Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Термостат - диагностика, проблеми, решения

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    still написа:
    Да съжалявам за пропуските и неточностите наистина става въпрос за ТД100 другите модели незнам на какъв принцип са аз този проблем си го реших с 2 устар клеми
    Другите модели вместо резистор - използват последователно и успоредно свързване на вентилаторите. А бензиновите пък въобще нямат втори вентилатор. ЛУстЕр-клеми.

    Коментар


      за термостата

      Здравейте колеги от форума.Наистина има много верни тълкувания за термостата и охладителната система на автомобила .Вижда се че старите кримки са челина на времето много и знаят.Бих помогнал на колеги от Пловдив и региона но условието е да не са правили опити за / направи си сам/ термостата да си е на колата/ оригиналният/ а не някакъв ментишок другото е от мен.На времето преди 1989 г. за лиценз за авторадиатори по 86 указ се явяваш на комисия по теория и практика и чак тогава можеш да работиш.Асега какво можеш да държиш поялника и хоп на сутринта АВТОРАДИАТОРЖИЯ табели реклами.То поне в Пловдив 3-4 човека завариха по 3-4 улука водосточни и майстори .А сега да питам как ще запоиш алуминиев радиатор -как ще калайдисаш резервоар пълен с бензин и т-ннннк иска знание и умение.Хареса ми обеснението на Коцев от Ловеч знае човека няма що но да не се нерви хора всякакви.Форумът е много добър а и сме се събрали ДА СИ ПОМАГАМЕ.А и да не забравяме ВРЕМЕ Е ДА ПРОВЕРИМ АНТИФРИЗА да не е разреден да добавим концентрат-парното дали работи въздуховодите към предното стъкло. И най важното резервоарчето да е пълно с спиртна течност.И задалжително торбичка със ГОТВАРСКА СОЛ-за натриване на предното стъкло от вън и от вътре когато е много студено .Особенно когато сме в планината.От мен толкоз по темата не търся комерсиалната цел бих помогнал с практически съвет и опит 0878993729 Денчо Пловдив

      Коментар


        Колега, малко се отклоняваме, но сподели повече за натриването с готарска сол, никога не съм чувал или чел за нещо подобно. Има ли някакъв продължителен ефект, или е само моментно размразяване?

        Коментар


          Готварската сол действа като стъргалка за лед- размразява стъклото. И аз съм ползвал този метод в лютата зима на 1996г.
          Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

          Коментар


            И след готварската сол ще почне изгни ми колицата................ Колега относно термостата от Рено 5 той си е направен за маркуч и няма никакво побългаряване освен това, че не го слагаме в маркуча на Рено 5 ами на Фиат.................... а и само не разбрах какъв е проблема с заварка/лепене на алуминиев радиатор.

            Коментар


              Такаааа .... днес се видях в свободно време и реших да побългаря малко термостата на моята Фифи ... нищо че стария работи ... +1 никога не е излишен ... в един от миналите постове колегата Оги каза че има вероятност оригиналния термостат да отваря на 70-75 градуса и затова да не загрява както трябва колата ....... та след като сложих допълнителния термостат от Рено /без да изтърбушвам стария както бях направил на ХГТ-то/ и объзвъздуших системата получих следния резултат:Снимка:1- след 10 мин колата вече беше загряла точно до кадето трябваше /като се има в предвид че времето е хубаво около 20градуса/ 2- при загряа вече кола пуснах парното на макс -4- и стрелката падна3- при движение с около 90-100-110км. 4- при движение с около 140-160-180км.перката за принудително охлаждане не съм усетил да се включва !!!!
              Прикачени файлове
              AUDI 1.8 20V TURBO
              ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

              Коментар


                пропуснах да кажа че новия термостат от рено отваря на 86 градуса ....и моето притеснение ... "Нормално Ли е Това"
                AUDI 1.8 20V TURBO
                ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                Коментар


                  какъв е диаметъра на термостата от реното
                  пунто 1,7тд

                  Коментар


                    ivan_dice написа:
                    Снимка:1- след 10 мин колата вече беше загряла точно до кадето трябваше /като се има в предвид че времето е хубаво около 20градуса/ 2- при загряа вече кола пуснах парното на макс -4- и стрелката падна3- при движение с около 90-100-110км. 4- при движение с около 140-160-180км.перката за принудително охлаждане не съм усетил да се включва !!!!
                    Колега, с каква скоростна кутия си, че при скоростите от точки 3 и 4 стрелката на оборотомера явно е под 3500 об/мин? Особени ми е интересно за т. 4
                    like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                    Коментар


                      ами незнам с каква скоростна кутия съм ... мога да ти кажа че при 140км. -3500 оборота за по нагоре не сам обърнал внимание ...
                      AUDI 1.8 20V TURBO
                      ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                      Коментар


                        pyntoto написа:
                        какъв е диаметъра на термостата от реното
                        42 мм доколкото си спомням.

                        Коментар


                          ivan_dice написа:
                          пропуснах да кажа че новия термостат от рено отваря на 86 градуса ....и моето притеснение ... "Нормално Ли е Това"
                          колега, според мен самия оригинален термостат ограничава потока на водата докато започне да отваря, и понеже другия е малко след него, е възможно да не е много точен, възможно е и антифриза докато стигне до него да се поохлажда, при тая скорост от въздушната струя и втория термостат да не отваря. Те затова колегите предпочитат 83 градусовия. Аз мисля да направя и аз тая гимнастика, ама задължително ще изкормя стария.А доколкото знам за перката датчика е на самия радиатор, а той от скоростта е студен.Не знам дали ти е още под ръка термостата от хгт-то, тоя дето е изкормен, ама вземи го сложи и виж дали картинката ще е пак такава.
                          Brava 1.6 EL, '98
                          182A4

                          Коментар


                            колега roro, относно термостата самнявам се антифриза да се охлажда за 2 см. разстояние .... на мен ме притеснява стрелката ... понеже от 85 до 95 стрелката трябва да седи на средата на уреда ... а моята си играе нагоре - надолу ....... относно перката на колите след 99-та година перката се управлява от компютъра .... а не от термодатчик от радиатора !
                            AUDI 1.8 20V TURBO
                            ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                            Коментар


                              И аз да споделя моето мнение относно Термостата от Рено. При мен при скорост 90-100 км/ч. , температурата е много ниска, някъде над първата тънка чертичка. И честно казано, не съм доволен!

                              Коментар


                                Колеги да разбирам ли че моя си е наред и 50 и със 100 да карам стрелката си е на средата. И имам едно питане нормално ли на магистралатра като пусаш вакарел аз я зклучвам от скорост и темперратурата ми пада. И за 10 км нормално ли е да позагрее
                                Фиат Пунто 1.2 8в 60 кончета

                                Коментар

                                Working...
                                X