Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Термостат - диагностика, проблеми, решения

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Lane Staley написа:
    nanio написа:
    stef, може и аз да не съм разбрал правилно. Значи на практика става тази замяна с термостатите. А как тогава уреда на таблото ще отчита температурата?
    Не си разбрал правилно. Старият термостат си остава. Той не те бърка понеже е постоянно отворен. Този от Рено се слага в тръбата която излиза от термостата и отива към радиатора. По този начин датчици, всичко си е на мястото.Абе идеята е толкова добра, че направо пред колегата Благун.Нямам търпение да я осъществя, но уви, нямам и много време. Но до 5-10 дни ...
    Браво само че за по сигурно го изкормете стария термостат с някакъв секач ама с внимание да не счупите тялото. Да не би случаино да му щукне да затвори че после има да се чудите кои от двата е.
    Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
    ( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/

    Коментар


      Milen’ko_Punto написа:
      Lane Staley написа:
      nanio написа:
      stef, може и аз да не съм разбрал правилно. Значи на практика става тази замяна с термостатите. А как тогава уреда на таблото ще отчита температурата?
      Не си разбрал правилно. Старият термостат си остава. Той не те бърка понеже е постоянно отворен. Този от Рено се слага в тръбата която излиза от термостата и отива към радиатора. По този начин датчици, всичко си е на мястото.Абе идеята е толкова добра, че направо пред колегата Благун.Нямам търпение да я осъществя, но уви, нямам и много време. Но до 5-10 дни ...
      Браво само че за по сигурно го изкормете стария термостат с някакъв секач ама с внимание да не счупите тялото. Да не би случаино да му щукне да затвори че после има да се чудите кои от двата е.
      Благодаря ви за хубавите думи Темата стана много хубава и полезна с помощта на колегите и тяхните снимки, така че предлагам да придобие "важност"
      BMW E90 320D
      ех. FIAT COUPE 2.0 16V
      ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
      ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

      Коментар


        Некой мод да прекръсти темата, че на мен хич не може да ми хрумне как да я кръстя. Темата е много полезна, анй-вероятно и аз ще си направя такъв downgrade.
        Fiat Brava 1.6
        Дядо Коледа - директно от Лапландия http://vbox7.com/play:93526954
        Дядо Коледа - мерки за безопасност http://vbox7.com/play:488dccf8

        Коментар


          Чудесна и много полезна тема. Браво на колегите и . Моя термостат е "трагнал"- отваря след 90 градуса след което температурата пада бързо до 70 (две- три чертички под средата). На дълъг път стои на 70. Мисля да изкормя стария и да си сложа термостат от рено. Не ми се дават 70 лв. за термостат.
          Bravo 1.8 16V GT ex.
          Fiat Croma 1.9 16V mjet

          Коментар


            sev написа:
            dimmX написа:
            Датчика е на главата между 2 - 3 цилиндър!Ще го пръсна с контактен спрей да видим какво ще стане!
            чакаме :D
            И така след дълго лутане най-накрая ми остана време да погледна датчика и като махнах качулката видях , че на едно място кабелчето е с нарушена изолация.Около 2-3 мм е участъка и се виждат жичките!Сложих за всеки случай почистваща течност и пак го сложих!Решил съм обаче да го отстраня тоя гол участък, но се чудя как...да го изолирам, да го надя, като втория вариант не ми се вижда удачен!Ако срежа голия участък, зада избегна наденето кабела ще се скъси и после няма закачанеТа какво да правя според вас колеги!п.с. Колега sev да се отбележи и той!
            now. BMW E39 523i '98 170hp
            ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
            ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

            Коментар


              Темата е добра и полезна, безспорно, но това заглавие дава погрешна представа. Излиза, че ние с фиатките всяка година трябва да си меним тези части, което не е вярно. Какво ще си каже някой кандидат за покупка на Фиат, който сондира мнения? В най-важния раздел, най-отгоре се мъдри тема с такова заглавие, че и важна даже Пример за заглавие: "термостат - задължителна проверка, модификация" или нещо такова
              Fiat Marea 1.8i 16V
              Fiat Tipo 1.4i 8V
              Fiat Punto 1.6i 8V
              www.italauto-bg.net/forum/

              Коментар


                Някой ако го направи на Брава 1.4 да пусне малко снимки. Че там маркуча е един S образен и къде точно се слага тоя термостат... после има ли вадене изобщо.Гледам при хит-ко доста са ги вдигнали термостатите за 1.4, преди 2 години си взех за 32лв, сега Вернета е към 50лв, а цените за термостат на 1.6 са си същите...
                Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                Коментар


                  Пипнах заглавието ...Надявам се така да е добре.

                  Коментар


                    spark написа:
                    Някой ако го направи на Брава 1.4 да пусне малко снимки. Че там маркуча е един S образен и къде точно се слага тоя термостат... после има ли вадене изобщо.Гледам при хит-ко доста са ги вдигнали термостатите за 1.4, преди 2 години си взех за 32лв, сега Вернета е към 50лв, а цените за термостат на 1.6 са си същите...
                    Аз ще го направя на Браво 1,4 и ще кача снимки.
                    like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                    Коментар


                      Реших и тук да си сложа мнението. Евала за решението с евтиния термостат въпреки всичко голямо чудене пада.....Баси, като чета, и гледам какво обсъждаме направо падам....1. май май никой не чете какво е описано, 2. Май никой досега не е карал зимата извънградско 3. Или 96% от хората карат коли с не работещи термостати, или никога не са карали кола с работещ такъв4. Или никой не си следи уредите докато кара Прилагам тука една снимка с някой обяснения въпреки че не съм ВО или някой който разбира..... и се надявам някак си всеки да си обясни как работи таз пуста охл. система, какво е термостат, и за какво е сложен, както и кой маркуч се пипа за да се провери дали ви работи прословутия термостат. И мотора може да се охлади при продължително спускане независимо дали е работещ или не термостата, поради факта, че като се движи с голяма скорост, а мотора работи на празен ход, е все едно вентилатора духа с пълна сила включен не на 2 ами на 5 . Това важи с голяма сила в зимните месеци, но също така и лятото, понеже околната температура в най добрия случай е 40 градуса, а работната температура на двигателя е около 90, което е достатъчно и в най голямата жега при продължително спускане да се охлади много системата, както и стрелката на таблото ви да мръдне, не само 1мм, ами направо да си спадне до-долу.......Айде стига писах че темата взе да ме нервира. А вие ако не ми вярвате, или си мислите че ви гъбаркам нещо, и трябва някой друг да ви го каже, поне пробвайте и осмислете което съм си играл да нарисувам и опиша. Все пак това е нещо толкова елементарно, че чак не вярвам че го обсъждаме вече толкова много страници. Сега се чудя....дали да обяснявам защо дизела загрява по-бавно......, но ще дам един жокерМоже би е свързано че мотора работи на сравнително по-бавни обороти, може би и дизеловия мотор е изработен с някой по-масивни метални детайли, които поемат по-голямо количество енергия(разбирайте топлина) в следствие на което, по дълго време тази енергия(топлина) се усвоява от самия агрегат(мотор или двигател), и термостата докато дотигне температурата си на отваряне.....минава повечко време. Което не значи, че колата загрява страшно бавно, просто по-късно във времето се налага да се отвори големия кръг(през радиатора).
                      СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                      бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                      сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                      ИТАЛФЕСТ 2007

                      Коментар


                        Най добре някой да разчисти темата на 21. Как да си сменим термостата по хитър, лесен и евтин начин, с такъв от Рено.2. Проблеми с термостата и какви са ни показаниятаЩото тука е станала една мешавица...кой каква температура, как му се мести стрелката, на каква кола......тя голяма каша
                        СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                        бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                        сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                        ИТАЛФЕСТ 2007

                        Коментар


                          Колеги днес по някое време и аз ще слагам такъв термостат на моето Браво, ще снимам и в понеделник ще пусна снимки, както на монтажа така и показанието на таблото преди и след това !!!
                          Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter

                          Коментар


                            отностно термостатите

                            става въпрос за Марея 1.9 JTDнормална ли ми е температурата .стрелката ми е едно деление под чертата с термометъра на таблото
                            Fiat Marea Weekend ELX 1.9 JTD

                            Коментар


                              Карам фиат мареа 1.9 TDI. Смених и термостата, а колата пак не ще да грее като хората. Сега е по-добре от преди защото все пак поддържа някаква температура но тя е много ниска(на втората чертичка). възможно ли е проблема да е в нещо друго или просто термостата е дефектен.

                              Коментар


                                sredo написа:
                                Карам фиат мареа 1.9 TDI. Смених и термостата, а колата пак не ще да грее като хората. Сега е по-добре от преди защото все пак поддържа някаква температура но тя е много ниска(на втората чертичка). възможно ли е проблема да е в нещо друго или просто термостата е дефектен.
                                а имаш ли парно? може самия датчик да не отчита коректно
                                FIAT MAREA 1.9 TD100 ELX

                                Коментар

                                Working...
                                X