Смених го най-после!Работи перфектно,стрелката е закована ,само че остана само на един кръг защото докато го шмиргелих го счупих без да искам но няма проблем.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Термостат - диагностика, проблеми, решения
Collapse
X
-
Здравейте, преди няколко дни си взех Fiat Bravo 1.6 16v 2000г. и всичко хубаво, но стрелката на температурата нещо започна да ме притеснява миналия ден, както си карам най-нормално градско и стрелката си стои на средно положение започна леко за се качва с едно деление над средното и така 1-2мин стои и пак падна на средното, после стоеше на 3/4 при спряло положение на колата. Вчера при нормално каране извън града както всичко уж беше наред стрелката се качи чак в червената зона и се спря там за около 3-4 мин. после пак падна до средата, дори се включи за малко перката. Какъв точно може да е проблема с тази НЕ "сигурна" стрелка на температурата. (колата я карам от няколко дни и ми го направи това 3-4 пъти, не е така постоянно, но ме притеснява факта, че стрелката не стои закована при нормално и продължително каране градско/извънградко). Благодаря ако ми отговорите конкретно на ЛС или в темата!
Коментар
-
blistera написа:Здравейте, преди няколко дни си взех Fiat Bravo 1.6 16v 2000г. и всичко хубаво, но стрелката на температурата нещо започна да ме притеснява миналия ден, както си карам най-нормално градско и стрелката си стои на средно положение започна леко за се качва с едно деление над средното и така 1-2мин стои и пак падна на средното, после стоеше на 3/4 при спряло положение на колата. Вчера при нормално каране извън града както всичко уж беше наред стрелката се качи чак в червената зона и се спря там за около 3-4 мин. после пак падна до средата, дори се включи за малко перката. Какъв точно може да е проблема с тази НЕ "сигурна" стрелка на температурата. (колата я карам от няколко дни и ми го направи това 3-4 пъти, не е така постоянно, но ме притеснява факта, че стрелката не стои закована при нормално и продължително каране градско/извънградко). Благодаря ако ми отговорите конкретно на ЛС или в темата!
Коментар
-
Здравейте,карам браво 2000.20v и за две години сменям вечевтори термостат а цената никак нее нискамного загрява оня ден ходих до боровец и направо се видях в чудо стрелката отиди направо до червената стрлкаоткачих направо,сложих кабелите на мост да трагне втората степен и се оправи сменил съм реостата и датчика на перката и релето бачка термостата е BEHR
Коментар
-
Пробвай другия метод - удряш отгоре таблото. Ако се премести на средата - проблем в таблото. Ако не се премести на средата - удряш по-силно и по-рязко. Ако се премести на средата - проблем в таблото. Ако не се премести на средата - смени термостата. Не му набутвай такъв от рено 5. Купи оригинален. Когато стрелката ти е под средата - свържи към диагностичен софтуер. Така, както е на снимката, отговаря на около 76-77 градуса. Ако компютърът ти отчете нещо между 84 и 100, а стрелката е под средата - проблем в таблото.
Коментар
-
pioneer 306c написа:Оги да не бъркаш нещо...Замервал съм на две различни брави с такова табло, с термометър и горе долу всяка една точка отговаря на 5 градуса като в средата е 88-90 а началото на скалата е 70гр
Коментар
-
ogi28b написа:Пробвай другия метод - удряш отгоре таблото. Ако се премести на средата - проблем в таблото. Ако не се премести на средата - удряш по-силно и по-рязко. Ако се премести на средата - проблем в таблото. Ако не се премести на средата - смени термостата. Не му набутвай такъв от рено 5. Купи оригинален. Когато стрелката ти е под средата - свържи към диагностичен софтуер. Така, както е на снимката, отговаря на около 76-77 градуса. Ако компютърът ти отчете нещо между 84 и 100, а стрелката е под средата - проблем в таблото.Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
Средната чертичка е интервал от 80 до 100 градуса, за твоят модел. На колкото и да е - все е на средната черта. Случайно да си сменял ремък скоро? Може и да е нормално за бензинка, ама пък 3-4 минути при -5 градуса ми се струва направо експресно загряване. И с това прегряване с не много висока скорост... Провери все пак ако има резистор на корпуса на перката, дали е наред. Като на 1.6 моторите, често срещания проблем. Не мога да си спомня на 1.2 как беше, дали е с резистор или с 2 перки, а и нямам време да потърся сега.
Коментар
-
ogi28b написа:Средната чертичка е интервал от 80 до 100 градуса, за твоят модел. На колкото и да е - все е на средната черта. Случайно да си сменял ремък скоро? Може и да е нормално за бензинка, ама пък 3-4 минути при -5 градуса ми се струва направо експресно загряване. И с това прегряване с не много висока скорост... Провери все пак ако има резистор на корпуса на перката, дали е наред. Като на 1.6 моторите, често срещания проблем. Не мога да си спомня на 1.2 как беше, дали е с резистор или с 2 перки, а и нямам време да потърся сега.Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар