Lane Staley написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Термостат - диагностика, проблеми, решения
Collapse
X
-
Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/
-
Milen’ko_Punto написа:Lane Staley написа:nanio написа:stef, може и аз да не съм разбрал правилно. Значи на практика става тази замяна с термостатите. А как тогава уреда на таблото ще отчита температурата?BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
Некой мод да прекръсти темата, че на мен хич не може да ми хрумне как да я кръстя. Темата е много полезна, анй-вероятно и аз ще си направя такъв downgrade.Fiat Brava 1.6
Дядо Коледа - директно от Лапландия http://vbox7.com/play:93526954
Дядо Коледа - мерки за безопасност http://vbox7.com/play:488dccf8
Коментар
-
Чудесна и много полезна тема. Браво на колегите и . Моя термостат е "трагнал"- отваря след 90 градуса след което температурата пада бързо до 70 (две- три чертички под средата). На дълъг път стои на 70. Мисля да изкормя стария и да си сложа термостат от рено. Не ми се дават 70 лв. за термостат.Bravo 1.8 16V GT ex.
Fiat Croma 1.9 16V mjet
Коментар
-
sev написа:dimmX написа:Датчика е на главата между 2 - 3 цилиндър!Ще го пръсна с контактен спрей да видим какво ще стане!now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Темата е добра и полезна, безспорно, но това заглавие дава погрешна представа. Излиза, че ние с фиатките всяка година трябва да си меним тези части, което не е вярно. Какво ще си каже някой кандидат за покупка на Фиат, който сондира мнения? В най-важния раздел, най-отгоре се мъдри тема с такова заглавие, че и важна даже Пример за заглавие: "термостат - задължителна проверка, модификация" или нещо такова
Коментар
-
Някой ако го направи на Брава 1.4 да пусне малко снимки. Че там маркуча е един S образен и къде точно се слага тоя термостат... после има ли вадене изобщо.Гледам при хит-ко доста са ги вдигнали термостатите за 1.4, преди 2 години си взех за 32лв, сега Вернета е към 50лв, а цените за термостат на 1.6 са си същите...Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
spark написа:Някой ако го направи на Брава 1.4 да пусне малко снимки. Че там маркуча е един S образен и къде точно се слага тоя термостат... после има ли вадене изобщо.Гледам при хит-ко доста са ги вдигнали термостатите за 1.4, преди 2 години си взех за 32лв, сега Вернета е към 50лв, а цените за термостат на 1.6 са си същите...like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Реших и тук да си сложа мнението. Евала за решението с евтиния термостат въпреки всичко голямо чудене пада.....Баси, като чета, и гледам какво обсъждаме направо падам....1. май май никой не чете какво е описано, 2. Май никой досега не е карал зимата извънградско 3. Или 96% от хората карат коли с не работещи термостати, или никога не са карали кола с работещ такъв4. Или никой не си следи уредите докато кара Прилагам тука една снимка с някой обяснения въпреки че не съм ВО или някой който разбира..... и се надявам някак си всеки да си обясни как работи таз пуста охл. система, какво е термостат, и за какво е сложен, както и кой маркуч се пипа за да се провери дали ви работи прословутия термостат. И мотора може да се охлади при продължително спускане независимо дали е работещ или не термостата, поради факта, че като се движи с голяма скорост, а мотора работи на празен ход, е все едно вентилатора духа с пълна сила включен не на 2 ами на 5 . Това важи с голяма сила в зимните месеци, но също така и лятото, понеже околната температура в най добрия случай е 40 градуса, а работната температура на двигателя е около 90, което е достатъчно и в най голямата жега при продължително спускане да се охлади много системата, както и стрелката на таблото ви да мръдне, не само 1мм, ами направо да си спадне до-долу.......Айде стига писах че темата взе да ме нервира. А вие ако не ми вярвате, или си мислите че ви гъбаркам нещо, и трябва някой друг да ви го каже, поне пробвайте и осмислете което съм си играл да нарисувам и опиша. Все пак това е нещо толкова елементарно, че чак не вярвам че го обсъждаме вече толкова много страници. Сега се чудя....дали да обяснявам защо дизела загрява по-бавно......, но ще дам един жокерМоже би е свързано че мотора работи на сравнително по-бавни обороти, може би и дизеловия мотор е изработен с някой по-масивни метални детайли, които поемат по-голямо количество енергия(разбирайте топлина) в следствие на което, по дълго време тази енергия(топлина) се усвоява от самия агрегат(мотор или двигател), и термостата докато дотигне температурата си на отваряне.....минава повечко време. Което не значи, че колата загрява страшно бавно, просто по-късно във времето се налага да се отвори големия кръг(през радиатора).СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Най добре някой да разчисти темата на 21. Как да си сменим термостата по хитър, лесен и евтин начин, с такъв от Рено.2. Проблеми с термостата и какви са ни показаниятаЩото тука е станала една мешавица...кой каква температура, как му се мести стрелката, на каква кола......тя голяма кашаСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
sredo написа:Карам фиат мареа 1.9 TDI. Смених и термостата, а колата пак не ще да грее като хората. Сега е по-добре от преди защото все пак поддържа някаква температура но тя е много ниска(на втората чертичка). възможно ли е проблема да е в нещо друго или просто термостата е дефектен.FIAT MAREA 1.9 TD100 ELX
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар