Споря с един колега за състоянието на термостата ми и реших и тук да пиша:Stilo JTD115Примера от днес - външна темп. 8гр.Паля, карам докато парното започне да духа марно.Слизам и пипам маркуча след термостата, този който е към радиатора(с червената стрелка) - студен е.Стрелката на таблото се е преместила от позиция 1 към позиция 2.Давам повечко газ на място и стрелката се мести към позиция 3. По средата между позиция 2 и 3, забелязвам, че стрелката пада надолу.Отивам, пипам маркуча - топъл е.За мен термостата е отворил.Последва сериозно настъпване, стрелката закова по средата - радиатора обаче беше студен.За мен термостата е за смяна - отваря прекалено рано.Или е полуотворен, но маркуча към радиатора не загрява веднага.А въпросния колега твърди, че нищо му няма.Защо обаче радиатора е студен ? Под студен да се разбира с темпаратура като околната, дори може би по-ниска.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Термостат - диагностика, проблеми, решения
Collapse
X
-
emzo написа:Споря с един колега за състоянието на термостата ми и реших и тук да пиша:Stilo JTD115Примера от днес - външна темп. 8гр.Паля, карам докато парното започне да духа марно.Слизам и пипам маркуча след термостата, този който е към радиатора(с червената стрелка) - студен е.Стрелката на таблото се е преместила от позиция 1 към позиция 2.Давам повечко газ на място и стрелката се мести към позиция 3. По средата между позиция 2 и 3, забелязвам, че стрелката пада надолу.Отивам, пипам маркуча - топъл е.За мен термостата е отворил.Последва сериозно настъпване, стрелката закова по средата - радиатора обаче беше студен.За мен термостата е за смяна - отваря прекалено рано.Или е полуотворен, но маркуча към радиатора не загрява веднага.А въпросния колега твърди, че нищо му няма.Защо обаче радиатора е студен ? Под студен да се разбира с темпаратура като околната, дори може би по-ниска.
Коментар
-
за термостата
Здравейте колеги от форума .Всеки термостат би работил но какво му трябва .1-добро смазване.2- Добро уплатнение на клапана голям -малък кръг някои термостати са уплатнени с гума.3- малкият отвор за със съчмата да се движи.За пояснение френският концетрат от 1 литър се разрежда с 10 литра вода много е мазен и ето тук е разковничето и това ще маже осичката а термостта който е от гума.Още през 1983г в СССР-списание-ЗА РУЛЬОМ-БАТЮ го описва така .Караш на антифриз през зимата добре идва лято доливаш вода и до есента термостата остава-отворен-полу-или-затворен.Или с 2 думи няма кой да маже тази осичка в термо патрона и тя блокира .Сега БАТЮ обяснява че маже с някакво МИГ-во масло но какво е не пояснява .И като започнаха едни проби та до сега.Помогнал съм на доста хора без хвалба.Даже имах обаждане че инж.-----ще си скъса диплома ДВГ-е не се стигна до там-Но после разбрах сваля термостата и го разглобява да види какво съм сложил-ИГО ОТРЯЗАХ..........за винаги.А за мазилото друг път.Ине забравяйте ПРОВЕРЕТЕ АНТИФРИЗА КОГА ЗАМРЪЗВА ИДЕ ЗИМА АЙДЕ със здраве и от мен.
Коментар
-
За МиГ-ово масло бият през ръцете. Освен двигателно масло едва ли някое друго би свършило работа- много е тънко и би могло да се сложи малко в антифриза. Евентуално консервационно масло. Но и двете сигурно трудно ще се намерят извън Армията. А трябва да се долива антифриз, не вода- даже и лятото.Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
Аз пък откакто си купих Мерца преди 9 години не съм му пипал антифриза и нямам проблем ни с термостат ни с водна помпа . До сега най много един литър и то концентрат да съм му долял . От дългогодишния си опит знам ,че това дето го пише в книгите ,не се ражда по нивите . Практиката е основно важна . :D
Коментар
-
OffToPic: Той "Мускала" е друга порода автомобил :D Пък и ти и колегата ти ако сте имали достъп до залежи на трансформаторно масло :D Това беше малко в кръга на шегата де Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Yellow_Flash_Colorz_PDT_19Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
PaUnOff написа:Еми тя не може да ми загрее до там че да включи перката и течността не е стигнала до горе и затова мога да отворя и като отворя- фсссссст и трабата омеква и температурата започва да се покачва.... повече от 2-рата,3-тата стрелка. А иначе ми е интересно къде им стои стрелката сега през студените дни на колегите с 1.8 двигатели и дали градско им се включва перката при каране 30 минути примерно(без да вдигат повече от 70км/ч ?Skoda AMfabia 1.2 12v
exBrava 1.8 16V ELX + Анти Гравитационно Устройство (АГУ)
Коментар
-
Patlaka написа:Колеги преди седмица смених термостата на моето Пунто 1.2 75 с някакъв Varnet,колата има добро парно бързо стопля но стрелката за температурата не стои на средата а на половина между средата и нулево положение.Дали може да е от датчика или там си стои на тея ПунтотоCSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар