blagun написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Термостат - диагностика, проблеми, решения
Collapse
X
-
Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/
-
Milen’ko_Punto написа:Ами впечетленията са следните: точно за 4.5 километра стрелката достигна до средата . Вървежа на колата се подобри ми се струва , не съм сигурен може и да си въобразявам. Ама мисля че трябва да покарам по дългоза да видя как е при по голямо натоварване. Понеже изкормих стария термостат ( беше заседнал точно по средата ) и след монтажа започна леко да сълзи та утре пок ще го вадя за да му сложа малко силиконче. После мисля да пробвам как ще е. Още един път ти благодаряBMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
аз все залитам- ту от рено, ту оригинален да си сложа, ама като чета няма на лято пак да го сменям я. пробвах се от рено, но беш еотворен само промобил ли как се казва там официалния им сервиз и ми сикаха номера ала бала, иначе дори не били можели да ми ги покажат и аз да избера.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Ха здравейте.Тази тема я следя изкъсо. От вчера ( 144 км измерено по този начин ) съм с газова благодарение на колягата Янис и сега вече е време за термостата. Ще се подготвя и ще опиша всичко.Само още един въпрос към колегата Благун - да му направя ли на термостата ( този който ще сложа ) едно отворче 3 мм отстрани. Да има минимална циркулация? Аз смятам, че ако новият термостат не е много навътре в маркуча, няма нужда от отвор. Пакумба, утре ще ти пратя линк на една фирма която продава термостати за Рено. Имат магазини на Ботев и на М. Луиза и Опълченска.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Здравеите , както споменах че днес ще вадя пак термостата защото сълзи, е голем проблем стана. Значи счупило се е едното колянце което е за парното. След дълги размисли реших проблема по следния начин. Нагрях коляно от полипропилен и го навих на мястото . След което го развих , намазах с епоксидно лепило и пак го завих на мястото му. Оставих го да съхне и ще видя утре какво е станало. Ето и снимки на изкорменото тяло на термостата. Ако знаете друг начин за въстановяване на този проблем кажете.Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/
Коментар
-
Lane Staley написа:Ха здравейте.Тази тема я следя изкъсо. От вчера ( 144 км измерено по този начин ) съм с газова благодарение на колягата Янис и сега вече е време за термостата. Ще се подготвя и ще опиша всичко.Само още един въпрос към колегата Благун - да му направя ли на термостата ( този който ще сложа ) едно отворче 3 мм отстрани. Да има минимална циркулация? Аз смятам, че ако новият термостат не е много навътре в маркуча, няма нужда от отвор. Пакумба, утре ще ти пратя линк на една фирма която продава термостати за Рено. Имат магазини на Ботев и на М. Луиза и Опълченска.BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
Lane Staley написа:Ха здравейте.Тази тема я следя изкъсо. От вчера ( 144 км измерено по този начин ) съм с газова благодарение на колягата Янис и сега вече е време за термостата. Ще се подготвя и ще опиша всичко.Само още един въпрос към колегата Благун - да му направя ли на термостата ( този който ще сложа ) едно отворче 3 мм отстрани. Да има минимална циркулация? Аз смятам, че ако новият термостат не е много навътре в маркуча, няма нужда от отвор. Пакумба, утре ще ти пратя линк на една фирма която продава термостати за Рено. Имат магазини на Ботев и на М. Луиза и Опълченска.Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/
Коментар
-
Здравеите, ето и снимка на таблото след ремонта на старото тяло. Снимах малко със закъснение и температурата беше малко паднала ( до средата ) ,а иначе в града а и извън нега беше 2,5 мм над средата. Поюрка я един мои приятел щот на мене ми се свиди, но дори и тогава не вдигна градуса. Моля се на някои колега които да ми каже колко градуса е средата и в червеното, нямам идея изобщо. Имаме служебен Форд Транзит 2.3 тди дураторг и на него стрелката стои по средата , та по него съдя че това е нормално. Буса е чисто нов. А ето и снимката:Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/
Коментар
-
Предлагам да се допълни заглавието на темата защото така не става ясно за модификацията на термостата и за малко щях да я пропусна, и аз съм с перманентно отворил термостат и хич не ми се дават луди пари а идеята според мен е перфектна защото 1. Не се правят никакви допълнителни простотии по колата. 2. излиза супер евтино та дори и само за проба си заслужава. Браво на колегите които споделиха сполучливия опит.bravа jtd 105
Коментар
-
Аз преди няколко дена смених термостат. Разлика определно има. Парното ми е по-силно и разхода ми падна с около 0.5-0.7 литра. Майстора който ми прави колата, каза че може да ми сложи термостат от Москич 12-так в маркуча. Но нещо не ми допадна тази интервенция. Сложих си термостат Вернет. Избрах го заради цената 50лв. Другите термостати бяха по 100-150лв. Ясно ми е че не е най-добрия. Предпочитам 2 пъти да сложа нов термостат от 50лв, отколко да дам 100лв за един термостат, като не е сигурно че ще изкара повече.Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!
Коментар
-
Обещания линк:http://renaultparts.hit.bg/contacts.htmlИмат термостати. Проверено е. Аз ще си взема в събота.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
nanio написа:Аз преди няколко дена смених термостат. Разлика определно има. Парното ми е по-силно и разхода ми падна с около 0.5-0.7 литра. Майстора който ми прави колата, каза че може да ми сложи термостат от Москич 12-так в маркуча. Но нещо не ми допадна тази интервенция. Сложих си термостат Вернет. Избрах го заради цената 50лв. Другите термостати бяха по 100-150лв. Ясно ми е че не е най-добрия. Предпочитам 2 пъти да сложа нов термостат от 50лв, отколко да дам 100лв за един термостат, като не е сигурно че ще изкара повече.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
nanio написа:stef, може и аз да не съм разбрал правилно. Значи на практика става тази замяна с термостатите. А как тогава уреда на таблото ще отчита температурата?like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар