Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Термостат - диагностика, проблеми, решения

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    wwalker написа:
    @ventsi79Ако си с оригиналния Behr може да успееш да го развиеш. Термоелемента е на резба, но там има и фабрично лепило да стегне. Вероятноста да се развие или счупи при опита е една и съща, но не пречи да опиташ. Ще видиш там има една игла дето влиза в един отвор, който пък се затлачва с гадост... чистиш там и е като нов. Тези по магазините не са на резба и тази процедура не става.
    wwalker,прав си!Видях че има резба,опитах се да го развия,но не само е залепен,а може би е затегнал доста сериозно,защото от корпуса се отчупи малко парче ... Плаче си за нов
    Seat Altea XL 1.4/16v 92kW '14
    ex:Astra H 1.4/16v 66 kW '08
    ex:Brava 1.6/16v klima, LPG Lovato, 76 kW '96
    ex:Astra 1.7 D, 42 kW-мъртвец '93

    Коментар


      Колеги помагайте четох бая тук но не чатнах нищо ся моя проблем е следния...преди 3 - 4 дни термостата се зайба с мене не загрява колата колкото и да карам от стара Загора отидох до казалнък и обратно на разходка ходих и термостата не качи и на 1вата чертичка в колата яко студ парнто не реагира от тогава насам е така днес за малко качи до средата и момента в който пуснах парното и температурата падна за около 10-тина минути и пак студ ... та въпроса е нов ли да купувам или този може да живне
      Fiat Bravo 1.6 16V Бебчето ))

      Коментар


        извинявам се но вие от къде си копувате частите за бога на моето пунто термостата поручан от сервиза дето зимат поече пари ми излезе не повече от 20 лева и 10 за работата мисла че беше да 20 де или 22-23 какви цени ги намирате тия термостати толко пари

        Коментар


          i_marto написа:
          извинявам се но вие от къде си копувате частите за бога на моето пунто термостата поручан от сервиза дето зимат поече пари ми излезе не повече от 20 лева и 10 за работата мисла че беше да 20 де или 22-23 какви цени ги намирате тия термостати толко пари
          За Пунто са евтини.
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            Пак да питам JTD само от пробките на радиатора ли се обезвъздушава или има и други места ?
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              ами как тогава за брава ще има разлика от 60 лева това според мен не е реално някои го мотаят адски много

              Коментар


                i_marto написа:
                ами как тогава за брава ще има разлика от 60 лева това според мен не е реално някои го мотаят адски много
                Много лесно. При теб е просто термо елемента, а при нас е в алуминиев корпус с 5 входа/изхода.
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  еми мое наистина да съм в грешка съжалявам

                  Коментар


                    On3Love написа:
                    Колеги помагайте четох бая тук но не чатнах нищо ся моя проблем е следния...преди 3 - 4 дни термостата се зайба с мене не загрява колата колкото и да карам от стара Загора отидох до казалнък и обратно на разходка ходих и термостата не качи и на 1вата чертичка в колата яко студ парнто не реагира от тогава насам е така днес за малко качи до средата и момента в който пуснах парното и температурата падна за около 10-тина минути и пак студ ... та въпроса е нов ли да купувам или този може да живне
                    Колега,сложи си нещо на радиатора да не се охлажда като караш,но внимавай да не я прегрееш.Почти съм сигурен че си за термостат ..
                    Seat Altea XL 1.4/16v 92kW '14
                    ex:Astra H 1.4/16v 66 kW '08
                    ex:Brava 1.6/16v klima, LPG Lovato, 76 kW '96
                    ex:Astra 1.7 D, 42 kW-мъртвец '93

                    Коментар


                      emzo написа:
                      Пак да питам JTD само от пробките на радиатора ли се обезвъздушава или има и други места ?
                      До сега на 4 коли съм точил антифриза и нито една не съм обезвъздушавал от "пробки".Нали капачката на разширителният съд е за тая работа :D
                      Seat Altea XL 1.4/16v 92kW '14
                      ex:Astra H 1.4/16v 66 kW '08
                      ex:Brava 1.6/16v klima, LPG Lovato, 76 kW '96
                      ex:Astra 1.7 D, 42 kW-мъртвец '93

                      Коментар


                        Ако няма нужда от подобна процедура, защо тогава в завода са предпочели да монтират пробки?

                        Коментар


                          Хайде и аз да се наредя Щом пиша тук, явно и аз съм го докарал до смяна на термостатаКато проверих колко струва моя за брава 1.9тд 75к.с в аутио+ ми настръхна косата - 126лвХубаво изчетох 20стр.......... в крайна сметка реших да сложа термостат от реноПо каталог моя го дават че отваря на 75градусаВъзможно ли е това и какъв за Рено трябва да купувамаз мисля да взема на 83градуа????

                          Коментар


                            Чак пък 126 лева - в Ауто плюс освен термостата плащаш и заплатите на цяла гвардия неможачи и чистачи...скивай тук: www.axm-auto.comИмаш и за 85 лева. И по-добре си го смени, отколкото да правиш цигания - ще го смениш един път, докато колата е кола в крайна сметка.

                            Коментар


                              термостат

                              Карам фиат пунто1.2 75 коня след смяна на термостата картинката е следната,това което отчита би трябвало да е когато е загряла, а на черната стрелка която съм посочил се включва перката,каде тогава на това разграфяване е 90 градуса и колко е номиналната температура. Благодаря за отговора! или да не би уреда да не ми отчита вярно
                              Прикачени файлове

                              Коментар


                                По каталог твоя излиза да отваря на 87’ откъдето следва 90’ да ти е нормалната работна температура на двигателя. Би трябвало средата да е 90’ и по тази логика си взел термостат, който отваря на около 75’, което не е хубаво за твоята кола. Виж на опаковката му какво пише.
                                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                                Коментар

                                Working...
                                X