Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Термостат - диагностика, проблеми, решения

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Stefan Hadjov написа:
    ........ Всички останали ме разбраха и даже схеми начертаха въз основа на написаноото от мен, ........ .
    Нищо не разбрах от многото написани думи и затова повиках неволята и започнах да си чертая схеми и да разсъждавам по тях.И както казах,
    zaio написа:
    .... А като жичкаджия, имам и още схеми...
    което ще рече зе схемите трябва да се разглеждат като електрически, и заначи твърдението
    Stefan Hadjov написа:
    ..... Всичко е ОК по схемите,само дето трябва да им размениш имената:голям кръг да стане малък кръг и обратно ...
    не е вярно.А от последия и няколко предишни поста разбирам, че някой иска да e на капака похлупак.
    Stefan Hadjov написа:
    Ето на виждаш,че пк .................................................. ................................... разбираш.

    Коментар


      Хаджов, има чувството че си говориш само нещата, които си четеш по книжките, но не разбираш нищо от това което четеш. Щом "нещо" тръгва и пак се озовава там където е било, значи "нещото" "отива" и се "връща", независимо по какъв път става това.Ти ме разбираш точно толкова колкото и аз теб. Както и да е, не виждам смисъл да разводняваме тази тъй интересна тема за термостата. Истината се разбра каква е.Искам да оспоря друго нещо, което ти Хаджов твърдиш - че на Фиат термостатите са некачествено направени. Колата ми е на 9 и кусур години и термостата, който махнах беше оригиналния Behr. Скобите на маркучите не бяха махани и на тях стоеше заводската маркировка. От друга страна всичките ми приятели и познати с немски возила и термостати, които ти така много хвалиш, също са си сменили термостатите, след като са си купили колите. Единствено едно момче с опел астра прави изключение засега. Това, че купуваме ментета и боклуци, няма нищо общо нито с Fiat, нито с VW, Audi, BMW или която и да е била фирма производител на коли.
      FIAT Bravo JTD GT '99

      Коментар


        vsd написа:
        Хаджов, има чувството че си говориш само нещата, които си четеш по книжките, но не разбираш нищо от това което четеш. Щом "нещо" тръгва и пак се озовава там където е било, значи "нещото" "отива" и се "връща", независимо по какъв път става това.Ти ме разбираш точно толкова колкото и аз теб. Както и да е, не виждам смисъл да разводняваме тази тъй интересна тема за термостата. Истината се разбра каква е.Искам да оспоря друго нещо, което ти Хаджов твърдиш - че на Фиат термостатите са некачествено направени. Колата ми е на 9 и кусур години и термостата, който махнах беше оригиналния Behr. Скобите на маркучите не бяха махани и на тях стоеше заводската маркировка. От друга страна всичките ми приятели и познати с немски возила и термостати, които ти така много хвалиш, също са си сменили термостатите, след като са си купили колите. Единствено едно момче с опел астра прави изключение засега. Това, че купуваме ментета и боклуци, няма нищо общо нито с Fiat, нито с VW, Audi, BMW или която и да е била фирма производител на коли.
        @vsdКолега,винаги пиша собствени,подчертавам лично собствени мнения и най малко ще тръгна да чета такива елементарни въпроси като за охлад.с-ма на двигателя за да седна да цитирам.Вижда ми се смешно даже.Това,че не разбирам нищо,щеше да бъде много по-честно и почтенно от твоя страна да пишеш,че: АЗ не разбирам нищо което пишеш.Това наистина съм го разбрал многократно и даже го споменах в предишния си пост.Вярвам ти че е така и без да го споменаваш.Наистина си прав,че сигурно и аз не те разбирам."Обратен път" в охлад. с-ма като че ли разбра че няма никъде и затова сега го подменяш с "нещо което отива и се връща".Отива и се връща,но по различни пътища,а не си сменя посоката на движение.Това са различни неща.Има наистина сериозни причини за да не се разбираме с теб. По въпроса за термостатите на Фиат.Споделил съм също мое лично мнение от лични наблюдения.Не ти ли прави впечатление,че във форума има безброй теми за термостатите и непрекъснатата им подмяна.Даже много колеги вече минаха на термостати от Рено,които са по-недежни и са по 7 лева.Но вероятно и това не си го разбрал.Лично аз за две години съм сменил 3 италиански термостата.И чак когато си купих от Германия немски Behr вече три години държи без проблеми.Стреми се да бъдеш обективен,независимо дали става въпрос за Фиат или Ауди.Фанатизма никога не е добър съветник.Не хаваля немските коли.Казвал съм го и друг път.Фиат има най добро съотношение цена/качества.Немските коли са добри наистина,но са прехвалени.И цените им не са реални.

        Коментар


          Ама ти наистина четеш това което си мислиш, а не това което пише.PS: Я кажи на кое си сменил термостата, на мареата ли? Ти да не си си я купил чисто нова, че преди 5 години да си сменял термостати. И като си купувал италиянски термостати, да не би FIAT да са ги правили. Behr произвеждат и в Италия и в Германия. В другите форуми, няма теми за термостати щото струват по 10 лв. и хората направо си ги сменят. Ако бяха по 120лв. дали нямаше да има теми за термостати?
          FIAT Bravo JTD GT '99

          Коментар


            vsd написа:
            Ама ти наистина четеш това което си мислиш, а не това което пише.PS: Я кажи на кое си сменил термостата, на мареата ли? Ти да не си си я купил чисто нова, че преди 5 години да си сменял термостати. И като си купувал италиянски термостати, да не би FIAT да са ги правили. Behr произвеждат и в Италия и в Германия. В другите форуми, няма теми за термостати щото струват по 10 лв. и хората направо си ги сменят. Ако бяха по 120лв. дали нямаше да има теми за термостати?
            Ей,пак не си разбрал нещо.За едно и също нещо явно по няколко пъти трябва да ти се обяснява.Къде съм писъл,че на Мареата съм сменял термостат.Въпреки,че и на нея съм сменял защото още като дойде беше аут.Явно ти четеюш не това което пиша а това което си мислиш че написано.Аз имам доста коли и три от тях са Фиат и само една е Мареа.И въобще- превърженик на Фиат.Но това не значи,че трябва да плюя по немските коли.Не им харесвам само цените.И винаги съм казвал "италиански термостати",а не Фиатови.Дано сега си разбрал,но съмнявам се.

            Коментар


              Ама всеки си говори едно и също нещо, пък накрая говорите за същото това нещо само, че с различни думи Брейй, наистина тема за термостат с 18 страници
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                здр. и аз имам проблем но не съм сигурен съвсем .колата в града маи ми загрява не мога да преценя но стрелката ми отива много над половината и се плаша почти винаги е това .трябва да вдигна над 60-70 за да застане на средатакакво ли е?дали е термостат

                Коментар


                  Колеги, това нормално ли е за чисто нов термостат Vernet ?
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    emzo написа:
                    Колеги, това нормално ли е за чисто нов термостат Vernet ?
                    Тава си е доста над 90 градуса. За мен термостта не работи коректно или уреда не отчита вярно. С предишния термостат как ти отчиташе? Ако проблема е в термостата дали ще ти го сменят с друг?
                    SEAT Leon Cupra 300
                    Triumph Street Triple 765 R

                    Коментар


                      Е доста, доста - 92гр.Aз си го смемих термостата, със стария стрелката не стигаше никога средата, обикновено седеше 1 до 2 деления под средата.Обаче като го сменях не смених датчика и се чудя дали не е в него проблема.Колкото до отчитането след като отвори минават няколко минути и стрелката пада на средата, после пак се качва, абе играе като цяло.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        Аз всъщност погледнах само едната снимка , където стрелката е едно деление над средата. Ако наистина е 92 градуса не е много, но вероятно тези колебания на срелката те изнервят. Аз като смених моя не съм сменял никакъв датчик и температурата винаги е по средата. Само съм забелязъл, че като изгася колата и след 1-2 минути като дам на контакт стрелката леко минава средата и чувам перката да се включва.
                        SEAT Leon Cupra 300
                        Triumph Street Triple 765 R

                        Коментар


                          emzo написа:
                          абе играе като цяло.
                          Това категорично не е нормално.

                          Коментар


                            Aми значи остава датчика да е.Уфф, значи пак трябва да свалям въздухопроводите.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              emzo написа:
                              Aми значи остава датчика да е.Уфф, значи пак трябва да свалям въздухопроводите.
                              И защо мислиш ,че проблема е в датчика? Със стария стрелката ти колебаеше ли се? Да не се окаже ,че си купувал напразно датчик. Предполагам ,че си обезваздушил охладителната системата?
                              SEAT Leon Cupra 300
                              Triumph Street Triple 765 R

                              Коментар


                                според мен е нормално - като гледам на какви обороти я тормозишВЪПРОС - с коя програма свали данните?

                                Коментар

                                Working...
                                X