Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Термостат - диагностика, проблеми, решения

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    misho_ написа:
    не ви е проблем клапата, Гаранция!мойто браво 1.6 16в на газ ми обръща когато темп на водата стане 30градуса. Аз правя така щом прещрака чее обърнала на гас си пускам парното, а при мен парното винаги е на макс(на HI и нa AUTO) и клапата винаги ми е отворена. Дори да не пусна парното, колата пак си загрява почти по същия начин, разликата е минимална.проблемът ви е на друго място, отделно че когато парното е изключено и клапата е отвеорена, обдухването на радяторчето е минимално, да не кажа нулево.
    добре де колега а зашо като колата е в движение и вентилатора е на 0 пак постапва топлина в купето от духалките все едно вентилатора е на 1 това ме навежда на мисълта че циркулира външен въздух

    Коментар


      Ето още едно решение за преправяне на термост на Фиат Стило 1.6 16V със слагането на термостат от голф 4 (88 градуса C), който струва 18лв. Вече около два месеца го карам и работи перфектно Slideshow линк :D :D

      Коментар


        Колега опиши как точно става преправянето да стане нещо като ръководство че 18лв е едно, 100 и кусур друго!!

        Коментар


          Елементите по присъединяването с резбите и накатката да не би да са без пари?
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            Относно самата направа не мога да кажа нищо, дадох го на един стругар и той го е измъдрил така, съотвено е изработил детайлите. Аз споделих снимките защото той бая си е бил главата докато го измъдри как да стане. Така като се покажат снимките на човек който се занимава с такъв вид дейност - той веднага ще добие представа какво трябва да се направи.@TornadoЕстествено че и труда струва пари - тъй като съм му правил на човека услуги на мен не ми е взел пари, но ще попитам колко би струвало и ще ви кажа.

            Коментар


              температура

              Не знам що винаги търсите проблем в термостата като той много лесно се проверява дали работи като се свали и се сложи в съд с топла вода 70/90 градуса Щом радиатора се загрява на половина е запушен радиатор от личен опит на 4 коли мога да споделяДори и с вода пак трябва да си работи системата нормалноГазовата също не влияе много ако колата загрява
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                ..

                А къде точно трябва да стои стрелката след като загрее автомобила,понеже имам от скоро стилото и не стига изобщо до средата стрелката? Колата е 1.9jtd
                Stilo 1.9 JTD 115

                Коментар


                  Re: ..

                  muffytoz написа:
                  А къде точно трябва да стои стрелката след като загрее автомобила,понеже имам от скоро стилото и не стига изобщо до средата стрелката? Колата е 1.9jtd
                  Нормалното положение на стрелката е право нагоре по средата, когато колата е загряла напълно.

                  Коментар


                    ..

                    При мен никога не стига до средната стрелка.Стои между средната и най-долната ,по средата някъде.
                    Stilo 1.9 JTD 115

                    Коментар


                      Еми имаш за смяна термостат тогава, явно не затваря добре големия кръг или пък стой напълно отворен, трябва го смениш, че така хем не е добре за мотора да работи на студено от оптималното, а и качва разхода на гориво, тоест от по-високия разход ти дърпа пари постоянно колата, и не икономическо изгодно да караш така!!

                      Коментар


                        пунто 1,7ТД

                        Здравейте, наскоро и аз сменях термостат на Пунто 1,7ТДПърво пробвах с термостат в маркуча (от Рено5).Реших обаче да не "изтърбушвам термостата ,а направо го отрязах и изкормих-много по-лесно.Следва зачистване на зоната и заваряване на капачката с тръбата.Накрая го почистихме със стъклени перли(перлоструене) за да има и вид След това последва монтаж ,но за съжаление ефект нямаше.Последва закупуване на нов(внимавайте за броя на датчиците в тялото на термостата).Моят имаше 3 датчика(чак не мога да повярвам) а новия имаше място за два от тях.3-тия се наложи да не го слагам(не ,че немога да се оправя с резба М8,но ми омръзна вече с тоя термостат).Стана ясно ,че той(син на цвят) е за подгряването и при запален двигател лампата за подгряването мига .Наложи се да го свържа и пусна свободно да си виси та да не мига лампата. пускам и малко снимки за да онагледя казаното.Поздрави.
                        Прикачени файлове
                        Fiat Punto 1.7TD
                        Toyota Avensis 2.0D4D

                        Коментар


                          Да използвам тази тема. Наложи се да сменя термостата на Стило 1.6, 103. Сложиха ми ГАТЕС . Доста неизвестна ми е марката и явно е от евтините. Въпросът ми е дали не са ме прецакали с него и скоро да започнат проблеми?

                          Коментар


                            Gates изобщо не е неизвестна марка. Едва ли самите те правят термостати, по-вероятно е да е производство на друга фирма, но не се знае. Ремъците им са добри.
                            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                            Коментар


                              Здравейте колеги. Има ли някой с Пунто MK2 да е сменял термостат и да сподели от коя марка е доволен?
                              За 4 години го сменям 2 пъти и пак е за смяна!!!
                              Когато взех колата свалих оригиналния, сложих BEHR уж бил добър, но за 2 години почна да прави същите неща като стоковия, който смених.

                              Последния път исках да взема друга марка термостат и от магазина ми дадоха запечатан в кутия, на която пише MAHLE original, но вътре отново беше BEHR (същия термостат), който бях сменял
                              Писна ми от "съвестни търговци" на авто части!!!

                              Та ще се радвам ако някой даде съвет какво да търся, че поне да изкара 4-5години

                              ex. Fiat Punto MK2 2001год. 1,2i бензин 60ps.

                              ex. Fiat Punto MK1 1995год. 1,1 бензин 55ps.

                              Коментар


                                Проблема не е в термостата. Проблема е в хигиената на охладителната система. От това стават проблемите вода ръжда скапан антифриз.
                                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                                Коментар

                                Working...
                                X