Еми нямам идея за температурата. Нали от хит-ко форума ползва 10%... демек ми го сметнаха 100-105лв... викам да е нещо - като незнам дали има гаранция. В тоя е***** град Видин 125 лв Ал.Ауто - ако искаш брато, те не те карат.....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Термостат - диагностика, проблеми, решения
Collapse
X
-
и на моето Браво преди му трябваха 15-20 мин градско за да да загрее до средата ...а извън града почти не вдигаше повече от 2 чертички температурата ...а като смених термостата ( BEHR) за 25 лв + антифриз+труд - общо 55 лв...сега вече 5 мин градско температурата е на средата и не мърда... родих се ..и парно си имам..Fiat Bravo 1.2 16V, 99г. -
"Колата е като жената: обичаш ли си я , колкото и да ти харчи, няма значение"
Коментар
-
термостат на мареа 1.6 16в
здр колеги. Искам да попитам, аз карам дизелова брава а баща ми бензинова мареа. Kакто и да е тази зима мареата нещо неще да загрява, както и да я караш стрелката и седи само в началото и не помръдва или ако мръдне е савсем малко до първото деление и то при натоварено каране в градски условия, иначе извън града е както при стартиране. Какво да правим? Това от термостата ли е или от студа от варна съм, тук тези дни някои знаят даржи - 6 и надолу, възможно ли е да от това или термостата е останал отворен и тя не може да заграе, и ако е от него някои знае ли как се сменя моля да ми пише на лична е това е благодаря предварително.TheHell
Коментар
-
От термостата е, да. Във форума няколко пъти е писано, при изправна охладителна система, стрелката трябва да стои в средата на скалата, без значение дали е лято, зима, с/без климатик. П.С. Колега, ползвай запетаи и точки, сигурно две минути се пулих, докато схвана какво питаш. Айде, за другите грешки няма да издребняваме...
Коментар
-
Re: термостат на мареа 1.6 16в
icaka86 написа:здр колеги абе искам да попитам аз карам дизелова брава а баща ми бензинова мареа както и да е тази зима мареата нещо неще да загрява както и да я караш стрелката и седи само в началото и не помрадва или ако мрадне е савсем малко до парвото деление и то при натоварено каране в градски условия иначе изван града е както при стартиране какво да правим смисал това от термостата ли е или от студа от варна сам тук тези дни някои знаят даржи - 6 и надолу вазможно ли е да от това или термостата е останал отворен и тя не може да заграе и ако е от него някои знае ли как се сменя моля да ми пише на лична е това е благодаря предварителноBrava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
аха
ами добре тогава, този вариянт за термостата или клапата от рено за която е споменато по на зад в темата някои пробвал ли го е? Дали върши работа, и къде точно се слага тои и как работи, а и трябва ли да се избуши стария термостат, защото според мен има риск да се затвори клапана по някаква случайност и да остане така и да прегрее колата, поне така мисля може и да грешаTheHell
Коментар
-
Със сигурност има риск постоянно отворения термостат да затвори, случвало ми се е. Аз бих изкормил стария, за всеки случай. Мисля, че няма как да го направиш, без да го свалиш. За това, как да сложиш такъв от Рено, потърси, колегата Коцев беше описал доста подробно. Неговия двигател не е като твоя, но операцията е същата.
Коментар
-
Колеги, смених си термостата. Когато тръгна колата загрява сравнително бързо - доволен съм. Обаче в момента, в който пусна парното на 1.2.3... започва да изтива и стига до половината на половината( първата чертички от нулата) Духа топло(повече от преди). Външната температура е -10, нямам кора под мотора. Ако някой знае да ми помогне.... Браво 1.9 JTD 105. Термостата е BEHR (от хит-ко).I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way......
Коментар
-
cls618 написа:Колеги, смених си термостата. Когато тръгна колата загрява сравнително бързо - доволен съм. Обаче в момента, в който пусна парното на 1.2.3... започва да изтива и стига до половината на половината( първата чертички от нулата) Духа топло(повече от преди). Външната температура е -10, нямам кора под мотора. Ако някой знае да ми помогне.... Браво 1.9 JTD 105. Термостата е BEHR (от хит-ко).
Коментар
-
Клапата за циркулацията на въздуха има две степени.Не говорим за тези, кото се движат с плъзгач.При затворена клапа(включена), циркулацията на въздуха от вентилатора е само в купето. При отворена(изключена) вкарва свеж въздух през филтъра на купето.Включва се с копчето до това на климатика/климатроника.През зимата е желателно да е затворена за по-бързо стопляне на купето, но за сметка на това може да се потят стъклата.През лятото пак е желателно да е затворена за да е по-студено в купето от работещият климатик/климатроник, а не да набива топъл въздух в питата.
Коментар
-
Съжалявам за Грубия език ама не се издържа. Майка му крива, сложих от оня термостат на Реното и днес като пътувах се оказа, че и той е запекъл на отворено положение................ дайте някакава идея, отново ли нов......... няма и 2 месеца тоя "дрислив" термостат............ няма пари за оргиналдъ.......9 лева са достатъчни ..............Отново ме извинете за грубите изрази............. Много тъпо се чувствам, днес термостатчето работи Yellow_Flash_Colorz_PDT_22 !!!!Това пък какво жУвотно е ...... историята мълчи......Skoda AMfabia 1.2 12v
exBrava 1.8 16V ELX + Анти Гравитационно Устройство (АГУ)
Коментар
-
Термостата (BEHR) на моя Бравок също се предаде, бавно загрява колата, парното никакво го няма и като излезна извънградско температурата започва да пада. Смених го с Facet, сега загрява по-бързо и стрелката си стои в средата независимо, дали карам градско, извънградско, със или без пуснато парно.Bravo 1.6 GT 16V
Коментар
-
здравеите колеги и аз имам проблеми с термостата на моето пунто стрелката стига средата когато е на място след като тръгна пада във синьото смених го малко по добре е.Се га пада само едно деление.като карам на дълго слагам картони зада може да даржи средата инъ4е загрява бързо моля помогнетемии откаде даси взема оргинален термостат аз съм от Варна благодаря предварителноfiat punto 1.2 16v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар