Това с отвора ми се струва несериозно и но мен... Иначе днес смених датчика за перката и новия датчик включва на същата температура (според скалата на таблото), както и стария, тоест прекалено късно! Стария датчик не беше зацапан по контактната повърхност и явно си е бил наред. Радиатора се загрява и пари, но дали това е достатъчно, също така и датчика пари и не мога да си задържа ръката на него! Не мога да си обясня защо се включва толкова късно перката! Възможно ли е радиаторът да ми е затлачен и да не загрява достатъчно датчика? А вече се съмнявам и за друго - издухана гарнитура, защото лятото, преди да си сменя таблото с такова със скала за Т, бях само с лампа, която няколко пъти се включваше и именно за това подмених таблото, за да следя Т.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Термостат - диагностика, проблеми, решения
Collapse
X
-
u_bo
tzetzo_slavista написа:Днес преместих термостата в маркуча, който отива в горната част на радиатора! Обаче сега има проблем с прегряването. Термостатът от рено отваря на 83 градуса, а оригиналният на 80 - дали тези 3 градуса са проблем и затова да тръгва да прегрява колата? Иначе като достигне температурата по средата и маркуча след термостата се нагрява, тоест минава вода, но перката за първа степен се пуска едва когато скалата за температурата достигне пред последната чертичка. Радиатора е горещ(парещ) в горната си част, а в долната към датчика за перката е топъл(хладък). Може ли да се е образувала въздушна възглавница в радиатора и ако да, как се обезвъздушава? Благодаря Ви предварително за помощта!
Коментар
-
u_bo
tzetzo_slavista написа:ДАДЕНО: ...радиатора е горещ, както в горната, така и в долната част, а също така и маркуча в долния край на радиатора пари. Има температура, но перка не се включва.ИЗВОД: Утре ще пробвам да сваля радиатора и да се опитам да го промия.
Коментар
-
Колеги, вече съм с термостат от рено! Супер доволен съм като резултат. Гледах доста снимки какви термостати имате вие, но моят е малко по-различен... Слагането обаче не беше лесна работа и по специално вкарването на термостата в маркуча.Не направих снимки, че беше тъмничко, но въпреки това стана добре"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
От какъв двигател е не съм и поглеждал. Просто казах на продавача, че ми трябва термостат да отваря на едиколко си градуса (89 но май беше по-добре да отваря на 85) от рено 5 и че ще го монтирам в маркуча. Човека без повече да се оглежда извади един и това беше. Антифриза най-лесно се източва от долният маркуч на радиатора. Провери каква му е скобата, ако е от еднократните преди да я свалиш си купи друга. Успех"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Аиде и аз да се включа по темата.И моя термостат си замина и реших и аз да правя магия При по обстоен преглед на корпуса и термостата реших, че варианта с термостат в маркуча не ме устройва поради две причини.Едната е, че като се навре термостата в маркуча няма добро обливане на мехчето, а втората е , че когато термостата отвори напълно притваря чрез байпасния клапан малкия кръг и си мисля, че в жегите може да имам проблем с охлаждането.Та след малко умуване реших проблема с термостат от голф 1,6 бензин на 88градусаЦялото това начинание ми излезна близо 24лвТермостат-18лвВтулката+труда на стругара -4лвопръстени 3 бр- 1,80лвето и малко снимкитук корпуса е вече разглобенhttp://media.snimka.bg/7877/022008563-big.jpg?r=0на тази се вижда отвора който при отворен напълно термостат бива затворен от байпасния клапанhttp://media.snimka.bg/7877/02200856...аправил съм втулка от месинг която влиза в корпуса и на която ще легне новия термостаттермостата е припилен по размергайката която затваря термостата също е стругована http://media.snimka.bg/7877/02200857...ig.jpg?r=0На тази се вижда в дясно стария термостатhttp://media.snimka.bg/7877/022008583-big.jpg?r=0Ето къде поставям втулкатаhttp://media.snimka.bg/7877/02200858...оставен термостатhttp://media.snimka.bg/7877/022008589-big.jpg?r=0и опръстени новиhttp://media.snimka.bg/7877/02200859...атворен http://media.snimka.bg/7877/022008600-big.jpg?r=0поглед отгореНа гайката която затваря термостата е премахната на стария термостат опората http://media.snimka.bg/7877/022008634-big.jpg?r=0Тук се вижда байпасния клапан към отвораhttp://media.snimka.bg/7877/022008643-big.jpg?r=0още един поглед .....http://media.snimka.bg/7877/02200864...47-big.jpg?r=0
Коментар
-
янко написа:Колега какъв е ефекта от интервенцията,аз си мислех за такава но с термостат от застава.Там където ляга втулката нещо обработвано ли е,а на гайката само леглото на стария термостат ли отстрани или стърга и челото?А колко време отне цялата операция?
Коментар
-
Да не отварям нова тема да попитам и аз на колко градуса отговаря зелената стрелка на снимката там ми стои термостата е сменян пролета преди това на 1 2 чертички държеше, само веднъж лятото на баири на 2 3 предавка ми се вдигна кадето е червената и се включиха вентилаторите колата е браво 97 година http://alfa.kachi-snimka.info/viewer...295162196b.JPGFiat Bravo TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар