е нормалното положение. Според мен, това танцуване не е от термостата, но не твърдя със сигурност. Добре е колегата да мине и през друг сервиз, преди да сменя каквото и да е.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар