still написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Термостат - диагностика, проблеми, решения
Collapse
X
-
за термостата
Здравейте колеги от форума.Наистина има много верни тълкувания за термостата и охладителната система на автомобила .Вижда се че старите кримки са челина на времето много и знаят.Бих помогнал на колеги от Пловдив и региона но условието е да не са правили опити за / направи си сам/ термостата да си е на колата/ оригиналният/ а не някакъв ментишок другото е от мен.На времето преди 1989 г. за лиценз за авторадиатори по 86 указ се явяваш на комисия по теория и практика и чак тогава можеш да работиш.Асега какво можеш да държиш поялника и хоп на сутринта АВТОРАДИАТОРЖИЯ табели реклами.То поне в Пловдив 3-4 човека завариха по 3-4 улука водосточни и майстори .А сега да питам как ще запоиш алуминиев радиатор -как ще калайдисаш резервоар пълен с бензин и т-ннннк иска знание и умение.Хареса ми обеснението на Коцев от Ловеч знае човека няма що но да не се нерви хора всякакви.Форумът е много добър а и сме се събрали ДА СИ ПОМАГАМЕ.А и да не забравяме ВРЕМЕ Е ДА ПРОВЕРИМ АНТИФРИЗА да не е разреден да добавим концентрат-парното дали работи въздуховодите към предното стъкло. И най важното резервоарчето да е пълно с спиртна течност.И задалжително торбичка със ГОТВАРСКА СОЛ-за натриване на предното стъкло от вън и от вътре когато е много студено .Особенно когато сме в планината.От мен толкоз по темата не търся комерсиалната цел бих помогнал с практически съвет и опит 0878993729 Денчо Пловдив
Коментар
-
И след готварската сол ще почне изгни ми колицата................ Колега относно термостата от Рено 5 той си е направен за маркуч и няма никакво побългаряване освен това, че не го слагаме в маркуча на Рено 5 ами на Фиат.................... а и само не разбрах какъв е проблема с заварка/лепене на алуминиев радиатор.
Коментар
-
Такаааа .... днес се видях в свободно време и реших да побългаря малко термостата на моята Фифи ... нищо че стария работи ... +1 никога не е излишен ... в един от миналите постове колегата Оги каза че има вероятност оригиналния термостат да отваря на 70-75 градуса и затова да не загрява както трябва колата ....... та след като сложих допълнителния термостат от Рено /без да изтърбушвам стария както бях направил на ХГТ-то/ и объзвъздуших системата получих следния резултат:Снимка:1- след 10 мин колата вече беше загряла точно до кадето трябваше /като се има в предвид че времето е хубаво около 20градуса/ 2- при загряа вече кола пуснах парното на макс -4- и стрелката падна3- при движение с около 90-100-110км. 4- при движение с около 140-160-180км.перката за принудително охлаждане не съм усетил да се включва !!!!AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
ivan_dice написа:Снимка:1- след 10 мин колата вече беше загряла точно до кадето трябваше /като се има в предвид че времето е хубаво около 20градуса/ 2- при загряа вече кола пуснах парното на макс -4- и стрелката падна3- при движение с около 90-100-110км. 4- при движение с около 140-160-180км.перката за принудително охлаждане не съм усетил да се включва !!!!like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
ivan_dice написа:пропуснах да кажа че новия термостат от рено отваря на 86 градуса ....и моето притеснение ... "Нормално Ли е Това"Brava 1.6 EL, '98
182A4
Коментар
-
колега roro, относно термостата самнявам се антифриза да се охлажда за 2 см. разстояние .... на мен ме притеснява стрелката ... понеже от 85 до 95 стрелката трябва да седи на средата на уреда ... а моята си играе нагоре - надолу ....... относно перката на колите след 99-та година перката се управлява от компютъра .... а не от термодатчик от радиатора !AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар