Behr или Vernet да си купя за Брава 1.4 -98 год. с климатик.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Термостат - диагностика, проблеми, решения
Collapse
X
-
u_bo
Коментар
-
u_bo написа:ivo_drag написа:Behr или Vernet да си купя за Брава 1.4 -98 год. с климатик.CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
Колеги, току що си купих термостатче BEHR от рено 5. Взех го за 25 лв. Имало и някакви по-евтини, но нямаше в наличност, а не ми се чака до утре"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
u_bo
mancuzo написа:Че какво му е на Vernet-а? Не се ли вгражда от завода производител като ORIGINAL PART
Коментар
-
Колеги ПОМОЩ! Днес си сложих термостат от рено, защото не загряваше колата - както са описали колегите в първите страници на темата. Сега бях на пробно каране и колата тръгва да прегрява, а не се включват перките! Пипам радиатора и о ужас - в горната си част хладък, а надолу направо студен! Термостата го сложих в маркуча, който отива в долната част на радиатора. В кой маркуч трябва да е (в този който отива в горната част на радиатора и този който отива в долната)понеже тотално се шашнах вече!Fiat Punto 1.7 TD
Коментар
-
tzetzo_slavista написа:Колеги ПОМОЩ! Днес си сложих термостат от рено, защото не загряваше колата - както са описали колегите в първите страници на темата. Сега бях на пробно каране и колата тръгва да прегрява, а не се включват перките! Пипам радиатора и о ужас - в горната си част хладък, а надолу направо студен! Термостата го сложих в маркуча, който отива в долната част на радиатора. В кой маркуч трябва да е (в този който отива в горната част на радиатора и този който отива в долната)понеже тотално се шашнах вече!Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Днес преместих термостата в маркуча, който отива в горната част на радиатора! Обаче сега има проблем с прегряването. Термостатът от рено отваря на 83 градуса, а оригиналният на 80 - дали тези 3 градуса са проблем и затова да тръгва да прегрява колата? Иначе като достигне температурата по средата и маркуча след термостата се нагрява, тоест минава вода, но перката за първа степен се пуска едва когато скалата за температурата достигне пред последната чертичка. Радиатора е горещ(парещ) в горната си част, а в долната към датчика за перката е топъл(хладък). Може ли да се е образувала въздушна възглавница в радиатора и ако да, как се обезвъздушава? Благодаря Ви предварително за помощта!Fiat Punto 1.7 TD
Коментар
-
tzetzo_slavista написа:Днес преместих термостата в маркуча, който отива в горната част на радиатора! Обаче сега има проблем с прегряването. Термостатът от рено отваря на 83 градуса, а оригиналният на 80 - дали тези 3 градуса са проблем и затова да тръгва да прегрява колата? Иначе като достигне температурата по средата и маркуча след термостата се нагрява, тоест минава вода, но перката за първа степен се пуска едва когато скалата за температурата достигне пред последната чертичка. Радиатора е горещ(парещ) в горната си част, а в долната към датчика за перката е топъл(хладък). Може ли да се е образувала въздушна възглавница в радиатора и ако да, как се обезвъздушава? Благодаря Ви предварително за помощта!Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Замерих температурата на радиатора между ребрата кога се включва перката на първа степен и мултимера показа 96-97 градуса, значи в самия радиатор Т е поне 2-3 градуса нагоре и не е нормално! Насочвам се към датчик радиатор и задръстен радиатор! Вие имате ли някакви предположения?!Fiat Punto 1.7 TD
Коментар
-
u_bo
tzetzo_slavista написа:Замерих температурата на радиатора между ребрата кога се включва перката на първа степен и мултимера показа 96-97 градуса, значи в самия радиатор Т е поне 2-3 градуса нагоре и не е нормално! Насочвам се към датчик радиатор и задръстен радиатор! Вие имате ли някакви предположения?!
Коментар
-
tzetzo_slavista написа:Ако пробия едно отворче в термостата, примерно 2мм, ще компенсира ли тази разлика и би ли имало изобщо някакъв ефект, освен че ще спомага за по-лесното процеждане на течността към радиатора?CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар