Crash73 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Термостат - диагностика, проблеми, решения
Collapse
X
-
-
Снощи си смених моя на Стилото по описания по горе начин и мисля че няма да имам никакви проблеми че термостата е от Рено 5. :D http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...=asc&start=225
Коментар
-
Ами принципа е един и същ както иза Стилото . Трябва да свалиш гуменото съединение свързващо двигателя и радиатора и после поставяш термостата в отвора който е към двигатела и спазваш посоката на поставяне. Значи първо виж скобите които сега са стегнали това съединение дали се разхлабват с болт или са защипани така че само с рязане трябва да ги махнеш . Купуваш си предварително три скоби такива които са с винт .Пригласяш си леген да събереш антифриза ,фуния за събирането му и после за наливането му. Ето ти линка и огледай последните ми снимки .http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...=asc&start=225
Коментар
-
ico83 написа:mancuzo написа:Crash73 написа:За парното добре, а за нормалната работна температура??CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
здравеите.интересуваме как става побългаряването на термостата от рено 5 за браво 1900td 75к.с.сложих термостата от рено в маркуча който отива в лявата част на радиатора(този трик го видях от колега вав форума но той го беше направил на jtd и термостата го беше сложил на десния маркуч,но при 1900td не става защото на десния маркуч е в началото чупката),колата вдигна 100 градуса и пак не ще да отвори термостата
Коментар
-
Колеги кажете защо като отворя капачката на разширителния съд и винаги излиза много въздух?Последно време имам проблеми май с термостата и не може да загрява,а на около 40-50 градуса когато отворя капачката на казанчето,излиза въздух и тръбата от термостата към радиатора омеква(сякаш преди това точно тя е била пълна с въздуха) и колата загрява малко повече,макар че пак не е до оптималното. Да не би да се окаже друг проблема и само да давам пари за термостат. Защо постоянно имам въздух в системата....дори и когато съм обезвъздушавал лятото пак си излизаше въздух като отворя,само че тогава загряваше нормално.Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
Еми тя не може да ми загрее до там че да включи перката и течността не е стигнала до горе и затова мога да отворя и като отворя- фсссссст и трабата омеква и температурата започва да се покачва.... повече от 2-рата,3-тата стрелка. А иначе ми е интересно къде им стои стрелката сега през студените дни на колегите с 1.8 двигатели и дали градско им се включва перката при каране 30 минути примерно(без да вдигат повече от 70км/ч ?Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
Да попитам също притежателите на 1.8,които знаят : Освен термостата,кои датчик се сменя,ако пак не е добре работата: този който движи стрелката на таблото,или този който подава информация на ЕКУ-то(който е върху самия термостат) ?Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
Не бива така да отваряш, какво като не стигнала течността до горе и не се е включила перката. Не се ли сещаш че охладителната система вдига налягане при висока температура и затова съска.И аз имам едно въпросче, решил съм да правя преработката с трмостата на Рено и се чудя дали по някакъв начин да изкормя стария, който е почнал да отваря някъде към 70 градуса и извън градско държи максимум 75-80, или директно след него да сложа този от Рено.Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
-
Логически като се разсъждава би следвало да си го поставиш след оригиналния без да го кормиш стария . Стария ще си отвори при 60-70 градуса но новия няма да отвори и така ще ти се вдигне температурата над 80 градуса и тогава вече новия ще отвори . Според мен слагай без да пипаш стария. И за каква кола става дума .
Коментар
-
PaUnOff написа:Да попитам също притежателите на 1.8,които знаят : Освен термостата,кои датчик се сменя,ако пак не е добре работата: този който движи стрелката на таблото,или този който подава информация на ЕКУ-то(който е върху самия термостат) ?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар