Колега какво направи? Ако имаш някакви въпроси или нужда от помощ, питай
Благодаря за предложението. Със сигурност ще имам нужда и ще питам. Все още нищо обаче - работя в Младост а живея в центъра и общо взето светлина виждам само през прозореца на офиса - поне през зимата де. Ще отида да си купя термостат - на Ботев има магазин и ми е близо, но надали ще е преди другата седмица - събота ще ходя колегата qnisz да сложи газова на Фичо, после празник Но като назрее момента ще питам.
like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Добре а аз аджеба да си питам.Това нормално ли е?Преди да направя снимката съм минал 70км извън градско, и снимката е правена по време на извънградско движение при външна температура 1 градус над нулата.
Колега ... при мен е по-зле ...Аз не карам в последно време доста , но градско или за 30-40 км извънградско ,почти не ми мърда стрелката за температурата.Клапата е отворена да влиза въздух отвън.Това има ли значение ?
Добре а аз аджеба да си питам.Това нормално ли е?Преди да направя снимката съм минал 70км извън градско, и снимката е правена по време на извънградско движение при външна температура 1 градус над нулата.
Колега според мен не е нормално. И аз бях така преди да сменя термостата. По надолу бях пуснал тема "преди и след смяна на термостата" но ето и тук снимките за да откриеш 2-те разлики
Добре а аз аджеба да си питам.Това нормално ли е?Преди да направя снимката съм минал 70км извън градско, и снимката е правена по време на извънградско движение при външна температура 1 градус над нулата.
Ами имаше една тема във форума на колко градуса отгговарят показанията на стрелката и доколкото си спомням на една чертичка под средата при мареа отговаря на 88 градуса. Така че защо да не е нормално, според мен всичко е Ок.Между другото и моя СЪВСЕМ НОВ термостат VERNET стои там някъде на извънградско - малко над тази чертичка. Вчера ми сменяха ламбда сондата и накрая ми пуснаха пълна диагностика, придружена с разпечатка. Една от позициите беше "температура на охлаждащата течност" - 90 градуса. Така че наистина мисля, че всичко е нормално. А по отношение на разпечатката, спеца от сервиза благоволи само да ми каже, че всичко е Ок. Някой ден ще я сканирам и ще я пусна във форума да ми я разтълкувате.
Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Добре а аз аджеба да си питам.Това нормално ли е?Преди да направя снимката съм минал 70км извън градско, и снимката е правена по време на извънградско движение при външна температура 1 градус над нулата.
не бързай да взимаш термостатстрелката играе ли много нагоре-надолу?
Между другото и моя СЪВСЕМ НОВ термостат VERNET стои там някъде на извънградско - малко над тази чертичка. Вчера ми сменяха ламбда сондата и накрая ми пуснаха пълна диагностика, придружена с разпечатка. Една от позициите беше "температура на охлаждащата течност" - 90 градуса. Така че наистина мисля, че всичко е нормално. А по отношение на разпечатката, спеца от сервиза благоволи само да ми каже, че всичко е Ок. Някой ден ще я сканирам и ще я пусна във форума да ми я разтълкувате.
при теб датчика е заминали при мен беша такакато го смених и стрелката се качи но нормалното роложение
Ами имаше една тема във форума на колко градуса отгговарят показанията на стрелката и доколкото си спомням на една чертичка под средата при мареа отговаря на 88 градуса. Така че защо да не е нормално, според мен всичко е Ок.
Мареата от онази тема беше дизелова и там и уреда, и температурите са други. При изправна охл. система стрелката не бива да се колебае много около средата. Все пак нормалната работна температура на бенз. двигател е 90-100 грауса, на дизелите малко по-малко. А по тези снимки виждам около 70 градуса. Между другото преди бях чел за някои немски коли, на които стрелката за темп. цепи средата и не мърда от там в диапазона 80 до 100 градуса, за да не се шашкат собствениците излишно.
Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Мареата от онази тема беше дизелова и там и уреда, и температурите са други. При изправна охл. система стрелката не бива да се колебае много около средата. Все пак нормалната работна температура на бенз. двигател е 90-100 грауса, на дизелите малко по-малко. А по тези снимки виждам около 70 градуса. Между другото преди бях чел за някои немски коли, на които стрелката за темп. цепи средата и не мърда от там в диапазона 80 до 100 градуса, за да не се шашкат собствениците излишно.
точно такапри дизела е другоа на снимката са 80 градусаи за това за шашкането също, примерно при Шкода от 60-70 градуса нагоре лепи стрелката на 90 и не мърда
Между другото и моя СЪВСЕМ НОВ термостат VERNET стои там някъде на извънградско - малко над тази чертичка. Вчера ми сменяха ламбда сондата и накрая ми пуснаха пълна диагностика, придружена с разпечатка. Една от позициите беше "температура на охлаждащата течност" - 90 градуса. Така че наистина мисля, че всичко е нормално. А по отношение на разпечатката, спеца от сервиза благоволи само да ми каже, че всичко е Ок. Някой ден ще я сканирам и ще я пусна във форума да ми я разтълкувате.
при теб датчика е заминали при мен беша такакато го смених и стрелката се качи но нормалното роложение
Може и да си прав, но нека мине зимата да видя какви показания дава уреда при по-висока външна температура. Тогава може и да сменя датчика, стига да не е поредния консуматив, който само при фиат е около 100 лв. Ако е някаква цена 10-15 лв, ще го сменя със сигурност. Съвсем сериозно вече започнах да се страхувам да питам кое колко струва. Тези 1000-2000 лв. по-малко, които ги даваме за покупка на фиат от същия клас като опел вектра да речем, май после ни излизат през носа с обслужването.
Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Незнам, радиатор трябва да купувам щото моя е пробит и последната седмица дадох повече пари за антифриз отколкото за гориво, сега датчик, после биалети, по некое време трябва и климатика да се оправи защото спря, що е спрял никой не знае, абе направо.....
Ами те хората на запад от нас не случайно си сменят колите като остареят. На техните, че и на нашите цени, като почнеш да сменяш съединители, амортисьори, носачи, радиатори, датчици и т.н. с части със съмнително качество и тя сметката... Пък ние ги взимаме и почваме да ги "реанимираме", да им баем, да гадаем какво-що, само по врачки не съм чул да ги водим още, но сигурно и такива хора има. Те врачките ако имаха малко технически познания, щеше да е пълно при тях с доволни или недоволни клиенти /важното е оборот да става/. :D Като при майсторите.
Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар