Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Термостат - диагностика, проблеми, решения

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    blagun написа:
    Браво.. много се радвам, че има и практични хора... Сега остава да напишеш впечатленията си от новия термостат
    Ами впечетленията са следните: точно за 4.5 километра стрелката достигна до средата . Вървежа на колата се подобри ми се струва , не съм сигурен може и да си въобразявам. Ама мисля че трябва да покарам по дългоза да видя как е при по голямо натоварване. Понеже изкормих стария термостат ( беше заседнал точно по средата ) и след монтажа започна леко да сълзи та утре пок ще го вадя за да му сложа малко силиконче. После мисля да пробвам как ще е. Още един път ти благодаря
    Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
    ( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/

    Коментар


      #92
      Milen’ko_Punto написа:
      Ами впечетленията са следните: точно за 4.5 километра стрелката достигна до средата . Вървежа на колата се подобри ми се струва , не съм сигурен може и да си въобразявам. Ама мисля че трябва да покарам по дългоза да видя как е при по голямо натоварване. Понеже изкормих стария термостат ( беше заседнал точно по средата ) и след монтажа започна леко да сълзи та утре пок ще го вадя за да му сложа малко силиконче. После мисля да пробвам как ще е. Още един път ти благодаря
      Няма защо Раядвам се, че съм помогнал и съм бил полезен! Ти си доказателството, че "моята" технология е успешно приложима при италианските коли - заради скъпите термостати ~ 100лв и тяхната смяна - всяка година Пробвай колата на дълъг път, снимай къде ти стои стрелката на температурата сега!
      BMW E90 320D
      ех. FIAT COUPE 2.0 16V
      ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
      ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

      Коментар


        #93
        аз все залитам- ту от рено, ту оригинален да си сложа, ама като чета няма на лято пак да го сменям я. пробвах се от рено, но беш еотворен само промобил ли как се казва там официалния им сервиз и ми сикаха номера ала бала, иначе дори не били можели да ми ги покажат и аз да избера.
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #94
          Ха здравейте.Тази тема я следя изкъсо. От вчера ( 144 км измерено по този начин ) съм с газова благодарение на колягата Янис и сега вече е време за термостата. Ще се подготвя и ще опиша всичко.Само още един въпрос към колегата Благун - да му направя ли на термостата ( този който ще сложа ) едно отворче 3 мм отстрани. Да има минимална циркулация? Аз смятам, че ако новият термостат не е много навътре в маркуча, няма нужда от отвор. Пакумба, утре ще ти пратя линк на една фирма която продава термостати за Рено. Имат магазини на Ботев и на М. Луиза и Опълченска.
          like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

          Коментар


            #95
            Здравеите , както споменах че днес ще вадя пак термостата защото сълзи, е голем проблем стана. Значи счупило се е едното колянце което е за парното. След дълги размисли реших проблема по следния начин. Нагрях коляно от полипропилен и го навих на мястото . След което го развих , намазах с епоксидно лепило и пак го завих на мястото му. Оставих го да съхне и ще видя утре какво е станало. Ето и снимки на изкорменото тяло на термостата. Ако знаете друг начин за въстановяване на този проблем кажете.
            Прикачени файлове
            Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
            ( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/

            Коментар


              #96
              Lane Staley написа:
              Ха здравейте.Тази тема я следя изкъсо. От вчера ( 144 км измерено по този начин ) съм с газова благодарение на колягата Янис и сега вече е време за термостата. Ще се подготвя и ще опиша всичко.Само още един въпрос към колегата Благун - да му направя ли на термостата ( този който ще сложа ) едно отворче 3 мм отстрани. Да има минимална циркулация? Аз смятам, че ако новият термостат не е много навътре в маркуча, няма нужда от отвор. Пакумба, утре ще ти пратя линк на една фирма която продава термостати за Рено. Имат магазини на Ботев и на М. Луиза и Опълченска.
              Според мен няма нужда!Иначе термостати Вернет и Бер има в КОСЕР по 10-15 лева, отиди там и ще намериш каквото търсиш Пиши като започнеш с монтажа
              BMW E90 320D
              ех. FIAT COUPE 2.0 16V
              ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
              ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

              Коментар


                #97
                Lane Staley написа:
                Ха здравейте.Тази тема я следя изкъсо. От вчера ( 144 км измерено по този начин ) съм с газова благодарение на колягата Янис и сега вече е време за термостата. Ще се подготвя и ще опиша всичко.Само още един въпрос към колегата Благун - да му направя ли на термостата ( този който ще сложа ) едно отворче 3 мм отстрани. Да има минимална циркулация? Аз смятам, че ако новият термостат не е много навътре в маркуча, няма нужда от отвор. Пакумба, утре ще ти пратя линк на една фирма която продава термостати за Рено. Имат магазини на Ботев и на М. Луиза и Опълченска.
                Аз направих отвор 2 мм. за да може да се обезвъздушава по лесно, пък и не смятам че ще навреди толкова.
                Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
                ( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/

                Коментар


                  #98
                  Здравеите, ето и снимка на таблото след ремонта на старото тяло. Снимах малко със закъснение и температурата беше малко паднала ( до средата ) ,а иначе в града а и извън нега беше 2,5 мм над средата. Поюрка я един мои приятел щот на мене ми се свиди, но дори и тогава не вдигна градуса. Моля се на някои колега които да ми каже колко градуса е средата и в червеното, нямам идея изобщо. Имаме служебен Форд Транзит 2.3 тди дураторг и на него стрелката стои по средата , та по него съдя че това е нормално. Буса е чисто нов. А ето и снимката:
                  Прикачени файлове
                  Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
                  ( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/

                  Коментар


                    #99
                    Предлагам да се допълни заглавието на темата защото така не става ясно за модификацията на термостата и за малко щях да я пропусна, и аз съм с перманентно отворил термостат и хич не ми се дават луди пари а идеята според мен е перфектна защото 1. Не се правят никакви допълнителни простотии по колата. 2. излиза супер евтино та дори и само за проба си заслужава. Браво на колегите които споделиха сполучливия опит.
                    bravа jtd 105

                    Коментар


                      Аз преди няколко дена смених термостат. Разлика определно има. Парното ми е по-силно и разхода ми падна с около 0.5-0.7 литра. Майстора който ми прави колата, каза че може да ми сложи термостат от Москич 12-так в маркуча. Но нещо не ми допадна тази интервенция. Сложих си термостат Вернет. Избрах го заради цената 50лв. Другите термостати бяха по 100-150лв. Ясно ми е че не е най-добрия. Предпочитам 2 пъти да сложа нов термостат от 50лв, отколко да дам 100лв за един термостат, като не е сигурно че ще изкара повече.
                      Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

                      Коментар


                        Обещания линк:http://renaultparts.hit.bg/contacts.htmlИмат термостати. Проверено е. Аз ще си взема в събота.
                        like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                        Коментар


                          nanio написа:
                          Аз преди няколко дена смених термостат. Разлика определно има. Парното ми е по-силно и разхода ми падна с около 0.5-0.7 литра. Майстора който ми прави колата, каза че може да ми сложи термостат от Москич 12-так в маркуча. Но нещо не ми допадна тази интервенция. Сложих си термостат Вернет. Избрах го заради цената 50лв. Другите термостати бяха по 100-150лв. Ясно ми е че не е най-добрия. Предпочитам 2 пъти да сложа нов термостат от 50лв, отколко да дам 100лв за един термостат, като не е сигурно че ще изкара повече.
                          от москвич нестава пробвал съм, много е голям не влиза във мъркуча, от рено е идеален точно по размер, на рено 5 ориг термостата е в мъркуча, а те по размер са почти като на фиатките
                          TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                          UNO 1.0 FIRE

                          Коментар


                            stef, може и аз да не съм разбрал правилно. Значи на практика става тази замяна с термостатите. А как тогава уреда на таблото ще отчита температурата?
                            Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

                            Коментар


                              nanio написа:
                              stef, може и аз да не съм разбрал правилно. Значи на практика става тази замяна с термостатите. А как тогава уреда на таблото ще отчита температурата?
                              Не си разбрал правилно. Старият термостат си остава. Той не те бърка понеже е постоянно отворен. Този от Рено се слага в тръбата която излиза от термостата и отива към радиатора. По този начин датчици, всичко си е на мястото.Абе идеята е толкова добра, че направо пред колегата Благун.Нямам търпение да я осъществя, но уви, нямам и много време. Но до 5-10 дни ...
                              like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                              Коментар


                                Освен добра - МНОГО евтина. Браво на човека!
                                Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

                                Коментар

                                Working...
                                X