Може, може. Нямах с какво да го снимам. Само дето не беше сложил жилото в купето, а си беше при мотора. Не можеш в движение да ги отваряш. Тази зима бях бензинджия и доста коли бяха с картони и наелони отпред. От както смених термостата есента, цяла зима съм нямал проблеми. Загряваше до средата за 10-на минути при -18 след нощна смяна.
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Сори ма не се сдържах.....:D Колега, колата ти е дефектна....ти... колко има изписано и не разбра ли че Фиатите имат кофти парно и им се потят стъклата...явно си попаднал на дефектен екземпляр.....еееех късметлия
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака ИТАЛФЕСТ 2007
Сори ма не се сдържах.....:D Колега, колата ти е дефектна....ти... колко има изписано и не разбра ли че Фиатите имат кофти парно и им се потят стъклата...явно си попаднал на дефектен екземпляр.....еееех късметлия
Ти ма разби, дето се казва. Срам не срам ще продължавам да си карам дефектната кола, какво да се прави.
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Колеги,да не отварям нова тема,искам да попитам как разбирате следната таблица http://www.fiat-bg.org/index.php?opt...d=631-вото неясно е с какъв термостат трябва да бъде 1,6 двигател бензин за нашите гографски ширини,след като за Германия започва да отваря на 85 градуса и е напълно отворил при 103?2-ро дали колата ми е с 1 или 2 степени на вентилатора,след като съм без климатик?
Колеги,да не отварям нова тема,искам да попитам как разбирате следната таблица http://www.fiat-bg.org/index.php?opt...d=631-вото неясно е с какъв термостат трябва да бъде 1,6 двигател бензин за нашите гографски ширини,след като за Германия започва да отваря на 85 градуса и е напълно отворил при 103?2-ро дали колата ми е с 1 или 2 степени на вентилатора,след като съм без климатик?
Мога да ти потвърдя температурите. Скоро правих експеримент с Визата. Термостата ми е BEHR, отваря на 85 градуса по каталог, купен от Христо есента. И старият беше такъв, ма си беше останал постоянно отворен. Резултатите на кратко:1. Стрелката на таблото застава на средата при 80 градуса показание на компютъра, радиатора е все още студен.2. От 80 до 93 градуса стрелката на таблото не се мести въобще, наистина термостата започна да отваря някъде около 85 градуса.3. Перката се включи при 93-94 градуса, нямам климатик и имам само една степен. Въртеше много кратко, за половин минута да речем, при което температурата падна с 3-4 градуса и спря.Не знам дали за един и същ автомобил произведен за Европа се слагат различни термостати за различните страни. Това е интересно, някой който със сигурност знае да каже.
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Ще помоля някои с пунто 1.7 ТД SLX да постне снимка в какво положение е стрелката на температурата когато се включи перката на радиатора. Не мога да разбера дали датчика сработва. От както имам колата не съм я чувал никога да работи. Или от 6 месеца това. Стрелката стои на 3/4 от нулата. Много ще съм ви благодарен
Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/
относно това присажадне.споделих го с ’моя’ майстор но ми препоръча МНОГО СИЛНО да НЕ го правя.според него оригиналния термостат не само отпушва тръбата към радиатора но и променя начина по който се върти водата и в малкия кръг.Може би тук е мястото да се намеси hit-koи да каже дали има и лоши последствия от присажданетоп.с. толкова силно ми го препоръча, че за зет си отиде и купи нов термостат 80лв. за Браво 1.6 , а не присади от рено за 11 лв.
И аз заложих на оригинален термостат от hit-ko и вече четвърти месец нямам проблеми, работи перфектно. В друга тема съм описал как съм го проверил и с Визата.
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
...според него оригиналния термостат не само отпушва тръбата към радиатора но и променя начина по който се върти водата и в малкия кръг.
Е то това е напълно логично. Щом се отвори големия кръг, че ще се промени и малкия ...
само ще те питам - виждал ли си оригиналния термостат свален?идеята е че оригиналния променя движението на антифриза по начин недостижим за термостата от рено напъхан в тръбата !
като си в движение - колата загрява бавно, държи ти по-високи обороти, стрелката много се колебае, като се движиш с по-висока скорост пада надолу, като спреш или намалиш - пак се качва.... е такива неща. друг вариант - запецнал е затворен. загрява за нула време, даже толкова много че перките се включват непрекъснато, стрелката ти винаги е по-нагоре, никога не слиза надолу. На място като си - след като запалиш студения двигател, и видиш че стрелката отлепи от 50-те градуса, пипни маркуча който свързва радиатора и термостата. ако е топъл - лошо. ползвай и гугъл търсене във форума
Коментар