misho_ написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Термостат - диагностика, проблеми, решения
Collapse
X
-
Ето още едно решение за преправяне на термост на Фиат Стило 1.6 16V със слагането на термостат от голф 4 (88 градуса C), който струва 18лв. Вече около два месеца го карам и работи перфектно Slideshow линк :D :D
Коментар
-
Относно самата направа не мога да кажа нищо, дадох го на един стругар и той го е измъдрил така, съотвено е изработил детайлите. Аз споделих снимките защото той бая си е бил главата докато го измъдри как да стане. Така като се покажат снимките на човек който се занимава с такъв вид дейност - той веднага ще добие представа какво трябва да се направи.@TornadoЕстествено че и труда струва пари - тъй като съм му правил на човека услуги на мен не ми е взел пари, но ще попитам колко би струвало и ще ви кажа.
Коментар
-
температура
Не знам що винаги търсите проблем в термостата като той много лесно се проверява дали работи като се свали и се сложи в съд с топла вода 70/90 градуса Щом радиатора се загрява на половина е запушен радиатор от личен опит на 4 коли мога да споделяДори и с вода пак трябва да си работи системата нормалноГазовата също не влияе много ако колата загрява
Коментар
-
Еми имаш за смяна термостат тогава, явно не затваря добре големия кръг или пък стой напълно отворен, трябва го смениш, че така хем не е добре за мотора да работи на студено от оптималното, а и качва разхода на гориво, тоест от по-високия разход ти дърпа пари постоянно колата, и не икономическо изгодно да караш така!!
Коментар
-
пунто 1,7ТД
Здравейте, наскоро и аз сменях термостат на Пунто 1,7ТДПърво пробвах с термостат в маркуча (от Рено5).Реших обаче да не "изтърбушвам термостата ,а направо го отрязах и изкормих-много по-лесно.Следва зачистване на зоната и заваряване на капачката с тръбата.Накрая го почистихме със стъклени перли(перлоструене) за да има и вид След това последва монтаж ,но за съжаление ефект нямаше.Последва закупуване на нов(внимавайте за броя на датчиците в тялото на термостата).Моят имаше 3 датчика(чак не мога да повярвам) а новия имаше място за два от тях.3-тия се наложи да не го слагам(не ,че немога да се оправя с резба М8,но ми омръзна вече с тоя термостат).Стана ясно ,че той(син на цвят) е за подгряването и при запален двигател лампата за подгряването мига .Наложи се да го свържа и пусна свободно да си виси та да не мига лампата. пускам и малко снимки за да онагледя казаното.Поздрави.Fiat Punto 1.7TD
Toyota Avensis 2.0D4D
Коментар
-
Здравейте колеги. Има ли някой с Пунто MK2 да е сменял термостат и да сподели от коя марка е доволен?
За 4 години го сменям 2 пъти и пак е за смяна!!!
Когато взех колата свалих оригиналния, сложих BEHR уж бил добър, но за 2 години почна да прави същите неща като стоковия, който смених.
Последния път исках да взема друга марка термостат и от магазина ми дадоха запечатан в кутия, на която пише MAHLE original, но вътре отново беше BEHR (същия термостат), който бях сменял
Писна ми от "съвестни търговци" на авто части!!!
Та ще се радвам ако някой даде съвет какво да търся, че поне да изкара 4-5години
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар