Хаджов, има чувството че си говориш само нещата, които си четеш по книжките, но не разбираш нищо от това което четеш. Щом "нещо" тръгва и пак се озовава там където е било, значи "нещото" "отива" и се "връща", независимо по какъв път става това.Ти ме разбираш точно толкова колкото и аз теб. Както и да е, не виждам смисъл да разводняваме тази тъй интересна тема за термостата. Истината се разбра каква е.Искам да оспоря друго нещо, което ти Хаджов твърдиш - че на Фиат термостатите са некачествено направени. Колата ми е на 9 и кусур години и термостата, който махнах беше оригиналния Behr. Скобите на маркучите не бяха махани и на тях стоеше заводската маркировка. От друга страна всичките ми приятели и познати с немски возила и термостати, които ти така много хвалиш, също са си сменили термостатите, след като са си купили колите. Единствено едно момче с опел астра прави изключение засега. Това, че купуваме ментета и боклуци, няма нищо общо нито с Fiat, нито с VW, Audi, BMW или която и да е била фирма производител на коли.
Хаджов, има чувството че си говориш само нещата, които си четеш по книжките, но не разбираш нищо от това което четеш. Щом "нещо" тръгва и пак се озовава там където е било, значи "нещото" "отива" и се "връща", независимо по какъв път става това.Ти ме разбираш точно толкова колкото и аз теб. Както и да е, не виждам смисъл да разводняваме тази тъй интересна тема за термостата. Истината се разбра каква е.Искам да оспоря друго нещо, което ти Хаджов твърдиш - че на Фиат термостатите са некачествено направени. Колата ми е на 9 и кусур години и термостата, който махнах беше оригиналния Behr. Скобите на маркучите не бяха махани и на тях стоеше заводската маркировка. От друга страна всичките ми приятели и познати с немски возила и термостати, които ти така много хвалиш, също са си сменили термостатите, след като са си купили колите. Единствено едно момче с опел астра прави изключение засега. Това, че купуваме ментета и боклуци, няма нищо общо нито с Fiat, нито с VW, Audi, BMW или която и да е била фирма производител на коли.
@vsdКолега,винаги пиша собствени,подчертавам лично собствени мнения и най малко ще тръгна да чета такива елементарни въпроси като за охлад.с-ма на двигателя за да седна да цитирам.Вижда ми се смешно даже.Това,че не разбирам нищо,щеше да бъде много по-честно и почтенно от твоя страна да пишеш,че: АЗ не разбирам нищо което пишеш.Това наистина съм го разбрал многократно и даже го споменах в предишния си пост.Вярвам ти че е така и без да го споменаваш.Наистина си прав,че сигурно и аз не те разбирам."Обратен път" в охлад. с-ма като че ли разбра че няма никъде и затова сега го подменяш с "нещо което отива и се връща".Отива и се връща,но по различни пътища,а не си сменя посоката на движение.Това са различни неща.Има наистина сериозни причини за да не се разбираме с теб. По въпроса за термостатите на Фиат.Споделил съм също мое лично мнение от лични наблюдения.Не ти ли прави впечатление,че във форума има безброй теми за термостатите и непрекъснатата им подмяна.Даже много колеги вече минаха на термостати от Рено,които са по-недежни и са по 7 лева.Но вероятно и това не си го разбрал.Лично аз за две години съм сменил 3 италиански термостата.И чак когато си купих от Германия немски Behr вече три години държи без проблеми.Стреми се да бъдеш обективен,независимо дали става въпрос за Фиат или Ауди.Фанатизма никога не е добър съветник.Не хаваля немските коли.Казвал съм го и друг път.Фиат има най добро съотношение цена/качества.Немските коли са добри наистина,но са прехвалени.И цените им не са реални.
Ама ти наистина четеш това което си мислиш, а не това което пише.PS: Я кажи на кое си сменил термостата, на мареата ли? Ти да не си си я купил чисто нова, че преди 5 години да си сменял термостати. И като си купувал италиянски термостати, да не би FIAT да са ги правили. Behr произвеждат и в Италия и в Германия. В другите форуми, няма теми за термостати щото струват по 10 лв. и хората направо си ги сменят. Ако бяха по 120лв. дали нямаше да има теми за термостати?
Ама ти наистина четеш това което си мислиш, а не това което пише.PS: Я кажи на кое си сменил термостата, на мареата ли? Ти да не си си я купил чисто нова, че преди 5 години да си сменял термостати. И като си купувал италиянски термостати, да не би FIAT да са ги правили. Behr произвеждат и в Италия и в Германия. В другите форуми, няма теми за термостати щото струват по 10 лв. и хората направо си ги сменят. Ако бяха по 120лв. дали нямаше да има теми за термостати?
Ей,пак не си разбрал нещо.За едно и също нещо явно по няколко пъти трябва да ти се обяснява.Къде съм писъл,че на Мареата съм сменял термостат.Въпреки,че и на нея съм сменял защото още като дойде беше аут.Явно ти четеюш не това което пиша а това което си мислиш че написано.Аз имам доста коли и три от тях са Фиат и само една е Мареа.И въобще- превърженик на Фиат.Но това не значи,че трябва да плюя по немските коли.Не им харесвам само цените.И винаги съм казвал "италиански термостати",а не Фиатови.Дано сега си разбрал,но съмнявам се.
здр. и аз имам проблем но не съм сигурен съвсем .колата в града маи ми загрява не мога да преценя но стрелката ми отива много над половината и се плаша почти винаги е това .трябва да вдигна над 60-70 за да застане на средатакакво ли е?дали е термостат
Колеги, това нормално ли е за чисто нов термостат Vernet ?
Тава си е доста над 90 градуса. За мен термостта не работи коректно или уреда не отчита вярно. С предишния термостат как ти отчиташе? Ако проблема е в термостата дали ще ти го сменят с друг?
Е доста, доста - 92гр.Aз си го смемих термостата, със стария стрелката не стигаше никога средата, обикновено седеше 1 до 2 деления под средата.Обаче като го сменях не смених датчика и се чудя дали не е в него проблема.Колкото до отчитането след като отвори минават няколко минути и стрелката пада на средата, после пак се качва, абе играе като цяло.
Аз всъщност погледнах само едната снимка , където стрелката е едно деление над средата. Ако наистина е 92 градуса не е много, но вероятно тези колебания на срелката те изнервят. Аз като смених моя не съм сменял никакъв датчик и температурата винаги е по средата. Само съм забелязъл, че като изгася колата и след 1-2 минути като дам на контакт стрелката леко минава средата и чувам перката да се включва.
Aми значи остава датчика да е.Уфф, значи пак трябва да свалям въздухопроводите.
И защо мислиш ,че проблема е в датчика? Със стария стрелката ти колебаеше ли се? Да не се окаже ,че си купувал напразно датчик. Предполагам ,че си обезваздушил охладителната системата?
Коментар